Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Сеп 23, 2018 2:58 am



Отговори на тема  [ 1231 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 58, 59, 60, 61, 62
 Някой има ли информация за това Легаси (обяви и коментари)? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1333
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ръждясването е горе-долу като на 210-ката. Иначе не е "зле", просто е коренно различна кола и нямат нищо общо. Хеле пък зимата. И да, това е този 2.0.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Нед Сеп 16, 2018 9:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 62
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
alekd написа:
Здравейте, момчета и момичета. Мисля да се обзаведа с нова кола и това да е Subaru Legacy.
Конкретната бройка мисля да е ето тази, като за колата имам гаранция от собственика на автокъщата, така и от приятели монтьори в града.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1205298915
Въпросът който много ме гложди е следния. Искам да я газифицирам, карам около 25-30000 годишно. Минавам на тази кола от Е класа w210 2.2CDI - която беше с много здрав мотор, но с проблемно купе (разбирай ръждясва). Планът е да не наливам излишно много пари (нямам ги така или инак в изобилие), да сложа подходяща газова уредба (четох че читавите са с OBD2) и да си карам колата. Не съм фен на високите скорости (130 магистрално, в града колкото си е ограничението). Имам малко дете и сигурността на семейството ми е на 1-во място. За съжаление не мога да разбера това ли е прословутия мотор 2.0R, който имал много скъпо обслужване. Бихте ли ми дали някакви насоки, какво все пак да проверя преди окончателно да купя автомобила.
Благодаря на всички, които ще ми дадат такива не зависимо дали ще ме насочат към някъде да прочета нещо конкретно или ще си направят труда директно да ми отговорят.
Желая ви хубав уикенд.
Поздрави Алекс


Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка. Ако пък си наистина загрижен за сигурността на семейството си, това е, може би, най-добрия избор.
2.0 и 2.5 атмосферните мотори са близки като разходи (ако подходиш разумно, естествено). Истинската резачка са 6 цил. и турбо моторите. Ако ще слагаш газ, моят съвет е да я караш на бензин докато не почне да надува маркуча (а това ще се случи в рамките на 1 год.) и когато дойде време за отваряне на мотора за гарнитури, заедно с целия ремонт си направи реглаж на клапаните за газ, т.е. с по-голям луфт. Той майсторчето трябва да знае за какво става въпрос, само му го кажи.

Нед Сеп 16, 2018 9:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1098
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 785
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка.


Интересно заключение колега. След колко притежавани Субару-та стигна до този извод? :-?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Сеп 16, 2018 1:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1624
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94 ; D15Z3
Рейтинг: 203
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Ако търсиш здрав мотор, забрави за Субару като марка.


Аз се присъединявам към горното.
Като за мен поне, наистина дурако-устойчивите са:
- 1.6/1.8 (старите)
- 2.0 (старите)
- 2.2 (то нови няма)
- 2.0 турбо (клоузд дека първия и след това на фоз 170кс).

Всички други (2.0 165 - прословут с екологията и проблемите покрай нея, 2.5 - всички, 3.0 - всички) са по-капризни откъм мазане и гарнитури и в предвид скрапа, който се вкарва в БГ е почити сигурно, че мотора ще се отваря след покупка. Отделно, след 2.5 и 2.0 125 от старите, всички са на пулове, което прави реглажа на клапани скъпа процедура, а всички почити карат на газ и си искат реглаж. От тази гледна точка ако искаш здрав и евтин мотор - по-добре редовак. Лошото е, че всички нови са на пулове (поне такива наблюдения имам)... поне за реглажа там не се вади мотора.
Разбира се, след добре (с хубави части и от човек, който разбира) ревизиран двигател, ядове не би трябвало да има каквито и да е поне 200к км... ако се сменя и слага хубаво масло и оем филтър...

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Сеп 16, 2018 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1333
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъкмо щях да давам твоето канче за пример :beer: Моята щайга също не е за подхвърляне - за 260к съм сменил три семеринга, два О-пръстена и гарнитури капаци. Много чуплив двигател, страх ме е да му дам газ(над 7к :D ).

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Нед Сеп 16, 2018 4:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 62
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
valqk написа:
Всички други (2.0 165 - прословут с екологията и проблемите покрай нея, 2.5 - всички, 3.0 - всички) са по-капризни откъм мазане и гарнитури и в предвид скрапа, който се вкарва в БГ е почити сигурно, че мотора ще се отваря след покупка. Отделно, след 2.5 и 2.0 125 от старите, всички са на пулове, което прави реглажа на клапани скъпа процедура, а всички почити карат на газ и си искат реглаж. От тази гледна точка ако искаш здрав и евтин мотор - по-добре редовак. Лошото е, че всички нови са на пулове (поне такива наблюдения имам)... поне за реглажа там не се вади мотора.
Разбира се, след добре (с хубави части и от човек, който разбира) ревизиран двигател, ядове не би трябвало да има каквито и да е поне 200к км... ако се сменя и слага хубаво масло и оем филтър...


2.0 не е толкова лош двигател. Проблеми с екологията имат ВСИЧКИ модерни двигатели, но при Субару поне не са толкова критични, докато има производители, които си позволяват, честно казано, доста нагли изцепки в тая посока. Като се взима, само трябва да се внимава да не тропа, пък те гарнитурите са си консуматив за всеки боксер. :) Даже понеже със сигурност ще се отваря мотор, може да е добра идея да се търси нарочно екземпляр с надути маркучи и да се иска сериозна отстъпка в цената. :) Обслужването трябва да е на високо ниво, иначе заради проблемите с мазането мотора изтропва. Аз маслото си го сменям на 7-8000 км (Мотул) и слагам от добавката на Бардал.
Накратко, ако искаш Субару - примиряваш се с факта, че гарнитурите са консуматив и трябва да сипваш качествено масло по-често.

Нед Сеп 16, 2018 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1098
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 785
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако някой се оплаква от гарнитурите на EJ25 мога да му дам един "добър" 1.6hdi (DV6) с който се боря 5-ти ден - той се прави за 1 час, частите са без пари и.... един мармот завива шоколад #-o
Проблема идва от желанието на българина да получава колкото се може повече за възможно най-малко пари. Значи той вижда 2 обяви - една за 2.5 165 кс и една за 2.0 165 кс, и почва да прави сметки до четиринайстия знак след десетичната. "тоя ся кат е 2 литра начи ши гори по-малко, гражданската по-ниска, конете съшите, за кво да им давам пари за 500 грама литраж отгоре, нали" .... :)
Един поглед върху EJ204 (DOHC) и EJ25(SOHC) от същите години дава идея кой двигател е по-просто устроен, съответно с по-малко възможни проблеми.
Аз бих заложил на EJ25, защото прословутите гарнитури са ясни, двигателя е дълго в употреба (съответно има доста части 2-ра ръка), лесно се газифицира, лесно се обслужва клапанния механизъм, лесно се сменя ремък на ангренажа, няма какво да бърка газоразпределението. Мазането си му е като на EJ22 и EJ20, мерите налягане на маслото и ви става ясно накъде е в земния си път. Не го бъркайте с мазилните проблеми на EJ255/257 turbo. Горенето на масло пак идва от тънките сметки - прегрял съм мотора, но ще му сменя само гарнитурата...... я той след "ремонта" почнал да гори още повече масло.
За финал- всеки, който търси кола 2-ра ръка е редно първо да се ориентира колко струва нормално поддържана кола (произволна марка) в нормална държава, а не да отвори Карс, Мобиле и прочие бг сайтове, да види 5 обяви за 10 годишни Субара за под 8000 лв и да го осени златната мисъл, че той 'май" вече има парите за "най-здравата" марка. Няма такава марка - има хора, които правят информиран избор, и такива, които скачат в тъмното и се надяват отдолу да ги чака кинг сайз Темпур (готина марка матраци)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Сеп 16, 2018 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 62
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
И аз мисля, че 2.5 е по-добрия избор, но Легаси с тоя двигател е рядкост (или поне беше, когато търсех). :( Трябва да се отива на аутбек, а там цените са значително по-високи, поради няква неясна за мен причина.

Пон Сеп 17, 2018 9:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 47
Местоположение: София
Skype: Paintmaster30
Автомобил: Легаси"00
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,настана време да се завърна към любимата марка и ще съм благодарен ако някой може да помогне.Решил съм да се сдобия с Legacy V Station Wagon - 2.5 GT ,но за съжаление не мога да си намеря нищо интересно особено в бг.Моля ако някой знае такава да се продава или може да помогне с намиране в чужбина.

П.П. Благодаря предварително.

Чет Сеп 20, 2018 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1098
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 785
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега във форума предлага седан. За комби, и изобщо за този модел - гледате обяви по сайтове в Швейцария.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Сеп 21, 2018 7:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 47
Местоположение: София
Skype: Paintmaster30
Автомобил: Легаси"00
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Видях го седана,но за съжаление ми трябва комби.Иначе в швейцария ги гледам постоянно,но за там ми трябва съдействие което все още търся.

Пет Сеп 21, 2018 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1231 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 58, 59, 60, 61, 62

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор