Отговори на тема  [ 61 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Съвети за покупка на Subaru Justy 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
malcalm написа:
Здравейте! И аз съм се зарибил по Justy-то, според вас този http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details дали си заслужава и като цяло коя година е най-добре да е. Четох, че по-старите били по-добри...
Искам да взема нещо малко за града, дали е подходящ избор според вас?

На пръв поглед километража е превъртан.Яко е лъсната.Ако не им разбираш иди в сервиз,където са виждали СУБАРУ.
Старите са по-проходими в дълбок сняг,но зависи за какво ти трябва колата.Това Сузуки е доста добро,а и колегите, които го ползват ще споделят.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пет Мар 16, 2012 10:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Рейтинг: 9
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Ами аз си поръчвам нови и оригинални от ebay.co.uk-за по-важните(ламбда Denso, свещи, кабели) или от евро07 за по-прости(масло, филтри). За дреболийките и втора употреба първо пускам темички в Сузуки форума :D Ако там се забавят нещата, ами е спешно-търся в нета или арабеските(те имат всичко, но е малко по-скъпо и хубаво трябва да оглешдаш какво вземаш). Частите не са дефицит, но има такива, които се намират малко по-трудно. Аз лично до сега най-трудно намерих пеперудата за светлините и чистачките(модула с лостчетата във волана). Отне ми 4 дни и 80 лв. :D Ако си купиш колата ще ти кажа какво да направиш за да не ти случи моята история.

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Пет Мар 16, 2012 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Рейтинг: 9
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
На пръв поглед километража е превъртан.Яко е лъсната.Ако не им разбираш иди в сервиз,където са виждали СУБАРУ.
Старите са по-проходими в дълбок сняг,но зависи за какво ти трябва колата.Това Сузуки е доста добро,а и колегите, които го ползват ще споделят.

:good: Така е колега. На тези колички километража е до 99 999 км. и се нулира.

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Пет Мар 16, 2012 10:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2012 9:50 am
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мерси за съветите и отговорите :bow: Сега говорих с един познат, който скоро ще ходи до Австрия да кара коли и се чудя дали да му дам задачка да потърси там някакво Justy :-? Иначе се зарибих доста, мисля, че много ще ми допадне количката :)

Пет Мар 16, 2012 10:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Рейтинг: 9
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Колега моята е австрийка. Двигателя е "пушка", но :idea: другият месец отивам на тенекеджия. Ръжди...абе има си. Бях решил да я карам до разпад, но тази зима количката си заслужи удължаването на живота до колкото си заслужава и джоба позволява. За сега нямам деца и мъника ми пасва идеално.
П.С. Тези колички предимно са карани в Австрия, Германия и Швейцария(по разбираеми зимни причини). Също така съм виждал и обяви за такива от алпийските райони на Италия и Франция. Дано и ти си вземеш такава като мен, че тука за мен е скука :D А да и още нещо-колата не е в никакъв случай бегачка. На мигистралата повече от 100-110 не е комфортно. Изпреварвам примерно със 120, но да го поддържа като постоянна скорост-цъ. Най-добре моята върви между 100 и таван 110.

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Пет Мар 16, 2012 10:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
През далечната 1998г като търсих кола попаднах на Сузуки Суифт 1992г седан 1.6 4WD каква резачка беше,но от Швейцария и имаше изгнил праг та не я взех.
Ха още ги има http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пет Мар 16, 2012 11:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 16, 2012 9:50 am
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз ще я ползвам основно градско и на къси разстояния, такаче не е проблем това. А и не ми трябва бегачка ;) Попринцип се чудех и за други мъници, но джъстито доста ми допада, а и с това 4х4 си е екстра. То всъщност купето си е Сузуки май? А двигателя и той ли е сузики или ?
А колега Becko, ти на бензин ли я караш или на газ :-?

Пет Мар 16, 2012 11:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm
Мнения: 273
Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Рейтинг: 9
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Всичко по колата е Сузуки, само предаването е на Субару. Когато двете компании се споразумяват да предлагат заедно двата модела-Суифт и Джъсти, тогава се появяват Джъсти(естествено 4х4) и Суифт 1.6 4х4. Преди това няма Суифт 4х4. Моята си я карам на бенз. Повечето я карат на газ. Проблеми с газовото няма, става с евтиният вариант. Моята лично не е бегачка, 1.3 моно-инжекция е, 58 к.с. :pardon: Пътувам си за Стара Загора през месец-два за 50 лв. в двете посоки, скорост 100-110. Иска ми се да е с повече, но за целта ми трябва по-мощна кола, която е по-скъпа като цена и разход :)

_________________
"IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB

Пет Мар 16, 2012 1:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 13, 2012 11:31 am
Мнения: 5
Автомобил: justy 1.2 4WD карбуратор
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
темата се е превърнала в спам ... от 3 страници отговори 1- 2 само да отговарят на това което пита човека ...


отговор от мен ...недостатъци
- много тънка ламарина която за 2 години макс градско е изгнила до такава степен че просто я няма вече , с тази сол за по евтино дето слагат по пътищата даже и това е много
- газова не можеш да сложиш не защото не може а защото оставаш без багажник то и да не сложиш пак си без багажник , например куфар за летището дори малък не може да влезе в багажника , събират се точно два плика кауфланд или метро пълни до горе
- двигателите като цяло са добри на всички модели и ако е запазен там няма какво да избираш, но ето някой недостатъци избери двигател ако има де не съм запознат с хидравлични повдигачи , тези които аз знам до 94 г са с обикновени и това е слабо място , много тракаа целия двигател е много шумен и се налагат чести клиренси на клапаните, друго слабо място е маслената им помпа лошо е изработена аз поне не познавам такова субаро което да не му присветва лампичката за маслото на празен ход или при обороти под 1000 .. е добрата новина е че това се оправя де но а намери резервна част маслена помпа (друг път) тя е отлята в корпуса на двигателя няма смяна , друг недостатък охладителната система не е добре конструирана , двигателя прегрява особено по офроуд стръмни терени , може би защото е малък двигателя и така са го направили но е факт , за офроуд много, много не става , какви са недостатъците на охлаждането мога да ги кажа но се разводнява много темата
- основен недостатък е автоматичната скоросната кутия ECVT , да много голямо удобство е особено за жена да кара , но е много голям ... под ламарината на двигателя, разваля се особено често просто от износване на части вътре в нея а те основно са лагерчета да евтини са но айде я разглоби и зглоби че да видим за какво иде реч вътре е часовников механизъм , но се прави така е срещу 1000 -2000 лв и ако намериш неолигофрен майстор което е много трудно в БГ... и там има някой тъпи недостатъци които пак няма да изреждам ... предполагам че всички тези недостатъци за които говоря се дължат на това че модела е доста стар и просто не са били отстранени
- разхода на гориво хич не толкова малък колкото се придобива илюзия че е за такъв малък двигател, аз отдавам това на ефекта от автоматичната скоростна кутия
- резервните части хич не са за пренебрегване , хем ги няма хем са скъпи давам сравнение термостат за голф 11лв най-скъпия за джъсти 25лв е бил японски ама кой знае
извод и съвет от мен търси по нова кола след 95година даже най добре след 2000 , двигателя да ти е пълна инжекция със всички електроники по него колкото повече електроника по добре, най-малкото по-лесно се сервизира, по-малко ще харчи, хидравлични повдигачи ако има задължително , хидравлика също нали жена ще го кара и най-важното ако ще копуваш кола от около 95 година търси с ръчна скоросна кутия има такъв модел и пак е 4х4 , ECVT-то не ти го препоръчвам
 7

Вто Ное 13, 2012 3:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Гледам, че никой не е писал по тази тема от доста време, та реших и аз да изкажа мнение за не толкова популярното Джъсти( след 1995 г. ) сред феновете на Субару. Моето е 1999 г., 1300 сс., 68 к.с. и се сдобих с него преди 6 месеца. До скоро тези колички не бяха много популярни, но напоследък заради засиленият интерес към компактни и евтини за поддръжка 4х4 автомобили се вкарват доста по-масово, основно от Австрия и Германия, което ги обуславя като колички с ръждиви дъна и много запазени двигатели. Ръждиви са основно поради факта, че тези малки “добичета“ се купуват и карат почти само и основно на сняг. Този факт обяснява и основната неизправност по тях – блокирала вискомуфа, което честно казано, лично аз възприемам като предимство, тъй като благодарение на този факт колата придобива проходимостта и пърформанса на старото Джъсти, с единственият недостатък, че за да вкл. и изкл. двойното – ти трябват крик, 14‘‘ ключ и 5 мин. под колата( извършва се от раздатъчната кутия ). За сметка на това обаче тази модификация е по-комфортна и се намира и с климатик, за разлика от старото Джъсти. Само да вметна, че изправна вискомуфа включва задният мост чак след 1-2 сек. превъртане на предните колела и НЕ РАБОТИ на заден ход, което в много случаи може да те закопае и остави в преспа сняг или кал без да можеш да помръднеш повече, а да не говорим за гадният ефект да ти се включи точно по времето, когато си в средата на завоя. Аз в момента карам с блокирала муфа и нямам въобще намерение да я оправям( струва 300 лв. да се рециклира с нов силикон ). На 30 см. неотъпкан сняг си рови без проблем и напред и назад без вериги, даже гума не приплъзва, дори по нагорнище, с което определено събирам погледите на съседите ми във вилната зона – притежатели на доста по-скъпи за поддръжка джипове, а като слизам на сух асфалт си я включвам само на предно и пердаша със среден разход 6,3 л. на 100 км( бензин ).
Като цяло количката е много икономична( извънградско ми пада на 5,4 л. при 90-100 км./ч., а градско на 7,5 л. ), частите са сравнително евтини и се намират не много трудно под Сузуки Суифт същата модификация. Колегите от Сузуки форума, които карат тези колички от много години ги хвалят много като здрави и издръжливи на душманско каране по нашите пътища. Аз още имам съвсем малко наблюдение, но за сега определено съм впечатлен от това автомобилче. Цените на частите са много достъпни – Опел Корса+10-15% , което е доста приемливо за японка.
Като заключение ще кажа, че това е отличен избор за нискобюджетно, здраво и ефективно 4х4 – основно за хора, които живеят на труднодостъпни през зимата места и с нисък бюджет. Отдавна съм фен на Субару, но за съжаление още нямам възможност да поддържам Импреза или нещо по-голямо( като разход на гориво и цени на части ), поради което за сега Джъстито е разумният избор за мен.
Надявам се да съм помогнал поне малко с инфо на бъдещите или настоящи собственици на този автомобил.

Нед Яну 27, 2013 11:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забравих да вметна, че за пърформанса на дълбок сняг, според мен спомага до голяма степен и спортната предна броня( на модификацията след 1998 г. ), която е "отворена" отпред и буквално "поглъща" рохкавият сняг, като го препраща под радиатора и картера, вместо да го затъпква отпред и спира колата, както е при версиите с плътна предна броня.
Да поправя и колегата Веско - двойното предване и то си е на Сузуки, Субару никога не са правили двойно предване с вискомуфа. Предаването си е идентично, като на Сузуки Балено, Лиана и Игнис. Цялата количка си е 100%-во Сузуки с емблема на Субару.

Пон Яну 28, 2013 12:05 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 06, 2017 1:54 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. От доста време се замислям за покупката на автомобил с марката Субару ,макар и лично за мен да са малко скъпо удоволствие. Но се налага да закупя нещо по проходимо , затова се насочих към Justy, подръжката явно е достъпна и разхода на гориво по-разумен. Харесах едно Суби ,но от това ,което прочетох разбирам ,че е по-скоро Сузуки отколкото Суби. Ще изпратя линк към обявата ,ако можете да я погледнете и споделите мнения. Интересува ме ,като цяло подръжката ,четох че е близка до европейските коли,което си е добре. Имам приятел с аутбек ,но нещата там са си дебели за моят джоб. Ето я обявата http://m.cars.bg/c1956838. Относно тези виско муфи или както там се наричат, от това което прочетох разбрах следното: Когато колата се движи при нормални пътни условия си е само с предно, но прочетох и друго тук във форума. Когато примерно затънеш и и дадеш на задна оставяш отново само с предно?Това не е ли неприятно и дава възможност да се окопаеш още по-лошо. Може и да звуча глупаво ,но никога не съм имал автомобил 4х4 ,затова задавам такива въпроси. По-старите доколкото разбирам са с бутон за тази опция. Благодаря предварително на всички за инфото.

Пет Яну 06, 2017 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 17, 2017 9:39 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Justy, Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Тази зима се "окопах" на 2-3 пъти с Justy-то по обясними причини, при затъване и включване на задна количката се държеше по следния начин:-за кратко превърта отпред, след което задните гуми се "включиха" и се измъкнах

Нед Фев 19, 2017 11:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Ное 04, 2015 5:30 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
аз малко да повдигна темата, изчетох и всички го плюят това субару-сузуки, но на мен ми попадна едно ръждиво такова и позагнило, което за цената си (420лв) се оказва иначе перфектно....та мисълта ми е...повдигнато е 8см и е що годе височко, но искам допълнително да знам какъв максимален размер тънки и височки зимни гуми може да понесе при сегашното повдигане, и дали няма да счупи нещо.Четейки разбирам че са само един вариант 4х4 с вискомуфа (моето е 2001-ва година 1.3) но собственика ми каза че е било постоянно зацепено и не било с виско муфа, като пак четейки съдя че е блокирала...но все пак има ли друг вариант освен с виско при тези модели?...и последното...кой ви ги кърпи тея коли...ще се ползва за лек офроуд понякога и главно за зимата

Съб Апр 22, 2017 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
borchev написа:
аз малко да повдигна темата, изчетох и всички го плюят това субару-сузуки, но на мен ми попадна едно ръждиво такова и позагнило, което за цената си (420лв) се оказва иначе перфектно....та мисълта ми е...повдигнато е 8см и е що годе височко, но искам допълнително да знам какъв максимален размер тънки и височки зимни гуми може да понесе при сегашното повдигане, и дали няма да счупи нещо.Четейки разбирам че са само един вариант 4х4 с вискомуфа (моето е 2001-ва година 1.3) но собственика ми каза че е било постоянно зацепено и не било с виско муфа, като пак четейки съдя че е блокирала...но все пак има ли друг вариант освен с виско при тези модели?...и последното...кой ви ги кърпи тея коли...ще се ползва за лек офроуд понякога и главно за зимата


Колега, извинявам се за закъснелия отговор, но много време не съм влизал в тази тема. Цената за която си го взел е смешна, но едва ли е само заради ръждата. По принцип на големите Subaru-та дават като максимално допустимо - 7 см. повдигане, а на тази въшка 8 см. на това окачване с къс ход, направо е душманско. Аз моето го повдигнах с 5 см. и едва влезе на граница при реглажа.
Ако наистина са 8 см. - очаквай краткосрочни проблеми с полуоските и каретата.
Всички Justy След 1994 г. са с виско муфа. Предният собственик те е излъгал, или и него са го излъгали преди това. Просто муфата ти е спекла, но както съм писал по-горе - за мен това е предимство.
За кърпене - при кварталния тенекиджия.
Гуми аз сложих високопрофилни 165/80/R13. Стават, но малко поизпилих пластмасата по броните.

Сря Авг 23, 2017 9:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 10, 2009 10:49 am
Мнения: 30
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
здравейте,

трябва ми градска и икономична кола и съм се насочил към джъсти IV. Понеже жена ще я кара исках да е 4х4, но разбрах, че точно субару IV е само с предно.... :-? след това видях тази обява и не знам дали е истина https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=83dfcg

като цяло моля за мнение относно тези коли (justy IV) -надежност, двигател (не е ли прекалено малък), динамика на пътя, гниене...и имат ли вообще 4х4 или този от автокъщата ме блъфира.... като цяло бих преглътнал липсата на 4х4, ако се държи колата добре - все пак предимно в града ще се кара.

като цяло моите впечатления са отлични когато подкарах този фъстък - чудя се къде е уловката...

Благодаря.

Сря Сеп 05, 2018 12:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://en.wikipedia.org/wiki/Daihatsu_Boon
Има 4х4. В СВ такси има един Сирион(Буун) от доста време, можеш да го питаш за поддръжка и цени.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Сеп 05, 2018 6:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://www.auto-data.net/bg/subaru-jus ... 70hp-16125
Не знам доколко може да се вярва. Излиза, че е само с предно.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Сеп 05, 2018 6:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз щях да препоръчам Дайхацу Сирион. 2ма познати имам с такива и никакви оплаквания.
Предполагам и за поддръжка е евтино.
Има с предно, има и 4х4.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Сеп 05, 2018 9:36 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Никак не е по-евтино, Тонка. Единствено където е силно застъпена Перодуа(Малайзия) - евентуално нейната модификация ще е по-тънка. За останалия свят колата си е японска и съответно скъпа. Чарковете за мотора са изгодни, щото е стандартен 1KR Toyota(по памет).

P.S. Аутодата нет са по-зле и от известния софтуер с това име. Изсмукано от пръстите не са данни, наскоро някой колега беше цитирал мега глупост за Форестър 3 оттам.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Сеп 05, 2018 9:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 61 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор