Автор |
Съобщение |
valqk
|
Само да вметна, ти защо мислиш, че 100октановия не е 95 с добавка? До колкото знам почити никоя бензиностанция не и карат отделно бензини. Сипват еднакъв и в гюма за 100 добавят някоя бака добавка. Чувал съм, че във Варна и Русе и по-близките дестинации Ромпетрол карат от румъния 100 октана (но не на всяка и не винаги).
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 5:21 pm |
|
|
kronos
|
Е точно това е, че не знам, но пък знам, че единия е по-евтин Това с горивата у нас си е на късмет - плащаш и не знаеш какво сипват.
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 6:24 pm |
|
|
Alxx
|
Бензин от девет-десет месеца сипвам само 100 от Ромпетрол-а до нас. Разликата с горива от други бензиностанции е потресаваща, сравнено на живи данни с много каране и чисто субективно, като усещане за вървеж и разход пълно-пълно. Едно сипване на 30лв(само) екто100 от Лукойл на Царево ми докара побъркана и прекъсваща нечовешки кола, с бая нок корекции, убит вървеж и трудно палене сутрин. Ревеше ми се и се убих да ровя за проблем с колата, накрая се прибрах в София, сипах 200лв от въпросния бензин и след 3-4 дни каране нещата си дойдоха сами на мястото. Та, толкоз от мен. valqk написа: Чувал съм... Ромпетрол не продават лукойлски бензин, само румънски. И засега ме печелят с постоянство в качеството. Първото ми добро впечатление от тях беше с Импреза-та от бензиностанцията преди Бургас, точно срещу рафинерията
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 9:43 pm |
|
|
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Мнения: 70 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92
|
А къде точно е това до вас ако не е тайна, защото ми се ще да го пробвам. Още на осмака съм сипвал на 1-2 ромпетрола и не бях очарован - бмв-то си беше капризно към бензина, а и те май са франчайзери повечето. Един път сипвах на ромпетрола на ботевградско, а другия път беше извън София, но не помня точно в кой град бях. Аз пък на Царево на лукойла това лято сипвах и газ и бензин на панделата - с тяхната газ направо полетя, за бензина нямах забележки - ма то тя по принцип въобще не е капризна - мели всичко, стига да има поне 83 октана
|
|
|
Пон Ное 14, 2022 10:06 pm |
|
|
Vmax
|
Има тема за качеството на горивата - пишете там, а…че и тази я оспамихте с глупости. Добре е да се прави разлика между атмосферен и турбо мотор като се дава оценка за гориво…
|
|
|
Пон Ное 14, 2022 11:14 pm |
|
|
kronos
|
Малко лаишки да попитам, обаче не намерих точни данни - та някой има ли представа на точно колко нютона се затягат алуминиевите джанти на Форковците? Не, че шпилките вече не са за смяна, но и без това съм вече доста независим от гумаджиите, та да правя нещата както си трябва с динамометричния ключ, защото смених зимните стоманени джанти с алуминиеви.
|
|
|
Съб Ное 26, 2022 5:53 pm |
|
|
Alxx
|
98 и проверяваш след 1к км.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
15
|
|
Съб Ное 26, 2022 7:04 pm |
|
|
kronos
|
Мерси
|
|
|
Съб Ное 26, 2022 7:19 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
|
Съб Ное 26, 2022 8:48 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Година и осем месеца, 42к километра отгоре, и хайде пак реглаж на клапани. Да, на газ съм и нещата се случват по бързо. Всички изпускателни клапани бяха out of space. Дето ще го мисля, смених и ангренажа. 1.2к лева и back in business. На пръв прочит изглеждат доста пари, но като се сметне разликата в цената на горивата, за тези над 40к километра, ако я карах на бензин, щях да платя около 10к лева отгоре.
|
|
|
Нед Ное 27, 2022 12:18 pm |
|
|
Vmax
|
delf написа: Година и осем месеца, 42к километра отгоре, и хайде пак реглаж на клапани. Да, на газ съм и нещата се случват по бързо. Всички изпускателни клапани бяха out of space. Дето ще го мисля, смених и ангренажа. 1.2к лева и back in business. На пръв прочит изглеждат доста пари, но като се сметне разликата в цената на горивата, за тези над 40к километра, ако я карах на бензин, щях да платя около 10к лева отгоре. Оправи си смесите на газ...
|
|
|
Нед Ное 27, 2022 3:07 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Тони от Динамик арт ми монтира и настройва газовата уредба преди 5 години. Поредната профилактика и настройка беше тази година август месец.
|
|
|
Нед Ное 27, 2022 9:37 pm |
|
|
Alxx
|
Цъфнали изпускателни = твърде богато.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 27, 2022 11:20 pm |
|
|
ico_tech
|
Стъни, още не съм видял ej255 на газ да мине повече от 80 000 без реглаж. Аз мога да ти кажа колко са хлабините след 85000 на пропан без мазилна система - Ex 0.05-0.08. In - 0.22.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Ное 29, 2022 11:52 am |
|
|
Vmax
|
ico_tech написа: Стъни, още не съм видял ej255 на газ да мине повече от 80 000 без реглаж. Аз мога да ти кажа колко са хлабините след 85000 на пропан без мазилна система - Ex 0.05-0.08. In - 0.22. Отдавна не сме се виждали:) За мен мазилната система е най-голямата заблуда на ГИ мафията - но не искам да влизам в полемика за това в тази тема. Всичко опира да правилни смеси извън ламбда контрола, което трудно се хваща без широколентова сонда.
|
|
|
Вто Ное 29, 2022 3:04 pm |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
ico_tech написа: Стъни, още не съм видял ej255 на газ да мине повече от 80 000 без реглаж. Аз мога да ти кажа колко са хлабините след 85000 на пропан без мазилна система - Ex 0.05-0.08. In - 0.22. Освен ако предвидливо не сте си сложили клапани от инконел например
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Вто Ное 29, 2022 3:12 pm |
|
|
ico_tech
|
Явно колега ти си открил каква част от тази загуба на хлабина (пропадане) се дължи на материала на клапана и каква част на материала на седлото? Ако имаш такива наблюдения сподели моля те. Друг е въпроса кой и за какво ползва колата. От тези 85К при мен 50 са по магистрали. Ще регулирам пак и ще видим.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Ное 29, 2022 3:41 pm |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
ico_tech написа: Явно колега ти си открил каква част от тази загуба на хлабина (пропадане) се дължи на материала на клапана и каква част на материала на седлото? Ако имаш такива наблюдения сподели моля те. Друг е въпроса кой и за какво ползва колата. От тези 85К при мен 50 са по магистрали. Ще регулирам пак и ще видим. Ще те разочаровам,но нямам НИКАКВА възможност да правя какъвто и да било анализ по-въпроса. Няма време и ресурс.Мога да споделя само,че вече първо чупя мотора преди да изобщо да се усети нещо от клапаните.Например пръснах блок с ковани бутала на 115к без реглаж.Сега съм с ревизия номер 3 (ковани бутала ,биели,22 psi 18г) 40к на газ,не клати,всичко ОК,само Ханите вече сдават багажа
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
15
|
|
Вто Ное 29, 2022 7:48 pm |
|
|
kronos
|
Искам да споделя нещо, което ми се случи скоро. След празниците, прибирайки съм към София, понастъпих Форко по магистралата, че си трябваше да се изпреварва в трафика и го поизпържвах на места с 170-180, докато изпреварвам. Обаче като се прибрах установих, че антифриза леко е повишил нивото си в разширителния съд. Колата изстина, но нивото не падна. На другия ден реших да я покарам докато загрее и като спрях, видях че под тапата има балончета в разширителния съд. На 100% реших, че са заминали гарнитурите и се настроих да я карам в сервиза. Обаче преди да я закарам, едно доста вещо лице на марката, ме посъветва първо да махна капачката и да долея там колкото събере. Събра едни 100 грама максимум и пораздвижих клапана на капачката. После покарах колата и я поизпържих малко, за да хвърли антифриза и да сме 100% сигурни, че е гарнитура. Да, ама не. Колата не изхвърли антифриз, а нивото му си дойде в нормалните стойности - минимум студена, максимум топла, а балончетата напълно изчезнаха. Това вече е цяла седмица и всичко е ок. Та диагнозата е ясна - скапана капачка, макар и на една година само. Чакам нова. За това си проверявайте редовни капачките, защото за пореден път се убеждавам, че частите у нас не са това, което трябва.
|
|
|
Чет Яну 12, 2023 8:03 pm |
|
|
Alxx
|
Дане, капачките от Лио и Мимо са точно толкова оем, колкото и в щатите. Навсякъде са слаба точка и не само при Субару, а при всякакви части, марки... На Мазда-та хвърлих термостат Мишимото на 20к по-миналото лято. Беше изкривил оста и блокирал затворен, добре, че роторът няма гарнитури Пръдна насред Бургас на връщане от морето, та станах атракция на Шел-а преди изхода докато го сваля и му изкъртя клапана за да имам втори кръг. Даже с kokodv се уцелихме на по кафе...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Яну 12, 2023 8:32 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|