Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:39 pm



Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
 Дозираща система за мазане на клапаните 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Напоследък често колата трудно пали при първото стартиране за деня. Газовата уредба BRC е била монтирана в Италия.
Има и система за мазане на клапаните. Подозирам, че е имало теч на въздух от нея и проверих всичко което мога.
В тази връзка някой знае ли как се настройва? Заварих дозирането напълно затворено.
Ползвате ли такива системи за удължаване на живота на клапаните?

Поздрави


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Сеп 14, 2021 7:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бях монтирал това долу на Субару-то от подписа.
Авера, дето взе колата от мен още си кара с него.

Изображение

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Чет Сеп 16, 2021 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Едно време бачках бакшиш и имах Лиана(Аерио) със също толкова кисела глава и клапани като Субару. Първата беше с газ и после метан с обикновен редуктор и нищо друго. Моторът изкара 760к само с реглажи през 90-100к км. Втората беше с газов инжекцион и система за мазане. Продадох я на 440к км и не се е държала нито по-добре, нито по-зле от предишната. Общото е, че на всяка смяна на масло минавах през газаджията за десет минути.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Сеп 17, 2021 6:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Едно време бачках бакшиш и имах Лиана(Аерио) със също толкова кисела глава и клапани като Субару. Първата беше с газ и после метан с обикновен редуктор и нищо друго. Моторът изкара 760к само с реглажи през 90-100к км. Втората беше с газов инжекцион и система за мазане. Продадох я на 440к км и не се е държала нито по-добре, нито по-зле от предишната. Общото е, че на всяка смяна на масло минавах през газаджията за десет минути.



Минаваш през газаджията да ти долее от маслото за клапаните нали ? Не регулира нещо нали.

Съб Сеп 18, 2021 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен, колегата имаше в предвид, че няма особена разлика с и без такава система.
По-честия реглаж на клапани е неизбежен, като е на газ, заради по-високите температури на горене.
Реално, такава с-ма помага само на входящите клапани, изходящите не получават допълнително мазане, защото маслото изгаря.
Обикновено те са най-проблемни и с нужда от реглаж, като се стигнат километрите - около 30-40к, точно, защото те са по-горещи от входящите.
Няма вълшебна пръчка с която да се избегне реглажа. Има хора, които карат без да ги пипат двойно и тройно и после 'оле-мале' и или правят глави с легла на клапани или продават някой друг да ревне 'оле-мале'....
Ако толкова се плашите от реглаж на клапани, ами купувайте си двг на което се регулират лесно и евтино - проучете преди това :pardon:
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Сеп 18, 2021 9:17 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
... Ако толкова се плашите от реглаж на клапани, ами купувайте си двг на което се регулират лесно и евтино - проучете преди това :pardon:
:beer:


Или си карайте колите на заводското гориво ...

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Съб Сеп 18, 2021 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
shadow написа:
Или си карайте колите на заводското гориво ...


Айде стига глупости, тогава не се регулират клапани ли? :giggle:
Всеки би трябвало да си прави сметката, като слага газ - поддръжка, особености... дали си струва и т.н.

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Сеп 18, 2021 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всъщност, имах предвид, че при редовна поддръжка на смесите няма нужда от по-често регулиране на клапани. Всичко е до съобразяване с вида гориво и съответните особености.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Сеп 18, 2021 10:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А дали нямаме запушени бензинови инжектори, все пак автомобила се кара на газ? Аз лично моята такава система за мазане я разкарах, не мисля, че имаше особен смисъл от нея. Правя си редовно реглаж на клапани и мисля, че няма никакъв смисъл от нея. Това, подчертавам е мое лично мнение и не искам да го налагам на никого. Успех с разрешаването на проблема.
 15

Чет Сеп 30, 2021 11:22 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
image1_zoom_0AC76C3A.png
Ето с това съм постоянно в резервоара и нямам запушен инжектор седма година в Импресата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Сеп 30, 2021 6:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря ви, ще я потърся и изпробвам веднага, и на двата автомобила.

Съб Окт 02, 2021 2:27 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Смених бензиновите инжектори и от седмица си пали както се очаква.

Пет Окт 08, 2021 10:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 221
Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
jaby написа:
Смених бензиновите инжектори и от седмица си пали както се очаква.

Здравей Колега. А каква е цената за нови инжектори, ориентировъчно разбира се?

Нед Окт 10, 2021 1:08 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Взех инжекторите на старо 200 лв. и 100 лв за монтаж.

Нед Окт 24, 2021 8:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
jaby написа:
100 лв за монтаж.


Отново взех да се замислям за смяна на професията. :D

Вто Окт 26, 2021 8:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 15 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор