Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Авг 20, 2018 8:27 am



Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 проблем с радиатор mishimoto 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Окт 04, 2015 9:19 pm
Мнения: 18
Автомобил: Subaru Outback H6 - 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
до лятото има време той за тогава ще е необходим

Чет Дек 14, 2017 5:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2101
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 630
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ивайло Велчев написа:
до лятото има време той за тогава ще е необходим

Щом е за лятото и не бързаш , то тогава можеш да докараш радиатора при този майстор който оправи моя , поне е на ти с преработка от Н4 ЗА Н6 . :beer:

Чет Дек 14, 2017 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 342
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моя е версия за Impreza 2008 с една тръба отгоре и го преправих в ХЕЕД.
200лв за преправяне и инсталация. Не е най-добрата заварка на света..
Първия път бяха пропуснали една точка и като загрее излизаше капка на заварката на тръбата.
Наложи се да отивам втори път ... Ако се случи ..само им кажи да не сипват каквото и да е за запушване на дупки в радиатора.
Иначе после отиваш за радиаторче на парното..т.е още 500лв разход.
Честно казано бих потърсил по-добри заварчици следващия път но все пак се справиха.

Вто Дек 19, 2017 10:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 431
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://www.extreme-tuning.bg/ - тук ще го направят като хората, ако ще го правиш, го прави сега, доколкото знам, зимата имат по-малко работа.

Сря Дек 20, 2017 2:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 89
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Да повдигна малко темата, тъй като и аз обмислям смяна на радиатора с алуминиев Мишимото, който да се преработи за моята кола (Аутбек, 3.0, 5ЕАТ).

Моделът на радиатора би трябвало да е това:

https://www.mishimoto.eu/subaru-impreza ... or-08.html

В една тема се коментираха и по-тънките перки на Мишимото, та някой слагал ли е подобен шрауд:

https://www.mishimoto.eu/subaru-wrx-sti ... 08-14.html

Предимството му е, че си е готов кит, включително с букси, но предвид цената дали има изобщо смисъл или е достатъчно само две тънки перки да се сложат:

https://www.mishimoto.eu/mishimoto-slim ... an-12.html

От гледна точка на място мисля не би трябвало да е проблем, защото шрауда е по-тънък от заводските перки.

Сря Апр 04, 2018 10:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 342
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да това е радиатора и се преработва. Малко трябва да се подрежат пластмасите на перките ако са ОЕМ, също и горните маркучи.
Мисля че на моя има заварена и още една тръбичка с резба заради перките. (Един болт нещо не е пасвал сигурно)
За по-тънки перки съм чел много противоречиви мнения. В повечето случаи ОЕМ перките са по-добри. Със сигурност са по-тихи.
Пък и H6 е с контролер на перките (PWM) .. не просто реле.
Ако MISHIMOTO преките са с контролер и термодатчик с регулируеми нива .. няма да е зле.

Според мен има малък проблем с ОЕМ перките.. не остава достатъчно място назад за нормален поток на въздуха.
Ако го правиш с MISHIMOTO перки .. след тестове през лятото моля да споделиш какъв е ефекта... може и аз да сложа такива.

Сря Апр 04, 2018 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 977
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично не бих се доверил на Мишимото контролера. Повечето ЕКУ-та имат стрхаотно управление на перките по скорости и какво ли още не. Не си заслужава да се ползва външен конторлер. Доста по-умно се управляват.

Чет Апр 05, 2018 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 89
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Благодаря за съветите. Перките по-скоро ще си останат фабричните в такъв случай.

Вто Апр 10, 2018 11:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 89
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
В крайна сметка оставих фабричните перки. Преработката и смяната на радиатора я направи Драго от Екстрийм тунинг. Всичко стана идеално. За момента с новия радиатор съм минал около 500 км и забелязах, че при извънградско каране около 100-120 км/ч, външна температура около 25 градуса и климатик, държи около 84-85 градуса. Онзи ден направих тест с по-агресивно шофиране в посока Кюстендил като при изкачването на Конявската планина стигна до 97 градуса и като се пуснаха перките ги свали доста бързо до 92. В града също ми прави впечатление, че при пускане на перките, а при по продължително каране с постоянна скорост (примерно по Околовръстното) доста по-бързо понижава температурата. Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация.

Пет Юни 08, 2018 9:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 430
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
iawka написа:
Като започнат големите жеги следващите седмици ще дам допълнителна информация.

Колега има ли някакво развитие по темата?
И би ли споделил с какъв термостат си,78 или 82 градусов?

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Съб Авг 11, 2018 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 12:03 am
Мнения: 89
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 3.0 '07
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Привет, термостатът е на 78 градуса. През последните дни при температура през деня около 30 градуса с климатик в София обикновено държи около 89-91 градуса, от време на време, но по-скоро рядко, стига до 95 и като се пуснат перките пак си сваля. Извън града не съм пътувал в най-големите жеги, но преди няколко седмици следобед при външна температура около 27-28 градуса, климатик, пълна кола с багаж/хора и кутия на покрива при извънградско каране 90-110 държеше около 84-85, на магистрала 140-150 около 88-90 градуса. Единствено вдигна за малко до около 104 мисля накрая на изкачването от Диканите към София, но то беше след поддържане по баира пак на идентична скорост и едно-две по-резки изпреварвания. Щом стигнах равното за секунди се върна обратно.

Вто Авг 14, 2018 11:22 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Levkata, thundera и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор