Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Май 22, 2018 12:10 am



Отговори на тема  [ 66 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
 Subaru Lineartronic ® CVT 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 973
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 732
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ей голям проблем това CVT.
Азиатците (в частност японците) живеят в малко по-различен свят. Свят с доста болезнено определение на "изчерпаеми" ресурси, голяма гъстота на население, оскъдност на материалите, икономически и политически фактори определящи ограниченията и насоките в технологиите и индустрията.
Аз да ви питам, като толкова плакнете очи по кутии с двоен съединител, какво ще спечели един атмосферен мъртвец със супер бърза и модерна DSG кутия:
- ще свали 0-100 до 6 сек при кола 1500 кг+ с по-малко от 120 кс на колелата и постоянно задвижване на двата моста? Тц
- ще позволи спокойно многочасово пътуване със 204 км/ч? Тц (това и тук скоро няма да е важно)
- ще позволи да качвате Мусала, или да събирате гъби в някое блато в Сибир, без да мирише, прегрява и святка и без да натискате копчета? Тц
- ще свали разхода на един изконно ящен мотор до 4/100? Голямо ТЦ
- ще прекрати ходенето в сервиз за вечни времена? Ммм едва ли.

Нищо от това не е влизало в проектното задание при планиране на моделите на Субару. Тук изключвам WRX и Forester XT (последният вече изчезна от портфолиото) които са автомобили с объркани послания.
Повечето компании в днешно време се управляват от прагматични хора (най-вече "Е"кономисти), които вече са установили - модели като Легаси, Аутбек, Импреза, XV, Форестър се управляват от улегнали хора наблягащи на практичността. Едва ли някой, който е карал CVT, може да се оплаква от работата на трансмисията при спокойно градско и междуградско придвижване (комютинг). За "нерваците" има STi и ..... камери на КАТ.
ВИНАГИ ще има недоволни клиенти (както има от ZF на БМВ335i), но винаги има избор - продавате "проблемното" CVT, което никой не ремонтира и скачате на свръхмодерна ZF трансмисия, която човъркат с успех на всяка втора пресечка. В резултат си пеете безгрижно поне до 20-тата година на колата или до появата на ZF18, която вече е свързана с мазолестото тяло в мозъка и приема команди с отделна шина за данни от ляво и дясно полукълбо :giggle:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 15

Чет Май 17, 2018 11:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 961
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В частност Японците слагат dual clutch на всяка уважаваща себе си кола, която да ти прави удоволствие. Мое мнение. Не ангажирам и не нападам никой :)

Чет Май 17, 2018 12:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1171
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Офтопик: GTR не е точно с "дуал клъч", по-скоро е с "дуал торк конвъртър"(поне този, който гледах отворен).

_________________
Cogito ergo sum
Поддръжка и обслужване на Macintosh & iPhone, поддръжка и ремонт на вендинг автомати Bianchi.
R.I.P Сервиз D&N

Чет Май 17, 2018 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 961
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Втори офтопик:

BorgWarner GR-6 type трансмисията на GT-R.
Изображение

Пет Май 18, 2018 8:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 822
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
трети офф топик: какво общо има gt-r със семейните сравнително евтини (за западния пазар) автомобили? - Нищо! Давайте адекватни сравнения.

Понеже всеки разтяга локуми. Аз да кажа нещо за аутбек 2.5 цвт мъртвец спрял кон или не знам си кво, който карам.

Кара ме по пясъците до всички кайт сърф спотове, заедно със всичките сърфове и екипоровка, жената и бебето, без да създава никаква драма от тва че се движите по пясък. Кара ме до всички планински курорти при всякакви условия, отново със семейството, отново без драма. Събира ми половината апартамент като реша да местя багаж. Като шофирам на дълго комфорта си е доста завиден, изпреварванията до 150-160 км/ч не създават никакъв проблем и това при среден разход от 9.5/100 км бензин. Колата ползвана по предназначение си върши перфектна работа. Има и доста минуси, но като цяло перфектните варианти от рода на А6 алл роуд Е класа 4 матик струват доооооста повече пари..
 15

Пон Май 21, 2018 10:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 92
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback 3.6R LPi
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kenshin написа:
трети офф топик: какво общо има gt-r със семейните сравнително евтини (за западния пазар) автомобили? - Нищо! Давайте адекватни сравнения.

Понеже всеки разтяга локуми. Аз да кажа нещо за аутбек 2.5 цвт мъртвец спрял кон или не знам си кво, който карам.

Кара ме по пясъците до всички кайт сърф спотове, заедно със всичките сърфове и екипоровка, жената и бебето, без да създава никаква драма от тва че се движите по пясък. Кара ме до всички планински курорти при всякакви условия, отново със семейството, отново без драма. Събира ми половината апартамент като реша да местя багаж. Като шофирам на дълго комфорта си е доста завиден, изпреварванията до 150-160 км/ч не създават никакъв проблем и това при среден разход от 9.5/100 км бензин. Колата ползвана по предназначение си върши перфектна работа. Има и доста минуси, но като цяло перфектните варианти от рода на А6 алл роуд Е класа 4 матик струват доооооста повече пари..


:good: :good: :good: :beer:
А, пък моя все още не е мъртвец, шава от време на време и куцука на един крак! Да се чуди човек на живеца в душичката му! :-?

_________________
Outback 3.6R 2017
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010

Пон Май 21, 2018 2:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 66 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dancho.danev, Krassio и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор