Автор |
Съобщение |
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Половин година се чудих каква да сложа (и дали да слагам) и след последното поскъпване на бензина ... BRC secuent.За сега се държи екстра, динамиката е като на бензин - никаква разлика
Тръгнах от уредба 500лв и накрая сложих за 1800, незнам дали си заслужаваше ама като ми влезе нещо в главата сън не ме хваща.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Сря Юли 26, 2006 7:24 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Направил си най-добрия възможен избор. По принцип съм противник на газта и никога няма да си сложа, но поне като няма друг изход, то тогава по-добре газов инжекцион като тебе...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Чет Юли 27, 2006 2:19 pm |
|
|
ico_tech
|
Аз сложих такава от 650 - сборна от BRC и ЕММЕ Gas . Не е газов инжекцион и от време на време гръмва тайничко. Върви добре ако не е включен климатика. С Климата направо все едно тегля бус. Но и реглажа не съм го прецизирал. За сега съм го сложил на икономик. При смесено движение с 10 лв минава 80 км. Не е зле за кола която по книжка си гори 12.3 бензин.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 31, 2006 9:40 am |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
...ето и резултата от brc-то 650км извънградско 350км градско, повече от половината са на климатик, разход под 10л. Със 100лв. при средна цена на газта 1.08лв. 1000км с 93л. Динамиката на колата е почти същата. Очаквах разход около 11...
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Нед Авг 13, 2006 8:04 am |
|
|
ico_tech
|
Поздравления. Добър разход.
Хубавото на инжекциона е обаче че можеш да го настроиш да въври доста добре. Трябва да питаш за промяна на мапинга на софтуера. По-добре и от на бензин. Стига естествено газта да е качествена.
Реално газовото се избива за около 35000 км. Ти ако я караш здраво това е по - малко от година. За мене тези километри са за 3+ години.
Успех
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Авг 14, 2006 4:39 pm |
|
|
didadodo
Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 7:15 pm Мнения: 68 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
blatimir написа: Половин година се чудих каква да сложа (и дали да слагам) и след последното поскъпване на бензина ... BRC secuent.За сега се държи екстра, динамиката е като на бензин - никаква разлика
Тръгнах от уредба 500лв и накрая сложих за 1800, незнам дали си заслужаваше ама като ми влезе нещо в главата сън не ме хваща.
Привет на всички. Аз съм нов тука. Днес си купих Субару и не мога да прикрия перманентната си идиотската усмивка. Иде реч за Legacy 96г. 2.0. http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details .По книжка харчи 11.4 на 100. Бих искал да сложа газова уредба. Някой може ли да помогне и да каже каква, къде и за какви кинти мога да сложа такава?
_________________ Subaru Outback 2.5 AT 05г.
|
|
|
Сря Мар 21, 2007 9:25 pm |
|
|
abator
Регистриран на: Пет Сеп 22, 2006 6:06 pm Мнения: 286 Местоположение: Варна Рейтинг: 0
|
Колега, като си решил да слагаш газово много внимавай кой ще ти го монтира. Ако попаднеш на пишман майстори после само ще съжаляваш, че си го сложил. Мой приятел така се опари с една алфа. Сложи и газово при едни некадърници и после половин година ходене по мъките. В крайна сметка толкова я разбъзикаха тая алфа, че гори като за световно и на газ и на бензин.
_________________Subaru Leone 1.8 GL '86 Двигател - EA82
_________________
|
|
|
Чет Мар 22, 2007 2:29 am |
|
|
ico_tech
|
Аз като си търсих газово никой н ми даваше гаранция. Само газовия инжекцион работел. Донякъде имат право. Много са дълги магистралите и пали в интейка. Вече скъсах една мембрана на клапата.
За didadodo
като ти го слагат можеш да си по-нахален и да останеш. Проблема е че за да ти докарат преходния режим трябва да байпасират дроселната клапа и пробиват отвор без да демонтират нищо и без вакуумиране на стружките. Аз на моето тончно в този момент се появих. Може да стане голям проблем - издухан клапан.
А на Impreza 94 ще кажа:
Карай си колата със здраве - ако моята беше само с предно FWD газ нямаше да сложа обаче по 22лв/100 градско ми е непосилен разход. Oсобено ако за 22 лева минеш 15 км ( в някое задръстване)
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 22, 2007 10:00 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
за да се монтира както трябва газовия инжекцион колектора на боксера се сваля задължително и да пробиват с вакуум, не могат да монтират добре газовите щуцери
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Мар 22, 2007 10:28 pm |
|
|
ico_tech
|
Бе не говоря за газов инжекцион - за обикновено АГУ говоря. То ако и за газовия пробият без да свалят нищо ще ги призная мамка му. Абе изобщо - в газта лошо няма. Ама дано случиш на майстори.
За мотора 2.0 и място няма много да се развихри оня ми ти майстор. Внимавай как го слагат,че аз сега с клизма си проверявам маслото в скоростната.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 22, 2007 10:44 pm |
|
|
didadodo
Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 7:15 pm Мнения: 68 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Виждам, че тази тема е доста противоречива, съответно-интересна. Разковничето е в това кой слага АГУ-то и какво е. Кажете къде трябва да отиде човек, че всичко да бъде наред. Каква трябва да е уредбата като марка.
agent dust и ico_tech много ви благодаря. Записвам си и почвам да разпитвам
_________________ Subaru Outback 2.5 AT 05г.
|
|
|
Чет Мар 22, 2007 11:10 pm |
|
|
ico_tech
|
Ти не бързай да слагаш газ. ПОкарай я така малко, постегни я и тогава.
Тва за 4800 ми се вижда много афиф работа. Бе тва лева или евро???
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 22, 2007 11:34 pm |
|
|
didadodo
Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 7:15 pm Мнения: 68 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Ти не бързай да слагаш газ. ПОкарай я така малко, постегни я и тогава. Тва за 4800 ми се вижда много афиф работа. Бе тва лева или евро???
Лева
Виж, и аз съм малко притеснен от това. Три дни ходих да "облъчвам" човека дето я продаваше. Мисля, че той не беше много наясно точно какво продава. Купил я е в Австрия от човек, който е имал куче. Та кучето е надрало тапицерията по вратите (ама яко) и има някои козметични проблеми освен това. Гърнето потропва. Чувам и лек пристъргващ шум откъм задната част на колата. Не мога да кажа дали е дифернцял, накладки или... де да знам. Още съм лаик. Колата си върви, според мен с всичките 115 коня и окачването не потропва отникъде. Утре ще я прегледат и ще споделя тук.
_________________ Subaru Outback 2.5 AT 05г.
|
|
|
Пет Мар 23, 2007 12:05 am |
|
|
ico_tech
|
Гърнето го пиши за ново.
Ако си упорит ще я стегнеш - но разходите тепърва предстоят.
Ако има сервизна книжка виж кога е сменян ремък. Сменя се на 100000. Смяната с ролките излиза около 380 лв (по цени в Германия).
За чаркове можеш да питаш в Технолинк. Единият им магазин е на Черни връх.
Един съвет. Разгледай добре форума - много е богат на тех . инфо.
Можеш да разгледаш и предишните форуми
Успех
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
7
|
|
Пет Мар 23, 2007 12:26 am |
|
|
didadodo
Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 7:15 pm Мнения: 68 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Гърнето го пиши за ново. Ако си упорит ще я стегнеш - но разходите тепърва предстоят. Ако има сервизна книжка виж кога е сменян ремък. Сменя се на 100000. Смяната с ролките излиза около 380 лв (по цени в Германия). За чаркове можеш да питаш в Технолинк. Единият им магазин е на Черни връх.
Един съвет. Разгледай добре форума - много е богат на тех . инфо. Можеш да разгледаш и предишните форуми
Успех
380 лева.... мнооого хубаво....., но няма да унивам. Задължително ще ги сменя още идната седмица. Сервизна книжка- няма .
Ще отида да я прегледат, та всичко накуп да се направи.
А след това мисля да се пробвам с газова. Преди това някой трябва да каже, аджеба къде му разбират най-много на монтажа на едно такова нещо (що се отнася до субару) и колко струва това към днешна дата. На бензин не се деяни.....
_________________ Subaru Outback 2.5 AT 05г.
|
Последна промяна didadodo на Пет Мар 23, 2007 1:07 am, променена общо 1 път
|
|
Пет Мар 23, 2007 12:47 am |
|
|
ico_tech
|
Той не се занимава с бачкане. той е голем шеф.
Други бачкат. И то толкова добре че първата АГУ си я слагах там и като излязох от сервиза една седмица се питах що съм сложил - гореше 13/100. Говоря за Опел Кадет.
Трябваше аз да я бърникам - падна разхода на 9.5. Доцента е спец - може би. С него много се заяждах като студент - тогава бях с Москвич и все го бъзиках.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Мар 23, 2007 1:22 am |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
Еми навремето е било по-скоро от газовите уредби,които не са били толкова усъвършенствани.
А доцента да слага лично газовите
Той има и няколко газстанции...може и лично да сипва
Абе Provigo,и ти ли си от Варна бе?
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Пет Мар 23, 2007 1:27 am |
|
|
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
Хахаха, да бре, аз бях в машинотехнологичния факултет - трите мъки За тия дето не знаят какво значи това - ТМММ (Труд Много Money Малко) Аз от двигателите зная Проф. Севастакиев, често се засичахме с него по барчетата долу до Мустанга
|
|
|
Пет Мар 23, 2007 1:33 am |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
agent dust написа: за да се монтира както трябва газовия инжекцион колектора на боксера се сваля задължително и да пробиват с вакуум, не могат да монтират добре газовите щуцери
за това пробиване и мен малко ме притесниха, с тея стружки ако е влязла някоя какво може да стане?
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пет Мар 23, 2007 7:33 am |
|
|
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
Ти как мислиш, какво може да стане? Алуминиеви стружки Или минават през мотора и заминават, или някой клапан я хваща и я забива в леглото си хехе, направо прозвуча еротично И после следва сваляне на глава и припасване на клапани и нова гарнитура, абе отваря се занимавка.
Според мен е добър вариант да се свали смукателния колектор и да се направи пробиването и резбонареза. Аз съм правил това на други коли,на место, но съм натиквал парцали дето им викат "пакли", от едни такива конци оплетени като спагети. Те добре улавят стружките.
А през смукателните колектори има ли канали за антифриз? Аз не съм се интересувал, но ако има, трябва и това да се съобрази
А знаете ли защо им викат пакли?
|
|
|
Пет Мар 23, 2007 4:38 pm |
|
|