Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Юни 22, 2018 5:52 am



Отговори на тема  [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
 Oсобености на Субару Аутбек III (2004-2009) 
Автор Съобщение
Online
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 862
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Outback H6, 2006
Рейтинг: 257
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На Н6 3.0 колекторите са пластмасови. Алуминиеви са на предната версия В12.

_________________
OUTBACK H6, 2006
MAZDA 2, 2010

Нед Юни 10, 2018 6:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 307
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Капака на двигателя го има само при 3.0, и аз моя съм го махнал. Да, колектора е пластмасов. За генерацията вероятно е така, поне при мен като загледам отзад ми се вижда като най-ниска точка.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Нед Юни 10, 2018 10:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm
Мнения: 5
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за информацията, колеги!
Някой друг поглеждал ли си е Аутбака скоро отдолу? Има ли опасност като се излезе от нормалните пътища, човек да си остави гърнетата и тръбите без да иска някъде?
Особено ако пропаднат едновременно и двете предни гуми или се влезе в по-дълбок коловоз.

_________________
Винтът забит с чук държи по-добре от пирон завъртян с отвертка.

Нед Юни 10, 2018 11:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 338
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първото което ще счупиш е пластмасовата кора под двигателя и въобще има какво да строшиш.Не забравяй,че това е лек автомобил,при това дълъг,а не джип :idea: .

Пон Юни 11, 2018 11:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 307
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тоя уикенд се врях под мойта и като гледам най-ниската точка са изпускателните колектори. Реално ако ги удариш в камък или нещо подобно може доста солидно да си ритнеш портфейла към някой сервиз :D

Пон Юни 11, 2018 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1588
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94 ; D15Z3
Рейтинг: 203
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не искаш да си риташ протфейла, като видиш камъни, обръщаш и търсиш друг път :pardon:
Ако си се набил някъде на кофти място = ясно ти е, че си риташ протфвйла... колко е въпрос на късмет :giggle:
Нали знаете - най-проходима е прежалената кола... сивиче може да мине от места, където аутбек не може, защото собственика на бека го пази... :D
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Юни 11, 2018 8:16 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm
Мнения: 5
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Гадна работа. Сигурно има начин да се сложи някакъв щит поне на предните 50 - 60 см.

_________________
Винтът забит с чук държи по-добре от пирон завъртян с отвертка.

Сря Юни 13, 2018 12:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 307
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
Ако не искаш да си риташ протфейла, като видиш камъни, обръщаш и търсиш друг път :pardon:
Ако си се набил някъде на кофти място = ясно ти е, че си риташ протфвйла... колко е въпрос на късмет :giggle:
Нали знаете - най-проходима е прежалената кола... сивиче може да мине от места, където аутбек не може, защото собственика на бека го пази... :D
:beer:


Факт, преди време един Вартбург къде мина, направо не ми се вярваше ROFL
Иначе колегата, който иска да ходи оффроуд да си вземе джип на шаси, Субару не е за тази работа, както и всяка кола с повишена проходимост. Просто купетата се усукват и им се разказва играта на автомобилите :facepalm:

Сря Юни 13, 2018 6:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 995
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 747
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Барс написа:
Гадна работа. Сигурно има начин да се сложи някакъв щит поне на предните 50 - 60 см.


Ако това ще те успокои, да, може да се сложи щит. Ако планираш да се суркаш по корем може да се преработи изпускателната система. Джиповете също имат дрънкулки за одиране :D.
Аз съм със стокова система и досега не съм имал проблем - сядаш някъде и тя се прибира нагоре. Всички останали компоненти са скрити в тунела.
Слагането на щитове е решение, но при обслужване на колата ще плащаш монтаж/демонтаж всеки път.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юни 13, 2018 7:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm
Мнения: 5
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата ще се движи 99% от времето по нормални пътища съотношение градско/извънградско около 30/70. За останалия един процент поне за сега не смятам да ходя някъде където не мога да стигна с настоящия ми Пасат.
На по-рядко използваните черни пътища, както знаете средата им е доста обрасла с трева. Не навсякъде е възможно едната гума да е стъпила между коловозите, а другата в страни от пътя понякога с Пасата наистина лазя по корем. Веднъж до сега съм лепил кора и често сменям свинските опашки с които е захваната :)
Винаги е по-добре да знаеш, че можеш и още и като се познавам какво съм гевезе рано или късно ще опитам ;)

_________________
Винтът забит с чук държи по-добре от пирон завъртян с отвертка.

Сря Юни 13, 2018 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 995
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 747
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам какъв е настоящия Пасат, но ти гарантирам, че в Гората има повече Субара отколкото Пасат-и и след малко подготовка (метална кора протектор) коловозите не са проблем. Аз винаги си мисля как тревата в средата ми чисти пода, а не как ми сваля кората ROFL.
Възможно е за конкретен модел VW гърнетата да са по-високо - просто в тунела няма друго. При Субару най-горе е кардана, после има термощит и след това тръбите с гърнетата. Това налага част от тръбите да са по-ниско и се виждат.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Юни 14, 2018 6:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 28, 2018 8:52 pm
Мнения: 5
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech, Благодаря за поясненията!
Наливаш масло в огъня. :)
Пасатчето е 20 годишно Б5 1.8Т. Служи ми вярно вече 8 години, но е време вече за Аутбак. :beer:

_________________
Винтът забит с чук държи по-добре от пирон завъртян с отвертка.

Чет Юни 14, 2018 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор