Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:04 pm



Отговори на тема  [ 127 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
 Субару боксер дизел - жизнен път, смяна на части и т.н. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Слагай чат-пат(на всеки трети резервоар е ок) DPF power clean, от ProTec, Powermaxx или Autoprofi - което намериш, едно и също е.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
 6

Пет Сеп 17, 2021 6:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Мар 11, 2018 2:35 pm
Мнения: 14
Автомобил: Legacy
Телефон: 886575883
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте. Четири години карах дизелово легаси 2008г. За това време само консумативи, нафта и дреболии. Единственото неприятно бяха коментарите на разбирачите, включително субару майсторите в София. Според тях по всяко време трябва да си с повишено внимание и готовност да замине. Това е много натоварващо и ме накара да намраза марката. Карайте си колите и четете по малко коментари. Поздрави
 15

Пон Окт 04, 2021 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2018 1:41 am
Мнения: 17
Местоположение: Madrid-España .
Автомобил: Subaru XV diesel: MY 2017
Телефон: 626564762
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.
Нека и аз да се впиша в тази интересна тема.
Субару хв-4 години ,75000 километра.
Консумативи : Масла (моторно и диференциално ),спирачна течност,филтри (въздушен,на климатика,горивен и маслен ).
Може да прозвучи чудно,но гуми и накладки още не съм сменял.
На 72000 смених една клапа соленоиде с номер 14471AA260. Ще кача снимка ако някой го интересува.
За сега е това. Да видим как ще се представи суби по-нататък. Поздрави.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Ное 04, 2021 5:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази кола можеш да я караш без сериозни ремонти докато ти омръзне! Стига да я караш нормално, сервизираш на време и не слушаш разни прочути "майстори". Аз навъртях 330хил. без да долея капка масло, с оригиналния съединител, веригите към разпределителните валове и предните спирачни дискове, но веднъж престъргвани. Сега я кара едно момче в България и скоро ми се обажда, че вдигнал 200 на магистралата без проблем. Като съвет мога да препоръчам профилактика на ДПФ-а след 120-130хил. Този "кавал" е най-голямата глупост измисляна някога от японски инженер!
Поздрави от СН и да си я караш със здраве!
 6

Чет Ное 04, 2021 1:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2018 1:41 am
Мнения: 17
Местоположение: Madrid-España .
Автомобил: Subaru XV diesel: MY 2017
Телефон: 626564762
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Бладодаря ти Данчо.Преди да започна да пиша,прочетох всичко или почти всичко свързано с дизеловият вариянт на субару.
Искам да отбележа,че след видяното като мъки и проблеми на много колеги с този мотор,твоите постове (прочел съм ги всички и по няколко пъти) дават много надежда.Преди два месеца на едно пътуване до морето,му налях добавката на Xenum In&Out Diesel,която и ти си изпозвал. Не че съм имал някакъв проблем с филтъра,просто профилактично-да чисти цялата система. Сега поръчах и Xenum NEX10 ,пък да видим дали ще се увеличат разстоянията между регенерирането на DPF?Съгласен съм,че екосистемата на субару дизел е много зле направена(сравнявайки я с други по обикновени марки автомобили).Какво да се прави,ще я лекуваме с доктор xenum (както казваш ти) и ГАЗ!!! Какъв модел е новият ти автомобил? Поздрави от Мадрид.

Чет Ное 04, 2021 6:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бико написа:
Здравейте колеги.
Нека и аз да се впиша в тази интересна тема.
Субару хв-4 години ,75000 километра.
Консумативи : Масла (моторно и диференциално ),спирачна течност,филтри (въздушен,на климатика,горивен и маслен ).
Може да прозвучи чудно,но гуми и накладки още не съм сменял.
На 72000 смених една клапа соленоиде с номер 14471AA260. Ще кача снимка ако някой го интересува.
За сега е това. Да видим как ще се представи суби по-нататък. Поздрави.

Аз На Форито на 100+ смених накладки и дискове
На Аутбека на 105х Смених Накладки и дискове.
И двете Автомат.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
 6

Чет Ное 04, 2021 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бико написа:
Бладодаря ти Данчо.Преди да започна да пиша,прочетох всичко или почти всичко свързано с дизеловият вариянт на субару.
Искам да отбележа,че след видяното като мъки и проблеми на много колеги с този мотор,твоите постове (прочел съм ги всички и по няколко пъти) дават много надежда.Преди два месеца на едно пътуване до морето,му налях добавката на Xenum In&Out Diesel,която и ти си изпозвал. Не че съм имал някакъв проблем с филтъра,просто профилактично-да чисти цялата система. Сега поръчах и Xenum NEX10 ,пък да видим дали ще се увеличат разстоянията между регенерирането на DPF?Съгласен съм,че екосистемата на субару дизел е много зле направена(сравнявайки я с други по обикновени марки автомобили).Какво да се прави,ще я лекуваме с доктор xenum (както казваш ти) и ГАЗ!!! Какъв модел е новият ти автомобил? Поздрави от Мадрид.


Много хора изгоряха защото италианците прехвърлиха почти цялата си бъгава партида в България. Пуснаха ги на смешна цена и се продадоха бързо. Това се нарича "минимализиране на загубите" на италианския пазар, но много рев за нашенци които бяха решили, че са "ударили кьоравото".
Това, че си започнал профилактиката с Хenum ще ти спести много неприятности за в бъдеще. На времето на мен нямаше кой да ми каже.
Сегашния ми автомобил отново е "печка" но вместо съзвездие на емблемата си има само една голяма звезда.
Поздрави

Чет Ное 04, 2021 8:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2018 1:41 am
Мнения: 17
Местоположение: Madrid-España .
Автомобил: Subaru XV diesel: MY 2017
Телефон: 626564762
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Много жалко за колегите,които са се натъкнали на тази партида.Благодарен съм,че от тук получих информация за подръжката със лекуващите продукти на xenum.Поздравления за отличния избор на новият автомобил.При тази марка съм повече от сигурен,че въпроса с DPF е перфектно уреден.Поздрави. :beer:

Чет Ное 04, 2021 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2018 1:41 am
Мнения: 17
Местоположение: Madrid-España .
Автомобил: Subaru XV diesel: MY 2017
Телефон: 626564762
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
"Аз На Форито на 100+ смених накладки и дискове
На Аутбека на 105х Смених Накладки и дискове.
И двете Автомат."
За накладките добре,все пак колите са автоматици,но за дисковете ми се струва странно-много меки.Толкова ли лесно се износват при Субару?

Чет Ное 04, 2021 11:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами щом накладката е изкарала 100 000 км, как няма да сменяш и дискове?
Тя най-вероятно е била с твърдост подобна на диска.

Пет Ное 05, 2021 8:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2018 1:41 am
Мнения: 17
Местоположение: Madrid-España .
Автомобил: Subaru XV diesel: MY 2017
Телефон: 626564762
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Аз сменявам предни накладки на 120/130 хил. километра и дисковете при втората сняна на накладки.Накладките са по меки от дисковете и затова се износват по рано.По този повод е предишният ми коментар.Това на колко хил. км. ще се износят,естествено важи от начина на шофиране.Тук в испанският форум има колеги,които смениха накладки на 40 хил. и други на 140 хил.Поздрави колеги субаристи. :beer:

Съб Ное 06, 2021 4:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm
Мнения: 135
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, да не пускам нова тема искам да попитам за номерата на демпфера и съединителя. Моя още не показва признаци на износване, но ми попадат намаления и искам да се възползвам от някое.
За Аутбек Б14 боксер дизел евро 5А демпфера ми излиза, че SACHS 2294000955 е моя, но за комплекта ми излизат 2 номера - SACHS 3000950006 и SACHS 3000950066 с различна цена, каква е разликата между двата.
В края на миналата година в едно селско магазинче в Германия ми предложиха четворен комплект демпфер и съединител за 138Е и те обаче не можеха да ми кажат на 100% за съединителя и в дните докато се чудя го купиха.
Та някой може ли да ми каже с точност какво да търся. Разход си е и когато трябва спешно отнема повече време и пари.

Пет Фев 04, 2022 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
разцъкай тук
https://aftermarket.zf.com/en/aftermark ... catalog/#/

май този 3000 950 006 е твоят

Съб Фев 05, 2022 10:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm
Мнения: 135
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tarambuka3500 написа:
разцъкай тук
https://aftermarket.zf.com/en/aftermark ... catalog/#/

май този 3000 950 006 е твоят


И тук дават и двата. С различен продуктов номер и всичко. Единия вариант е да са с различна твърдост примерно или да има разлика в някой от компонентите на комплекта.

Нед Фев 06, 2022 12:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 287
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, да не пускам нова тема - искам да питам относно функцията на този "израстък" на вакуумния клапан на турбото. Подозирам, че е един вид филтър, да не влиза прах в клапана. Като пращах мотора за ремонт при словенците, това "нещо" си беше на мястото. Скоро установих, че липсва, вероятно при ремонта на мотора са го счупили. Иначе клапанът работи, при гасене на двигателя се чува как котвата се връща - чува се леко изчукване и след това изсъскване, явно освобождава вакуума по маркучите. Може ли без този "израстък", или да търся по моргите здрав клапан?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Фев 22, 2022 4:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 11:19 pm
Мнения: 75
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Да ,филтърче е и в дългосрочен план си е нужно. "сърба" нефилтриран въздух и бавно ,но сигурно се затлачва. Ако не можеш да пригодиш нещо го сменяй.

Вто Фев 22, 2022 6:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да се похваля с цифрите. Сменен съединител на 120000 по препоръка на сервиза, маркуча към интеркулера, задни лагер главини, подгревни свещи , обтегача на пистовия ремък, предни спирачни дискове и …. това е!
Изображение
Форко се кара само с RedLine i Amsoil.Явно има значение!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Вто Мар 01, 2022 5:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 287
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Miro1972 написа:
... Форко се кара само с RedLine i Amsoil.Явно има значение!


Със сигурност има значение, но не е само това. Според мен, като вече преживял генералния проблем на дизелите, основното е, че си се вслушал в препоръката на сервиза за смяна на съединител и маховик на около 120-130 К км...
Единственият симптом за скорошен проблем с вала, който се прояви при мен, беше много лек теч на двигателно масло (1-2 малки капки на асфалта) при връзката между двигател и скоростна кутия. Капеше върху моторчето на рейката, мислех, че е от семеринга на коляновия вал или от масления сепаратор зад маховика, но не беше... моето мнение е, че е било от износен 5-ти основен лагер вследствие на блокиралия маховик...

ПС. В неделя моята показа 170 К км.

Вто Мар 01, 2022 1:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Във фейс групата имаше публикувано едно клипче на наш механик, който беше разглобил блок със строшен вал и показваше разликите между стария и новия блок. При новия( Евро 5 ) валът при 5-ти лагер е усилен( удебелен ), съответно и лагерът, но тъй като общата дължина на вала( и размера на блока ) се запазва същата - това е станало за сметка на петите на 2-ри и 4-ти, които са по-тънки от на Евро 4. Демек Евро 5 вече основно чупят петички на 2-ри и 4-ти, но тъй като стресът там явно е по-малък, отколкото при 5-ти лагер, вероятно затова Евро 5 с осигурено добро мазане и навременна смяна на маховик изкарва 300-400 000 км., а може и повече. Заключението му беше, че ако при проектирането бяха пуснали японците още няколко сантиметра на блока, за да направят по-широки пети - можеше да е перфектният двигател.

Сря Мар 02, 2022 9:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm
Мнения: 135
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тоя демпфер трябва ли периодично да се проверява или при смяна на съединител се гледа? Може ли да не работи парвилно и да няма видими симптоми като шум, придърпване или тресене?

Сря Мар 02, 2022 9:27 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 127 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор