Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Дек 18, 2018 7:28 pm



Отговори на тема  [ 214 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
 Автоматични скоростни кутии - перформънс/настройка/проблеми 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 180
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 174
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами лично аз не видях, може би по опръстените да има износване.Понеже се надува с компресор за да могат да излезнат, добро налягане се получаваше.

Сря Окт 31, 2018 5:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1006
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 558
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Те обикновено са съвсем буквално счупени, когато има проблем с клапанното тяло по време на превключване на скоростите и тн. Аз ти бях пратил темата даже. Както и да е.. кажи резултата, че и на мен ще ми е интересно после.

Сря Окт 31, 2018 9:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 59
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
След обстойно изчитане на цялата тема не видях никъде нищо за 5ЕАТ.Има ли някой да е правил нещо по софт или хардуер на кутията и има ли смисъл да се прави каквото и да е.

Пет Дек 07, 2018 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4079
Местоположение: София
Рейтинг: 907
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Paintmaster написа:
След обстойно изчитане на цялата тема не видях никъде нищо за 5ЕАТ.Има ли някой да е правил нещо по софт или хардуер на кутията и има ли смисъл да се прави каквото и да е.


Няма кой знае какво инфо, освен че ТСУ-то управлява соленоидите като % натоварване и по-този начин може да компенсира / замаскира проблеми и дефекти.
Относно тунинг - не съм проверявал, но мисля че австралийските кен-гурута от ThrottleHappySolutions ( имат страница във фейсбук ), могат да пипнат софтуера ( шифт карти, налягания и т.н. за да придадат малко по-спортно усещане ).
За мен това би имало смисъл на турбо мотор, атмосферен ( било то и 3.0 ) няма да има кой знае каква разлика и смисъл.

Пет Дек 07, 2018 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 59
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
При мен е 3.6 и определено до 3 има какво да се подобри или поне така си мисля.Твърде ластична ми идва и се доближава адски много до CVT-то,което малко ме дразни.

Пет Дек 07, 2018 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4079
Местоположение: София
Рейтинг: 907
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Paintmaster написа:
При мен е 3.6 и определено до 3 има какво да се подобри или поне така си мисля.Твърде ластична ми идва и се доближава адски много до CVT-то,което малко ме дразни.


Слагай я на SI-drive Sport Sharp

Пет Дек 07, 2018 3:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 59
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
И аз искам така ама няма ](*,)
Американка е.

Пет Дек 07, 2018 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1006
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 558
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Няма кой знае какво инфо, освен че ТСУ-то управлява соленоидите като % натоварване и по-този начин може да компенсира / замаскира проблеми и дефекти.
Относно тунинг - не съм проверявал, но мисля че австралийските кен-гурута от ThrottleHappySolutions ( имат страница във фейсбук ), могат да пипнат софтуера ( шифт карти, налягания и т.н. за да придадат малко по-спортно усещане ).
За мен това би имало смисъл на турбо мотор, атмосферен ( било то и 3.0 ) няма да има кой знае каква разлика и смисъл.


Матю получи инфаркт и претърпя тежка операция. не знам дали продължава да се занимава изобщо. Иначе е страхотен пич и доста често си лафехме простотии.

Иначе има какво да се пипне по 5еат от софтуерна гледна точка на ЕКУ-то, а не ТЦУ-то. Може да се направи да сменя малко по-злобно, но НО!!! Има НЕВЕРОЯТНО клапанно тяло на hexmods (ако не се лъжа беше), което променя тотално кутията, държанието и и здравината и.. общо взето - bullet proof.

Нед Дек 09, 2018 12:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 158
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory
Рейтинг: 192
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Със смяната на клапанното тяло може да се загуби плавното и мазно превключване при ниски товари и обороти. Но пък е по-трудно да се счупи кутията, ако колата е засилена много, а тунерът не е оптимизирал DBW настройките, а само е вдигнал бууста (не една и не две кутии така са си заминали).

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Дек 10, 2018 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1006
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 558
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много им е уравновесено. Няма нищо напъвано така, че да бута в ниските. Изключително са доволни, освен от смяната на скоростите, скоростта, с която го прави И я прави и супер здрава. Бая четох за тях по едно време. Не видях някъде да се коментира torque картите заедно с клапанното тяло обаче. Всичко над 50% натягане на която и да било кутия ще се отрази точно по начина, по който кажеш. 20-тина процента е напълно достатъчно. Както и на zf кутиите. На 20-30% са чук, прекрасна и бърза смяна .. на 50% натегнат line вече рита яко и е възможно да убие кутията съвсем спокойно

Пон Дек 10, 2018 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 59
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Да било е доста добро и отзивите са страхотни,но е за коли до 2007г.За поновите така и не е направено,а по лошото е,че човека е спрял да се занимава(било му е хоби) и има препоръки към кого да се обръщаш.

Пон Дек 10, 2018 2:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1006
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 558
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нямам представа. Не съм ги следил от доста време. Има хора, които най-вероятно могат все още да модифицират клапанни тела по този начин. Гледам, че имат коментари във фейсбук до преди 1 година. В крайна сметка варианти бол. Както zk. каза.. DBW картите с хубава настройка могат да направят колата доста по-приятна за каране.

П.С. zk., мисля, че момчето говори за атмосферна кола, а не за турбо. Няма много бууст там. макс 0.1-0.2 :D Мисля, че в друга тема мярнах, че е 3.6-ца аутбек

Пон Дек 10, 2018 2:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 59
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ами почетох доста днес специално за това тяло,но за съжаление няма никаква информация за по новите години дали е измислено нещо подобно или не.За съжаление така наречения Дейв е спрял да се занимава с преработките и подръжката и в момента той препоръчва TransGo kit,но още не съм стигнал да видя за там какво е положението.

Иначе с колегата zk. си комуникираме.

Пон Дек 10, 2018 3:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1006
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 558
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тогава няма какво да обсъждаме изобщо. Бягай при Калин .. той знае какво да прави :)

Вто Дек 11, 2018 1:33 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 214 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор