Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Ное 18, 2019 5:08 am



Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
 Основен ремонт на Легаси 2.5GX 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm
Мнения: 8
Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте предстои ми основен ремонт на Легаси 2.5GX 2000 година та въпроса ми е така и така ще правя ремонт какво ще ми необходимо и нужно за малко повече мощност и въобще струва ли си и заслужава ли си да се усили.
Знам ще кажете по добре си вземи по нов модел или турбо двигател, целта ми е да запазя това легаси и този седан който съм карал до сега с всичките му екстри?

Благодаря!

Пет Ное 08, 2019 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2131
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 767
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Купи му Н6 щом ти е мерак за мощност. Доста занимавка е, но се прави.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Пет Ное 08, 2019 6:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm
Мнения: 8
Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Купи му Н6 щом ти е мерак за мощност. Доста занимавка е, но се прави.


За това не се бях сетил ще разгледам и ще разпитам как стоят нещата но при покупка на такъв мотор пак ще подлежи на основен ремонт!!!

Пет Ное 08, 2019 7:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2131
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 767
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зависи в какво състояние го купиш. Иначе "братята" хамериканци надуват 2,5 NA с малка турбина без разреждане, но резултатите са шарени, а издръжливостта много спорна. Ползват обикновенно TF35 или TD04 16G от Форестър и надуват 0,3 - 0,5 макс ако целта е сейф и трайност. Щом ще правиш ремонт, можеш да направиш бюджетно разреждане с дебели гарнитури, но после ще трябва доста математика за да не стане скъпа метална салата. Не знам имаш ли капацитета за такава занимавка.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Пет Ное 08, 2019 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1909
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 362
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мога да предложа кит за турбиниране, ако решиш. Щях да си го слагам на едното 2.2, но се отказах.
Само трябва да се види дали колектора от главите до ъппайпа пасват - моето е за 2.0/2.2

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Ное 08, 2019 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1326
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 956
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, кажи каква сума си си приготвил за "основния" ремонт и да видим какво ще остане за тунинг. Въпреки екстрите, това си е 20 годишна кола.... чиято цена е доста под цената на такъв тунинг (качествен).
Не знам какво й има в момента, но ако вкараш двигателя в норми, ще те радва достатъчно при по-малки текущи разходи (бензин, масло...).
Та с две думи - не си заслужава.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Ное 08, 2019 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm
Мнения: 8
Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колега, кажи каква сума си си приготвил за "основния" ремонт и да видим какво ще остане за тунинг. Въпреки екстрите, това си е 20 годишна кола.... чиято цена е доста под цената на такъв тунинг (качествен).
Не знам какво й има в момента, но ако вкараш двигателя в норми, ще те радва достатъчно при по-малки текущи разходи (бензин, масло...).
Та с две думи - не си заслужава.
Успех.


Да речем че говорим за бюджет от 4к 4500 най-много и да съгласен съм с теб за 20годишната кола така е няма спор, и върви добре за АТ двигател 160к.с.

Съб Ное 09, 2019 12:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 306
Местоположение: Шумен
Автомобил: Audi Allroad 4F 3.0 TDI
Рейтинг: 108
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
enchevv написа:
Да речем че говорим за бюджет от 4к 4500 най-много и да съгласен съм с теб за 20годишната кола така е няма спор, и върви добре за АТ двигател 160к.с.


Ти първо вземи си прегледай отвсякъде купето за ръжди, че да не вземе да се окаже да търсиш купе за новия мотор ... ;)

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 5sp MT Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i 6sp MT Quattro
current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

Съб Ное 09, 2019 6:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1909
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 362
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
shadow написа:
enchevv написа:
Да речем че говорим за бюджет от 4к 4500 най-много и да съгласен съм с теб за 20годишната кола така е няма спор, и върви добре за АТ двигател 160к.с.


Ти първо вземи си прегледай отвсякъде купето за ръжди, че да не вземе да се окаже да търсиш купе за новия мотор ... ;)


+250
трябва да е перфектно или да е много малко за правене, иначе тези пари ще ти отидат за кърпене и боя :-~

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Ное 09, 2019 9:42 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm
Мнения: 8
Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
До колкото съм гледал нещата отдолу няма изблици за гнило,има забележки по едната вежда но е минимална и ще бъде отстранена а защо не и грунд на цялото купе.

Съб Ное 09, 2019 10:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1909
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 362
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Навсякъде трябва да огледаш .Също и да махнеш мокетите в колата. Бомбета, прагове, с ендоскопска камера по кухините, евентуално...
Както изглежда малко, може да стане страшно от нищо.
Най-добре намери къде ще я прави някой и той да каже - да малко е, не - откажи се...
Ако мислиш за 3.0 търси донор - блъснат или нещо подобно... или двг от УК и инсталация от гръмнал тук...

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Ное 09, 2019 10:31 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm
Мнения: 8
Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Навсякъде трябва да огледаш .Също и да махнеш мокетите в колата. Бомбета, прагове, с ендоскопска камера по кухините, евентуално...
Както изглежда малко, може да стане страшно от нищо.
Най-добре намери къде ще я прави някой и той да каже - да малко е, не - откажи се...
Ако мислиш за 3.0 търси донор - блъснат или нещо подобно... или двг от УК и инсталация от гръмнал тук...


Да задължително ще се допитам до човека който ще я прави и даде съвет евентуално.

Съб Ное 09, 2019 10:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 306
Местоположение: Шумен
Автомобил: Audi Allroad 4F 3.0 TDI
Рейтинг: 108
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
... Ако мислиш за 3.0 търси донор - блъснат или нещо подобно... или двг от УК и инсталация от гръмнал тук...

Ама май и ЕКУ-то също трябва да вземе ...

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 5sp MT Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i 6sp MT Quattro
current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

Нед Ное 10, 2019 1:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1909
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 362
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това въобще не го коментираме - разбира се - затова и вземаш инсталацията, която трябва да се насади - нямат нищо общо с другите двг. Дори поколенията са с различни инстаации.
А ако вземаш и автомата филма е пълен, защото е много вероятно да има VTD,VDC и т.н. стабили зации и там филма е още по-голям - трябва да се напаснат датчици и т.н.
6така може да се сложи и на МТ, но трбява да се види как еку-то се превключва в режим ръчна кутия, защото може и да е по-сложно от 1 кабел (както се прави на някои 2.0, 2.2, 2.5, които имат по-често версии мт-ат).

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Ное 10, 2019 11:50 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2131
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 767
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каквото и да пишем, става въпрос за ентусиазъм извън раниците на разумните(икономически) финансови измерения. Когато колегата сподели докъде му стиска, евентуално ще споделим насоки и/или опит. Дотогава всичко е бла-бла.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Нед Ное 10, 2019 8:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm
Мнения: 8
Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Каквото и да пишем, става въпрос за ентусиазъм извън раниците на разумните(икономически) финансови измерения. Когато колегата сподели докъде му стиска, евентуално ще споделим насоки и/или опит. Дотогава всичко е бла-бла.


Обмислям номера с Н6 но доколкото говорих с приятял разбрах че ръчка нямало да стане при мен. Дали е така?

Нед Ное 10, 2019 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1326
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 956
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, става и с ръчка, но забравяш за VDC-to. А 'ръчката' (6МТ), която ще устиска на шестака ти е над 2500 лв.
Поставяне на шестак ще изисква подмяна на всичко - от полуоски, през спирачки, магарета, амове, инсталация и прочие. На финала ще имаш кола, която върви, но половината и табло няма да работи.
Ако искаш вървежна кола - намери някой Blitzen и си начеши крастата.
За ремонт на двигателя ти трябват 1500-2000 лв., направи си го и отиди на круиз със съпругата за останалите пари :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Ное 11, 2019 11:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm
Мнения: 8
Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колега, става и с ръчка, но забравяш за VDC-to. А 'ръчката' (6МТ), която ще устиска на шестака ти е над 2500 лв.
Поставяне на шестак ще изисква подмяна на всичко - от полуоски, през спирачки, магарета, амове, инсталация и прочие. На финала ще имаш кола, която върви, но половината и табло няма да работи.
Ако искаш вървежна кола - намери някой Blitzen и си начеши крастата.
За ремонт на двигателя ти трябват 1500-2000 лв., направи си го и отиди на круиз със съпругата за останалите пари :)


Трудна работа с намирането на Blitzen.

Вто Ное 12, 2019 10:00 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 18 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор