|
Страница 1 от 1
|
[ 18 мнения ] |
|
Forester 2.5XT - Шум и ритане от автомата
Автор |
Съобщение |
Wreckless
Регистриран на: Нед Юли 31, 2022 7:54 am Мнения: 7
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 15
|
Здравейте, Притежавам автомобила от заглавието, 2006 год. с автомат. Преди няколко месеца смених маслото и филтъра на автомата и кратко след това се появи доста интересен шум от кутията и почна да рита на скорости между 60 и 70 км/ч. На моменти като почне да го прави не се седи в колата, сякаш си пуснал Harlem Shake Шума, който издава не е обвързан със скорост, може да го прави и на 20 км/ч, може да го прави и на 100 км/ч. Най-точното описание на шума, което мога да дам е: все едно си настъпил пеещата маркировка на магистралата. Понякога звука се променя с оборотите на колата и почва ясно и отчетливо да се чува виу-виу-виу, а понякога е плтен монотонен звук сякаш си караш на пеещата маркировка. Карах колата в субаруленд, казаха "нищо й няма". Иска ми се да им повярвам, обаче съм фен на превантивната поддръжка и ремонти, защото като се строши на средата на магистралата в Гърция примерно ще стане фал. Всякакви идеи са супер оценени, като също съм отворен и към други места където биха могли да я погледнат. (колата е поддържана само в Субаруленд)
|
|
|
Нед Юли 31, 2022 8:01 am |
|
|
hristol83
Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Иди в джемини. Моята така започна след като и смениха маслото почна да рита при смяна на скоростите после спря да зацепва торк конвертора и накрая я закарах на един похвален майстор който след 1 месец държане в сервиза я направи ама горе долу. Друг вариант за който се сещам е без да е специалист по скоростни кутии но пък като цяло съм доволен и може да ти каже дали е нормално това което се случва е Димо под моста на Захарна фабрика. Той има и човек който ги ремонтира ако се наложи.
|
|
|
Пет Авг 05, 2022 9:17 am |
|
|
Wreckless
Регистриран на: Нед Юли 31, 2022 7:54 am Мнения: 7
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 15
|
Малко ъпдейт - след дадени 4000 лв за ремонт при някакъв Иван, който е работил в Митака сервиз,и който ми беше препоръчан от Субаруленд, колата все още тресе м/у 60 и 80 км/ч и вие. Не било от скоростите, каза въпросният майстор, но ми прибра 4к лв Внимавайте и си правете проучването при кого си карате колата.
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 8:34 am |
|
|
askeless
|
Какво е включвал ремонта на кутията? Тя тресе и вие или като сменя, го прави с отчетливи удари? Има ли буксуване на предавки? Дали погледнаха хидротрансформатора, защото оня него има лагери и от него може да тресе същи? Не на последно място след като проблемът не е отстранен за мен е редно да се върнат част от дадените пари на майстора, какво става по този въпрос? И последно, честно казано за тези пари се прави почти пълна конверсия към 6мт и нещата се оправят. И без друго автоматът с 4 предавки е доста архаичен. Поздрави!
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 11:18 am |
|
|
Wreckless
Регистриран на: Нед Юли 31, 2022 7:54 am Мнения: 7
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 15
|
Не исках да губя много от времето на хората в четене, та затова дадох сбитата версия, но не мисля че е много коректно без да съм изложил всички факти да оставя така нещата. Част 1 - Subaruland: Откарах колата в Субаруленд с въпросното виене и оплаквания за ритане в кутията след смяна на масло кутия и диференциали + филтри пак при тях. Караха, казаха че не са чули нищо и да си карам спокойно, ритането не било страшно. 2-3 месеца по-късно виенето се влоши значително, но ритането си остана непроменено. Отново запазих час в Субаруленд, караха пак и казаха кутия на 100% и ми дадоха контактите на въпросният майстор на скоростни кутии. Клип на виенето тук: https://www.youtube.com/shorts/5Ot1wdGS5cwЧаст 2 - Майстор на кутии: Звъня, обяснявам подробно, изпращам въпросният клип. Разбираме се и карам колата, кара, тества, диагностицира и ми звъни - "да, кутия е, да я започвам ли" като ми каза, че стартираме с 1300 лв, което е неговият труд за сваляне, качване и почистване. Аз казвам "ок, действаме". Трябваше да стане за 2 седмици, държа я 1 месец със стандартното обяснение, че други хора го бавели. Диагнозата - гликол в скоростната кутия в следствие на протекъл охладител на скоростите. Кутията едва ли не леж, мозъка здрав, турбината пратена за рециклиране. Сменени пакети, някакви лагери и т..н (имам хвърчаща бележка написана на ръка какво е сменено, мога да я приложа, но не мисля че е нужно) Тотал на ремонта 3921 лв. Взимам си аз колата, доволен, щастлив че няма да се строши някъде и да ме остави в полето - да, ама не. Карам София - Варна, нещата са що-годе ОК, притресе леко 2 пъти, ама си викам майната му, скапано гориво ще да е. Няколко дена след това по обратния маршрут Варна - София - щяха да ми изпаднат пломбите м/у 60 и 80 км/ч. Колата включва на 4-та скорост при 60 км/ч и 1300 оборота г/д и проблема се вижда само тогава. Виенето се чува на ниски скорости - ок. 40км/ч , тоест на по-ниска предава (2/3). Звъня аз веднага на кодово име "майстор на кутии" и ме праща на газаджия да си проверя газта, ама аз понеже съм средноинтелигентен човек, викам дай ще карам на бензин известно време. След 200 км направени на бензин - същата работа. Пак ми тресе, пак си вие. (той я бил обучил само на бензин, за газта не му дреме) И сега към @askeless - върнах колата на майстора като рекламация и преди броени минути си я взех обратно без нищо да е направено по нея с думите "тези проблеми не са ти от скоростите, търси си ги другаде". Проблемът, който той е решил ремонтирайки кутията ми е по-грубо тръгване на 1 от 10 студени паления. Личен извод за мен: Дадох сумарно към 4800 лв~ на Субаруленд и майстора на кутии и продължавам да имам същите симптоми, че даже и един бонус получих - спря ми парното след като майстора на кутии е сменил радиатора. Каза, че не е той виновен и да си я закарам другаде да ми видят климатроника Знам, че всичко казано звучи като сочене с пръсти и хвърляне на вина, но всъщност не е. Истината за мен е, че от субаруленд не ми обърнаха достатъчно внимание и претупаха нещата,а майстора на кутии просто видя надница. Най-вероятно си е свършил работата, не мога да кажа кадърно или не, но със сигурност нямаше повод да дам точно в този момент 4 хил. лв вместо да търся проблема, който ми пречи и притеснява много повече. Сиреч, проблема е комплексен и не само една страна е виновна или невинна. Апел към всички - искайте второ, трето, пето мнение, правете си проучване къде си карате колите на ремонт и те така. Това е моята скромна история. Най-тъжното от всичко е, че се озлобих към колата, която с нищо не ми е виновна....тя просто иска някой да и отдели внимание П.П. Въпросният майстор на кутии е карал автомобилът ми по мой груби сметки около 200 км (с думи: двеста километра!!!!), защото добрият майстор тествал колите сам. Първият път си я взех с празна газова бутилка и бензин на лампа, колата почна да придърпва на влизане в бензиностанцията. Вторият път похвалствено каза, че я е карал 100 км и проблеми не е видял (спомена, че е карал в рамките на закона и ограниченията, разбира се).
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 2:27 pm |
|
|
gligor
Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm Мнения: 65 Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
|
Кофти… За второ и трето мнение трудна работа. Аз имах наскоро подобен ремонт в същия сервиз, друг симптом. Обаче те сами на място свалиха кутията и пратиха частите по другите майстори. Името на майстора на кутията беше друго. Отне време, но накрая си взех колата оправена. Отне доста по—малко пари за нов пакет и рециклиране на хидротрансформатора.
Изглежда, че са сменили майстора и процеса.
Тогава звънях в други бели сервизи - на повечето въобще не им се занимава и могат само да монтират нова (от морга). Защото нямат майстор в сервиза и трябва да поемат гаранция за трета страна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 3:34 pm |
|
|
Vmax
|
Към автора на темата:
Момчетата от Субаруленд са коректни и си държат на името. Щом са ти препоръчали майстор за кутията, явно му вярват и са го проверили. A колата все още има проблем. Бих те посъветвал следното:
1. Караш колата в Субаруленд и я оставяш за диагностика - да кажат текущите ти проблеми от кутия ли са или друго. 2. Ако са от кутия - да викнат майстора Илиян и в негово и твое присъствие да обяснят. Щом си платил за ремонт на кутия това трябва да получиш
Има неизвестни в подобни ситуации, затова не прибързвай с изводите и не се настройвай срещу един или друг
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 9:09 pm |
|
|
valqk
|
Как се казва майстора - да се знае? Кардан, дифове, полуоски... може и нещо да опира някъде, знам ли... това с такава сума и накрая такъв резултат... не знам. Звучи безумно. Стани е дал много точни препоръки. Може би това ти е най-добрият вариант да предприемеш нещо с добър край... Ако не - евентуално при Любо в Люлин да чуе/диагностицира проблема и с историята преди това? Той по принцип си прави кутиите до колкото знам. Не, че и при него няма изцепки, но обикновено си оправя после, ако има проблем. п.п. Успех с Т3-ката
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 9:18 pm |
|
|
Wreckless
Регистриран на: Нед Юли 31, 2022 7:54 am Мнения: 7
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 15
|
Vmax написа: Към автора на темата:
Момчетата от Субаруленд са коректни и си държат на името. Щом са ти препоръчали майстор за кутията, явно му вярват и са го проверили. A колата все още има проблем. Бих те посъветвал следното:
1. Караш колата в Субаруленд и я оставяш за диагностика - да кажат текущите ти проблеми от кутия ли са или друго. 2. Ако са от кутия - да викнат майстора Илиян и в негово и твое присъствие да обяснят. Щом си платил за ремонт на кутия това трябва да получиш
Има неизвестни в подобни ситуации, затова не прибързвай с изводите и не се настройвай срещу един или друг @Vmax - Колата е била 2 пъти там за този шум, по-горе съм написал. Също така съм пояснил, че не е нападка към момчетата от Субаруленд, според мен са изключителни професионалисти на марката, просто в този конкретен случай явно дявола е в детайлите и не са разгледани всички. Сега и да я карам положението е малко "след дъжд качулка". На такъв етап съм в момента, че за мен сега не е оправдано да я карам за пореден път където и да е, да троша още нерви, пари и не знам си колко време без кола. Ясно е, че задна от ситуацията няма. Цитат: Как се казва майстора - да се знае? Кардан, дифове, полуоски... може и нещо да опира някъде, знам ли... това с такава сума и накрая такъв резултат... не знам. Звучи безумно. Стани е дал много точни препоръки. Може би това ти е най-добрият вариант да предприемеш нещо с добър край... Ако не - евентуално при Любо в Люлин да чуе/диагностицира проблема и с историята преди това? Той по принцип си прави кутиите до колкото знам. Не, че и при него няма изцепки, но обикновено си оправя после, ако има проблем. п.п. Успех с Т3-ката Не са от голямо значение името и детайлите на майстора, тъй като той най-вероятно е свършил неговата работа, но тотално игнорирайки оплакванията на клиента и следователно извършва ремонт с нетърсен краен ефект.. Един вид "ти му говориш, оно си рупа ли рупа" Силно съм потресен от частта с тестването на автомобилите от тук до Стара Загора. (като разстояние, не казвам че е ходил до там) П.П. T3-ката е лесна, ключ 10,13 и права отвертка и бориш всякакви проблеми
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 11:56 pm |
|
|
Vmax
|
Много вероятно е колата да е била с добавка в кутията и след смяната на маслото в нея да са почнали проблемите - такива неща са често се случват и няма как да се предвидят. Парите са си твои, но лично аз бих търсил резултата, за който е платено. Няма майстор/сервиз, който да познава колата на клиента по-добре от собственика й. Ако трябва се ходи 2, 3ти път и тн докато се изясни проблема, и то в един и същ сервиз. Минал съм по този път и при Любо, и при Краси и при Митака. Колкото и да са добри( а те са ), не става за 10-15мин да хванат скрити проблеми и завъртяни неща, особено при сегашното натоварване
Все пак колата и парите са твои - тоест и решението от тук нататък
|
|
|
Съб Яну 07, 2023 8:36 am |
|
|
valqk
|
+1 за горното. Щом трябва - ходиш и 10 пъти, докато се открие проблемът. Понякога не е толкова лесно да се разбере къде е. п.п. Ако все още има ритане, майстора, който е правил кутията, кокото и да не му се иска, трябва да си поправи грешките, според мен. Вече виенето може и да не е от нея, но ритането, не виждам от къде другаде ще е. То грешки стават, въпросът е после какво се случва. Ако си оправи бакиите - супер. Ако не - лошо за майстора. Дори и да прецени, че ще върне част от парите - пак е поемане на отговорност(ако прецени, че не иска/може/има смисъл да се оправи тази). Жалко, че искаш да му спестиш името, ама ти си знаеш. Така е много вероятно историята да се повтори с още някой... п.п.п. Щом смяташ така за Т3-ката, тук са 10, 12, 14 Субаруто не е извънземна кола. Просто има някои специфики, но те са си описани в сервизното.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Яну 07, 2023 11:58 am |
|
|
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Мнения: 70 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92
|
@Vmax - Колата е била 2 пъти там за този шум, по-горе съм написал. Също така съм пояснил, че не е нападка към момчетата от Субаруленд, според мен са изключителни професионалисти на марката, просто в този конкретен случай явно дявола е в детайлите и не са разгледани всички. Сега и да я карам положението е малко "след дъжд качулка". На такъв етап съм в момента, че за мен сега не е оправдано да я карам за пореден път където и да е, да троша още нерви, пари и не знам си колко време без кола. Ясно е, че задна от ситуацията няма. Цитат: Как се казва майстора - да се знае? Не са от голямо значение името и детайлите на майстора, тъй като той най-вероятно е свършил неговата работа, но тотално игнорирайки оплакванията на клиента и следователно извършва ремонт с нетърсен краен ефект.. Един вид "ти му говориш, оно си рупа ли рупа" Силно съм потресен от частта с тестването на автомобилите от тук до Стара Загора. (като разстояние, не казвам че е ходил до там) П.П. T3-ката е лесна, ключ 10,13 и права отвертка и бориш всякакви проблеми Как да не са от значение името и детайлите, и дали според теб този "майстор" си е свършил работата? За 5 бона трябва да получиш заводски рециклаж на този недоклатен 4 степенен дърт автомат - всички лагери, уплътнения, проверка, окомплектовка, и замяна(ако трябва)на пакети + рециклаж на торка. Колега с 8 степенен ZF от БМВ го прави в Латвия мисля(ако не се лъжа) и даде около 6.5к за пълен рециклаж. Хората му дадоха 100к гаранция. Е плати и към 600лв транспорт, но тука му бяха казали цена между 6 и 7к само за кутията, и давали гаранция 20000км. Много беемвисти са пращали торкове и по-сложни кутии там, защото тука "майсторите" си оставят ръцете, и не познават парите. Аз лично бих отишъл в субаруленд, както те съветват по-горе колегите, и ще искам да се качи да го повозя техен човек - ако трябва и един час ще обикалям с него, за да се видят проблемите. Оттам ако са пичове да се оправят с "майстора". Не виждам защо си мислиш, че трябва да трошиш още пари - за какво? За парното - като ти е сменял радиатора, защото е пробила серпентината, е трябвало да направи промивка на цялата система преди да го свали. Близко до акъла е, че щом е имало антифриз в кутията, ще е имало и трансмисионно масло в антифриза - оттам става гняс по цялата охладителна система, и радиаторчето на парното се задръства първо - при субару е малко кофти измислено това радиаторче. Ако се хване овреме може и да се излекува, но зарежеш ли го - смяна и на радиаторчето на парното, като преди това задължително промивка на охладителната система. Дано да се реши проблема, и не се отказвай лесно - платил си една торба пари за нищо. Хора сме все пак - всеки прави грешки(добре че не съм лекар - аз като сбъркам съм някой и друг лев назад за резервни части, но спя спокойно), но когато някой сгреши е редно да си оправи бакийте поне след това. П.П. А това даден "майстор" да ми ползва автомобила 200км. без да го е съгласувал с мен, би довело до разходка в гората, с неочаквано лош завършек за последния. Много мразя такива такива селски изпълнения.
|
11
|
|
Вто Яну 24, 2023 11:56 pm |
|
|
Wreckless
Регистриран на: Нед Юли 31, 2022 7:54 am Мнения: 7
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 15
|
"Леко" раздвижване Оставих колата на момчетата от Прогас, където си настройвам и поддържам газта и ми звъннаха след 1 час с думите "абе брат, тя колата е за скоростна кутия, автомата рита"....та, ей такива ми ти работи. Иначе към колегата @Ghostwheel - ето снимка какво е правено, ако някой може да му разчете. Най-лесно е да го разходим в гората, ама до кога ще трябва да се решават така нещата? Не може ли човек да е съвестен просто и всички да сме доволни. Определено съм на етап, в който ще се опитам да потърся съдействие от момчетата в Субаруленд, защото е някаква въртележка вече, а наистина съм му дал една чанта с пари.
|
|
|
Чет Фев 02, 2023 4:00 pm |
|
|
Alxx
|
С тая бележка в нап ще гори пожар...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 02, 2023 7:43 pm |
|
|
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Мнения: 70 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92
|
Разчитането като изключим 3та позиция - виждам го може би като "лагери кит" няма проблем. Ако рециклиране торк е 540лв. даже и сметката излиза - струва ми се малко евтинко за пълен рециклаж на торк принципно, но може да е цената с отстъпката към майстора. Ти гледал ли си си ниво на маслото? Защото за тия 344лв това са 13литра на клиентски цени от въпросното масло - да не би случайно кутията да е препълнена, и от там да рита? Тая кутия събираше някъде към 10литра ако не ме лъже паметта. Странното в случая е че не се виждат никъде гарнитури и уплътнения за мозъка - задължително се сменят като се отвори мозъка за почистване и промиване - поне така е при другите автоматици, а тя след като е омешала антифриз с маслото, вътре трябва да е гняс голяма. Най-много се впечатлих от смяна радиотор - 100лв. Може и аз да не съм в час с цените по сервизите за последните години, но този радиатор пада с поглед - развиваш 2 болта и радиатора е долу. За промивка на охладителна система не пише никъде, а само 1литър антифриз... Абе в крайна сметка няма никакво значение какво пише в бележката, ако работата е свършена както трябва...
П.П. Погледни си все пак нивото на маслото - може всичко друго да е 6, и майстора да е блял като го е сипвал и от там да рита - хора сме все пак... П.П. И антифриза си виж за всеки случай в какво състояние е.
|
|
|
Пет Фев 03, 2023 10:05 am |
|
|
yakumo
Регистриран на: Пон Май 29, 2023 3:08 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте!
Извинявам се, че използвам темата на колегата, но имам дилема относно Субаруленд и автоматична скоростна кутия и попаднах на тази тема. Преди година и малко им закарах в Субаруленд един Аутбек с проблем, диагностицираха го като "прехапва 4х4 и локъп" - следователно ремонт на скоростната кутия. След месец и половина отлежаване и 1700 лв. за 6 диска, пръстени и соленоид на 4х4, втулки на хидротрансформатор и пр. си го получих обратно. Около 25 хил. км. по-късно кутията отново има проблем, пак според тях - за отваряне и ремонт.
Да се занимавам ли изобщо със Субаруленд отново или можете да ми препоръчате място, където ремонтът на автоматика би могъл да издържи повече от година или 20-ина хил. км. каране (кара се "пенсионерската", само на асфалт, предимно извънградско - т.е. би трябвало да не иде реч за някакво сериозно натоварване).
Предварително благодаря!
|
|
|
Пон Май 29, 2023 3:37 pm |
|
|
Wreckless
Регистриран на: Нед Юли 31, 2022 7:54 am Мнения: 7
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 15
|
Да изтупам прахта от темата малко с последен и смятам финален ъпдейт. Колата беше карана на газаджия и настройвана всякак до съвършенство, за да се изключи какъвто и да е проблем с газта. Газаджията потвърди, че според него колкото и да я настройваме с тоя автомат няма да стане. След това я върнах в Субаруленд където обясних ситуацията, Краси я прегледа и също даде диагноза автомат за ремонт и най-вероятно соленоди за подмяна, при което ми асистира и той се обади на тоя дето я прави (защото те ме пратиха там, ако помните) , за да поеме някаква отговорност. Разбрахме се с този, че ще му я върна и ще си я гледа пак. (от ремонта са изминали 6 месеца и колата е минала 5 хил.км, защото изгубих всякакво желание да я карам). Посрещна ме с думите, че никой нищо не разбира от кутии и не приема акъл от никого (сиреч Краси и газаджията), седя 14 дена там и ми се обади да ми каже, че според него съм измамник и искам само да ми върне пари, които е изкарал с труд и интелект (пф, да бе..) и отново не стигнахме до никъде. Взех си колата, жена ми дойде с мен за да се увери че няма да направя някаква глупост, защото бяха почнали да ми избиват много тъмни мисли от нерви.
В момента съм на търсене на сервиз където може да сменят тия соленоиди и да видим дали това аджеба е бил проблема през цялото време.
П.П. В последствие разбрах, че тоя ка*ал е психично нестабилен и е уволняван от 3-4 места, в което се убедих и аз, защото като му я карах трябваше да я закарам на различно място от началното.
Сега без никакви скрупули оставям информацията за тоя въпросен майстор, за да може като го чуете да бягате с 200. Казва се Иван Ружев и се подвизава във сервиз Смарт Ауто 2004 към момента (нейде из орландовци).
Дано историята послужи на хора като обица на ухото и да не се доверят/предоверяват.
Смятам темата за приключена.
|
15
|
|
Нед Юли 02, 2023 7:48 am |
|
|
hozqin
Регистриран на: Пет Ное 24, 2023 10:53 am Мнения: 1
Автомобил: forester turbo s
Рейтинг: 0
|
Wreckless написа: Да изтупам прахта от темата малко с последен и смятам финален ъпдейт. Колата беше карана на газаджия и настройвана всякак до съвършенство, за да се изключи какъвто и да е проблем с газта. Газаджията потвърди, че според него колкото и да я настройваме с тоя автомат няма да стане. След това я върнах в Субаруленд където обясних ситуацията, Краси я прегледа и също даде диагноза автомат за ремонт и най-вероятно соленоди за подмяна, при което ми асистира и той се обади на тоя дето я прави (защото те ме пратиха там, ако помните) , за да поеме някаква отговорност. Разбрахме се с този, че ще му я върна и ще си я гледа пак. (от ремонта са изминали 6 месеца и колата е минала 5 хил.км, защото изгубих всякакво желание да я карам). Посрещна ме с думите, че никой нищо не разбира от кутии и не приема акъл от никого (сиреч Краси и газаджията), седя 14 дена там и ми се обади да ми каже, че според него съм измамник и искам само да ми върне пари, които е изкарал с труд и интелект (пф, да бе..) и отново не стигнахме до никъде. Взех си колата, жена ми дойде с мен за да се увери че няма да направя някаква глупост, защото бяха почнали да ми избиват много тъмни мисли от нерви.
В момента съм на търсене на сервиз където може да сменят тия соленоиди и да видим дали това аджеба е бил проблема през цялото време.
П.П. В последствие разбрах, че тоя ка*ал е психично нестабилен и е уволняван от 3-4 места, в което се убедих и аз, защото като му я карах трябваше да я закарам на различно място от началното.
Сега без никакви скрупули оставям информацията за тоя въпросен майстор, за да може като го чуете да бягате с 200. Казва се Иван Ружев и се подвизава във сервиз Смарт Ауто 2004 към момента (нейде из орландовци).
Дано историята послужи на хора като обица на ухото и да не се доверят/предоверяват.
Смятам темата за приключена. Привет, интересно ми е какво е развитието с автомата и какъв се оказа проблема?
|
|
|
Пет Ное 24, 2023 10:55 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 18 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта |
|