Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
 Как да си регулирам сам газовата уредба? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

имам легаси от 93-та година. Проблема ми е голям разход на газ и на бензин. На бензин не мога да го оправя така или иначе, но на газ мисля че мога да оправя.

Нямам възможност да отида до сервиз. Колата е с обикновена газова уредба. Направих снимка на изпарителя. Моля кажете коя врътка за кое служи. Искам просто да намаля леко притока на газ, че дава разход 11 на извънградско с 120 км в час и ми идва повече, защото карам много и все извънградско.
Ето снимката : http://pics.data.bg/albums/26855/subaru ... 9/nokia378
Значи най-дясната врътка на маркуча е за какво? Като ми регулират газта там го въртят. Там ли трябва да пипам?
Или как сам да се справя.


Много ще съм благодарен ако помогнете!

_________________
Изображение

Сря Май 26, 2010 7:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Impreza Owner

Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 8:08 pm
Мнения: 310
Местоположение: шумен
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не ми се вярва някоѝ да ти вземе пари за да ти удуши колата.

Сря Май 26, 2010 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
гаста се намаля от врътката на маркуча (наи дясната) , след това с другата врътка на изпарителя се върти на завиване докато паднат оборотите , след тов отвиваш съвсем леко и оборотите започват да се вдигат , въртиш докато стигнеш до там че оборотите пак паднат , след това връщаш малко назад за да намериш наи високите обороти и така го оставяш :smt023
имаи в предвид че като намаляш гаста от дяснота(първота) врътка ще ти падне и вървенето на колата , то две добри няма :smt023 успех :smt023

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Сря Май 26, 2010 10:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
а това го правя докато подавам газ ли? Последните действия са само с врътката на изпарителя? Значи първо намалявам леко врътката на маркуча,след това започвам да си играя с врътката на изпарителя ли?

Благодаря за отговоя. А просто тук няма кой да я регулира. Па и ми писна от пишман майстори!

_________________
Изображение

Сря Май 26, 2010 11:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
това го правиш когато колата работи на обороти , и трябва да е загряла :smt023

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Чет Май 27, 2010 6:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ок, значи да кажел дърпам жилото до примерно 3000 оброта. Надявам се да се справя.
Много благодаря за оказанията !

_________________
Изображение

Чет Май 27, 2010 7:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако искаш първо пробвай само с врътката на маркуча, както е обяснил колега. Ако не стане, тогава пробвай да регулираш и празния ход (врътката н на изпарителя). В едното крайно положение (най-завита) колата заглъхва защото няма газ, в другото крайно положение (най отвита) заглъхва защотото се дави от твърде много газ. Ако искаш тези положения си ги бележи с маркер и експериментирай с положения между средата и най-завита врътка.

Чет Май 27, 2010 10:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А врътката за кояте става въпрос е тази на маркуча нали? Аз я въртя докато подавам газ нали така.

_________________
Изображение

Чет Май 27, 2010 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, на маркуча, тя ти е най важната с нея регулираш колко газ отива до мотора.
Можеш да го направиш и без да даваш газ, на обороти на празен ход пак си се усеща перфектно заглъхването. Той просто мотора ше се опита да загасне в някое от крайните положения, но ти бързо ще врътнеш леко обратно да не загасне. Отбележи си крайните позиции, брой колко оборота въртиш ( ако са повече от 1). Отбележи си също една резкичка на врътка да ти е по-лесно.

Чет Май 27, 2010 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
колата ти работи на празен хот на 800 оборота(загрята на 80 градуса)
затбаряш да кажем с една втора оборот врътката на мъркуча
след това регулираш сместа гас/въздух с врътката на изпарителя по описания по горе начин ,
когато намериш положението в което двигателя ти работи на наи високите възможни обороти , тогава си намалил подаването на гас(с първата врътка) , и си направил сместа гас/въздух (с врътката на изпарителя) в оптимални граници за една номална работа на двигателя на гас , ок :?: :smt023

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Чет Май 27, 2010 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Много благодаря. Сега чакам нови въздушен филтър да ми бъде доставен и веднага се захващам с регулажа.
=D>

_________________
Изображение

Пет Май 28, 2010 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 14, 2009 11:22 am
Мнения: 117
Местоположение: София
Skype: ivostst
Автомобил: Leone, Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега един въпрос искам да засегна , този маркуч как влиза в двигателя като е само един , има ли някакво разпределение и ако може да го снимаш и покажеш. Ще ти обясна защо: това е много важно за разхода и ако не е както трябва и факир да ти я настройва ще си лапа или няма да върви. :smt023

Съб Май 29, 2010 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Хмм, ще погледана, ще снимам и ще покажа.

А за да не пускам нова тема да питам тука направо. Дойде време да сменя маслото и си намерих Мотул 6100 10в40 за 50 лева 5 литрова туба и си купих и искам сам да си сменя маслото.
Проблема ми е с масления филтър. Той как се сменя? Мога ли като легна под колата и с ръка да го отвия или м трябва спецялен ключ? Може ли да се отвърти с някакви по-големи клещи? И като се затяга колко се затяга, да пасне или със все сила?
А и как се прави първо. Отвивам и чакам да изтече маслото и тогава сменям масления филтър или първо филтъра и после маслото?
Благодаря предварително.

_________________
Изображение

Нед Май 30, 2010 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 13 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор