Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:01 pm



Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
 Subaru VIVIO ??? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 2:08 pm
Мнения: 200
Местоположение: Варна
Skype: 44mag
Автомобил: 2.0Impreza'96Wagon
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мой познат ще купува Вивчето за жена си,но...
Очевидно някой се е проявил творчески по маркучите из моторния отсек.Доколкото успях да го разгледам,това е с EN07E, атмосферно,пълна инжекция.
Може ли някой да ми пусне снимки на мотора?

_________________
Няма нищо по-загадъчно от консерва без етикет...

Нед Юли 19, 2009 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm
Мнения: 167
Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
дано си получил снимката.аз съм с такова мъниче.вече му научих чалъмите.ако има нещо питай.поздрави.

Нед Юли 19, 2009 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 2:08 pm
Мнения: 200
Местоположение: Варна
Skype: 44mag
Автомобил: 2.0Impreza'96Wagon
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
Благодарско!
Ще бъде от голяма помощ.

_________________
Няма нищо по-загадъчно от консерва без етикет...

Пон Юли 20, 2009 8:24 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm
Мнения: 13
Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз съм "познатият" с мъничето. :)
Излязоха и други "липси" по него - на първо четене:
- Две седмици не беше карано и акумулаторът му (чисто нов Bosch 32AH) отиде.
- Виждам, че има два клаксона (единият е от дясно на радиатора, а другият е точно до предното ляво колело), но и двата са разкачени. Не виждам никакви кабели да отиват към тях - явно някой съвсем баламската е подходил.
В тоя ред на мисли - някой може ли да каже откъде да си намеря ECP или нещо подобно за Vivio '95?
Добра работа биха свършили и малко снимки на работещи клаксони (по възможност отблизо).


Последна промяна minus273 на Пон Сеп 07, 2009 9:48 pm, променена общо 1 път


Нед Сеп 06, 2009 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm
Мнения: 167
Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега при първа възможност ще снимам клаксоните от близо.Дано не те откажат тези трудности,защото после ще си доволен.Колата е едно малко уникатче.ако има нещо др скоето да помагам-казвай.

Нед Сеп 06, 2009 11:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm
Мнения: 13
Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Ами, защо да ме отказват?! Харесва ми въшката - всичко е много семпло направено, с умисъл и без излишно хабене на ресурси. Даже се замислям да продам Мицуто си и да се прехвърля на един Аутбек (или на Форестърче, ама още не съм дораснал за там). :)

_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D

Пон Сеп 07, 2009 9:47 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm
Мнения: 167
Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
И така ма мойто клаксона е само един,пращам снимки.Ако ти трябват под друг ъгъл кажи.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Сеп 07, 2009 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Subaru Extremist
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am
Мнения: 1099
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
minus273 написа:
Ами, защо да ме отказват?! Харесва ми въшката - всичко е много семпло направено, с умисъл и без излишно хабене на ресурси. Даже се замислям да продам Мицуто си и да се прехвърля на един Аутбек (или на Форестърче, ама още не съм дораснал за там). :)


Колега, мед ми капе на сърцето като чета постове като твоя. Хвърляй го тоя кошник ала Рено и се мятай на Субару. Единствения минус на Субарко е, че зимата при нас е само няколко седмици.

_________________
--------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US

Пон Сеп 07, 2009 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm
Мнения: 13
Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
@niki76: Много благодаря колега, но при мен кабелчето е директно изключено от белия контакт - виждам, че при теб продължава в посока към калника. Въпросът е обаче после накъде отива. :)

@zodias: Е, айде сега кошник. Няма нужда от религиозни спорове! Ама ако само чуеш V6 как тихо мърка... И как се изстрелва за секунди. :)

_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D

Вто Сеп 08, 2009 11:22 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm
Мнения: 13
Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Някакви странни тайни и загадки се роят наоколо.
Днес, след като сложих обратно вече зареденият акумулатор и оправих кабелната обувка на едно кабелче, което влиза в плюса на акумулатора, клаксона тръгна! Странното е, че на това кабелче имаше и бушон. Нейсе, сега работи. Много благодаря за съдействието, niki76!

_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D

Вто Сеп 08, 2009 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 2:08 pm
Мнения: 200
Местоположение: Варна
Skype: 44mag
Автомобил: 2.0Impreza'96Wagon
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
Колега Минус ,да не е това дето аз го скъсах?
Сигурно са вързвали свирката за аларма...

_________________
Няма нищо по-загадъчно от консерва без етикет...

Вто Сеп 08, 2009 4:24 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm
Мнения: 13
Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
44mag написа:
Колега Минус ,да не е това дето аз го скъсах?
Сигурно са вързвали свирката за аларма...

Същата кабелна обувка, да. Остави се, че вчера след вибрациите при каране май пак се е скъсала, та клаксона отново спря. :)
Всичко отначало! :)

_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D

Сря Сеп 09, 2009 10:28 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm
Мнения: 167
Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
Ако има нещо което ще ти помогне казвай.

Сря Сеп 09, 2009 8:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm
Мнения: 13
Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Като че ли намерих проблема - едно кабелче не прави добър контакт. Изглежда, като да влиза в някакъв превключвател (реле?). Прилагам снимка на тоя елемент, както и на втория клаксон. :)

Едното кабелче на втория клаксон е откачено. Странно, нали? Въпреки това така свири.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D

Чет Сеп 10, 2009 3:23 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 1:07 pm
Мнения: 26
Местоположение: Враца
Автомобил: Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

мой познат си купи Вивио и има проблем с ел инсталациятя. Има доста орязани кабели. Може ли някъй да даде ел схема и друга литература по ремонт на този модел на Субару.

Пон Мар 03, 2014 1:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 10, 2018 2:40 am
Мнения: 2
Skype: nemam
Автомобил: subaru vivo
Телефон: 0897498564
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
zdr.дано не е много аматьорско,ама от два дена имам едно вивио доста старичко,но за моя изненада всичко по него работи и е ф перфектно състояние за годините си,та спирам с хвалбите,интересува ме колко масло събира двигателя при смяна,и също не можах да открия щеката за маслото.
благодаря

Пон Сеп 10, 2018 2:48 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На 650 кубиковия модел е отляво до въздуховода(като застанеш срещу мотора). Събира 2,7л като може леко да варира в зависимост от обема на използвания филтър. Ангренаж се сменя на 50к км или две години(по препоръка).

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Сеп 11, 2018 8:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 10, 2018 2:40 am
Мнения: 2
Skype: nemam
Автомобил: subaru vivo
Телефон: 0897498564
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
На 650 кубиковия модел е отляво до въздуховода(като застанеш срещу мотора). Събира 2,7л като може леко да варира в зависимост от обема на използвания филтър. Ангренаж се сменя на 50к км или две години(по препоръка).



благодаря открих я,накрая вместо пластмасова дръжка сложили халка от ключове та затова не се виждаше

Сря Сеп 12, 2018 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 18 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор