Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Окт 20, 2018 3:08 pm



Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
 теч на масло форестър I 1998 122к.с. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm
Мнения: 4
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! От около месец притежавам въпросното суби и като цяло съм много доволен. Взех си го от колега обслужено. Автоматик. Днес забелязах теч на масло в предната част на кората под мотора в дясно. Отворих капака и огледах- отгоре изцяло сух мотор, в дясно където е мястото за наливане на двигателното масло (не зная дали там някъде се намира масления филтър) видях омазняване, което слиза надолу. Самата кора беше също мазна. Въпросът е защо капе от другата страна и от къде може да е този теч. Проверих нивото- на долната граница, но доста рядко ми се стори. Другата седмица ще я вкарвам за смяна на масло и диагностика, като явно ще трябва да се гледа и от къде е този теч. Та въпросът ми към вас е някой имал ли е подобен проблем и от къде може да произлиза и дали да се притесявам относно предстоящ ремонт?
Благодаря предварително!

Съб Окт 13, 2018 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4008
Местоположение: София
Рейтинг: 904
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На хобота за наливане на масло има гарнитура която протича с годините. Друг вариант за теч е от гарнитурите на капаците на главите.
Маслото може да рядко по много причини - голям пробег, кофти масло, пикаещ инжектор или газова дюза

Съб Окт 13, 2018 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm
Мнения: 4
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, благодаря за отговора! Въпросните възможности как стъпват с финансите и времето за отремонтиране? Бях се наплашил да не е теч от семеринг на коляновия вал.

Съб Окт 13, 2018 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1370
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 383
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нищо скъпо няма там. А на коляновия вал също може да тече, но не е толкова страшно ;) Маслената помпа е там и семерингът е на нея, останалото се лепи със силикон.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Нед Окт 14, 2018 11:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm
Мнения: 4
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега! Жив и здрав да си!

Нед Окт 14, 2018 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор