Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема стр <  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  >
 Новини за марката 
Автор Съобщение
Online
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Постове: 869
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://www.subaru.com/2023-ascent.html
Хайде и ъпдейта на Асцент излиза!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Сря Юни 15, 2022 9:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1810
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Времената за ICE (двг) стават доста тежки. Последните тестове показаха, че европейските бензинови двигатели могат да минат към Е7, но трябва да възприемат стратегията на бедни смеси в целия диапазон, както е в САЩ (tier 3, 2017+)+ Пълна филтрация на парите (ZEV в САЩ). Това ще означава още по-лагави коли, супер скъпа поддръжка на системите за обработка на азотни оксиди и амоняк, което ще доведе и до по-високи цени. И ето как ще се изравнят с EV.
Електричките се промотират здраво, но повечето с доста компромиси. Мене взе нещо много да ме кефи идеята на Fering Technology и техният експедиционен Pioneer прототип. Включва два електромотора за оптимално AWD, батерия, двигател от Smart - 800см3 дизел. Двигателя работи само като генератор за батерията. Това премахва нуждата от сложни връзки двигател/скоростна/ел.мотор. Пробег - 7000 км. Ами айде 1000 да е - доста ще е добре.
Между другото такава беше и идеята предложена от доставчик на американската армия преди повече от 10 години - Хъмви с ел. двигатели за безшумен преход + Subaru EE20 (дизел) за осигуряване на тока към батерията.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юни 15, 2022 9:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Постове: 861
Местоположение: София
Автомобил: Outback '23 / 2.5 EU
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
някъде там където изгрява слънцето


Чет Юни 23, 2022 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3988
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не бачка линкът...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Юни 24, 2022 7:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 868
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://www.carscoops.com/2022/06/subar ... g-updates/
Forester STI с 1,8 мотор и 175 к.с. ROFL

Пон Юни 27, 2022 2:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2442
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 705
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
European K-STI :)
С този E-Boxer и CVT може и да набира, като твоята при изпреварване :)
:cool:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Юни 27, 2022 3:41 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 868
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
European K-STI :)
С този E-Boxer и CVT може и да набира, като твоята при изпреварване :)
:cool:

Само, че моята не е STI и е на 17 години. Но въпреки това съм леко скептичен, че ще набира като моята, ама да не кажат, че съм като лисицата и гроздето :D
То е ясно, че нещата вървят към електрички в ЕС, а там вече за мен няма да се опира изобщо до емблемата, защото ще е напълно неоправдано да се купуват 10-годишни електрички. А нова електричка от магазина с гаранция поне 5 години, ще излиза най-евтино да е от марка произвеждаща в ЕС, не в Япония или САЩ.
За мен лично това STI е жива подигравка с рали-иконата STI.

Пон Юни 27, 2022 5:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2442
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 705
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При началното ускорение доста помага ел. мотора, иначе при доускорените - едва ли :)
Аз на майтап го казах, ама по-скоро си е истина. С този даунсайзинг... иначе - все пак, Ярис ГР си е 3цил. 1.6 270кс. А това е 1.8... предполагам ще може да се извадят 250кс, ако се пипа. Отделно, WRC легендите почват с 2.0, все пак :pardon:

Иначе, разлика м/у електричка и електричка има. Ако сравниш Тесла с Е-трон - разликата е огромна. Едното е телефон с гуми, другото си е кола...
Ама да не отварям приказка за това. Темата е за друго.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Юни 27, 2022 6:47 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 868
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колко да помага този електромотор, като при e-Boxer, който предлагат у нас, ускорението е почти 12 секунди? Та моя пенсионер се справя двойно по-бързо. Освен това говорихме за Forester STI от 2022 г. в Япония, който пък от 1,8 вади 177 к.с.
Иначе за вадене, могат от 1,6 да извадят и 1000 к.с. както Mercedes project one, ама тук говорим за мижавите 177 к.с. с емблемата STI.
А относно сравнението между електрички като Тесла и Ауди, там цените са около 300 бона, така че аз лично мнение не мога да дам, защото не съм в тази лига на доходите :D За това и живот и здраве, ако екодиктатурата наложи да караме само електрички, последното което ще гледам при покупка на нова, ще е марката.

Пон Юни 27, 2022 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 868
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно има големи ентусиасти влюбени в иконата STI:
https://carbuzz.com/news/this-is-the-ra ... aiting-for
Оригинално шаси на Impreza WRX STI от 1997 г. с 400 к.с. и ускорение 3,5 секунди до 100 км/ч в 1200 кг купе, но срещу скромната сума от 700 000$ ;)
За жалост не е разработка на Субару, а от хора влюбени в рали иконата STI :(

Чет Юни 30, 2022 8:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Постове: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това не са хора "влюбени в рали иконата STI", а създателите и - Prodrive. Така че в случая автентичността на въпросния restomod е дори по-голяма, отколкото ако беше създаден от самите Субару, които никога не са били отговорни за рали колите си.

Чет Юни 30, 2022 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 868
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Адски си прав, но все пак рали автомобилите трябва да имат серийна база, било тя и само визуална, а това в случая го прави Субару с неговото STI.
Е, хората си разбират от работата и за това са предпочели да ползват STI от 1997, не от 2017 г., а това може да го направи истински ентусиаст =D> :D

Чет Юни 30, 2022 9:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 868
Местоположение: София
Автомобил: VW Touareg 7P
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам дали е уместно тук да пиша, но ми се строи интересно през годините какви ускорения са давали най-наточените Субита:
https://www.0-60specs.com/subaru/wrx-0-60-times/
Най-доброто време от 0 до 60 mph е 4,2 секунди през ... 1996 година със Subaru Impreza WRX.
Дори сега най-доброто време на последния STI S209 Sedan от 2019 г. е 4,4 секунди.
Наистина навремето Субару даваше ускорения сравними само с AMG и M-power, но за съжаление 26 години изостават сериозно в диманиката.

Пет Юли 22, 2022 4:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Постове: 669
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето какво се е случило с ел. Subaru( Toyota)
Експерти посочиха трите най-големи автомобилни разочарования на 2022 г

Без коментар...

Нед Дек 18, 2022 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Постове: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Съвсем закономерно, бих казал. Не може да се включиш в партито с поне 10-годишно закъснение и да очакваш, че ще си добър колкото останалите. Дори и да се казваш Тойота. Тук на няколко пъти изказвах мнението, че японските производители изтърваха влака на електричките и ще си берат плодовете от това. Естествено, че могат да наваксат, но това може да отнеме години и поне 2-3 поколения коли.

Сря Дек 21, 2022 12:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Постове: 669
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен въобще не са закъснели. Имат доста време докато енерго преносната мрежа се обнови и преструктурира може би (поне 10-15 години).
А дотогава едва ли много хора ще си вземат електички след като им забраняват да си ги зареждат - визирам Швейцаря.

Доколкото ми е известно и в Германия могат да те резнат със зареждането ако системата се претовари, което е на път
да се случи след като забранят въглищата тотално (или май вече са ги забранили).

Така че въобще не ги мисли - японците имат пазар в Европа и просто не искат да го загубят изведнъж и затова
не си дават много зор.

Тази истерия да се електифицират колите в Европейския съюз ми прилча на тази с дизелите (коментирано е вече).
И докато тук (в ЕС) те резват със зареждането, отвъд окена продължават да правят серийни пикапи с по 800-1000к.с. -
просто въпрос на гледна точка.

По-добре е усилията да се насочат в друга посока - според мен. Тази идея е обречена на провал още в зародиша си,
ама ще се наложи да я изтърпим.

Сря Дек 21, 2022 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Постове: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Автомобилният бизнес не функционира по този начин. Ако чакаш нещо да стане мейнстрийм и да се е наложило, преди да се включиш, обикновено вече си закъснял. Електричките са по-сложни, отколкото си мислят хората, и да смяташ, че когато пазарът вече е развит можеш просто като с магическа пръчка да изкараш автомобил, който да се конкурира успешно с производители, които имат вече 3-4 поколения електрички зад гърба си, е несериозно.
Да, Тойота в момента има силни позиции в Европа, но това не бива да се приема за даденост. Автомобилната индустрия се намира пред най-голямата си трансформация от самото създаване на автомобила и ново размешване на картите е неизбежно. В момента няколко китайски производителя инвестират изключително много пари в Германия и пускат моделите си, които вече печелят тестове спрямо германските си конкуренти, включително и краш тестове (сигурно си спомняте до какъв присмех водеха краш тестовете на разни измислени китайски сув-чета само допреди 10-тина години).

Да, по отношение на електрическата мрежа съм абсолютно съгласен. За мен това всъщност е най-голямото предизвикателство пред електричките. Как ще се реши този въпрос предстои да видим.

И не, никой няма да насочи усилията си в друга посока. Посоката е взета още преди 6-7 години.
 15

Сря Дек 21, 2022 10:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 06, 2020 8:20 am
Постове: 44
Автомобил: Impreza III 2.0R
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Субару ще пусне 4 нови електрически модела до 2026 година.

:-?

_________________
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R MT; EJ204 :::::

::::: Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
::::: Lancia Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 :::::
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::

Нед Май 14, 2023 11:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Постове: 861
Местоположение: София
Автомобил: Outback '23 / 2.5 EU
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
LAYBACK - Нов модел за японският пазар, на база Levorg

https://www.subaru.jp/levorg/layback/


Вто Сеп 12, 2023 10:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1810
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Щях да пускам линк миналата седмица. Лично на мен много ми харесва идеята на колата - един вид WRX Outback. Двигателя е доста по-адекватен вече, а купето доста по-повратливо от актуалния модел на Аутбек.. А ако го пуснат с 2.4DIT просто няма да има аналог. За съжаление поради липсата на филтър за твърди частици CB18 няма да се появи в нашата част от света.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Сеп 18, 2023 11:49 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор