Автор |
Съобщение |
milenski_85
Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 6:05 pm Постове: 14 Местоположение: гр.Костинброд
Автомобил: Subaru Legaci 2.5 98г
Телефон: 0878393453
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги скоро ще се сдобия със субару но колебанието ми е дали да е ръчна или автоматична кутия.По прочетох това онова но не добих представа за какво става въпрос.Едни пишат че ръчните много бързо хвърлят съединител,други че автоматика на субару не бил сполучлив и имал дефект.Моля да ми помогнете в избора на скорости и съответно на двигател защото 2.0л е с ръчни а 2.5 на който съм хвърлил око е автоматик
|
|
|
Нед Фев 19, 2012 8:57 pm |
|
|
six_stars
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 10:26 am Постове: 1254 Местоположение: София
Skype: six__stars
Автомобил: 2010 Mercedes E350 CDI 4Matic
Телефон: 0887999499
Рейтинг: 162
|
2.5 би бил моя избор пред 2.0. Автомата е доказано дуракоустойчив - мислено е. А за многото бързо хвърляне на съединителя - не мисля, че е така, освен ако не се правят много големи извращения с тая кола. Не забравяй, че тук няма боксуване и пилене на гуми. Единственото боксуване може да се случи само в съединителя. Та ако си го поставиш за цел, може и да го запалиш много бързо.
_________________ Всички видове застраховки. Отстъпки за членовете на форума и пълно съдействие за завеждане на щети.
|
|
|
Нед Фев 19, 2012 9:01 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Нед Фев 19, 2012 9:04 pm |
|
|
milenski_85
Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 6:05 pm Постове: 14 Местоположение: гр.Костинброд
Автомобил: Subaru Legaci 2.5 98г
Телефон: 0878393453
Рейтинг: 0
|
мерси колеги за напътствията,но ако може да ми кажете нещо повече за автоматика на легацито за какво да се оглеждам и ослушвам по време на теста че тази седмица ще гледам три такива каляски и не мисе иска да направя грешен избор,като млад шофьор карах омега 2.6DUAL RAM автомат комби но от автомат до автомат има разлики и за това търся съвет от хора които са запознати с това.А омегата тогава я взех заради големия двигател а не че разбирах нещо от коли.Благодаря предварително на ВСИЧКИ!!!
|
|
|
Нед Фев 19, 2012 10:57 pm |
|
|
BAlexandrov
|
За кои години модели става въпрос? Ако е за 4EAT - 4-скоростен автоматик, то той е съвсем стандартен и се произвежда едни 15 години. За да тестваш както трябва е добре да загрее кутията, но това означава поне 5 км каране или 30 мин на място. Закарай я на майстор. Така ще имаш време да я пробваш и ще може да я види някой, който разбира. Трябва да се провери за грешки в паметта, да се провери състоянието на маслото - да не е кафяво, да не мирише на изгоряло. Да се провери дали превключва плавно 1-2, 2-3, D-R. Да се провери за колко време включва предавка N-D, N-R - нормално 1.2-1.5 сек. Да се провери дали работи задното предаване. Дали пък не е постоянно зацепило и да просурква гумите при бавни осморки. Ей тук има документация за автоматиците http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/-- ... mission--/
|
|
|
Пон Фев 20, 2012 12:51 am |
|
|
subaru bg
Регистриран на: Пет Апр 03, 2009 8:58 am Постове: 160 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Аз искам да питам каква е разликата в разхода при тези кутии ,естествено и кубатурата си има значение де .
|
|
|
Пон Фев 20, 2012 11:45 am |
|
|
BAlexandrov
|
В повечето случаи около 5-10 % повече, за новите автоматици дори ги дават по-икономични от ръчните.
|
|
|
Пон Фев 20, 2012 1:02 pm |
|
|
proscrip
|
Лично мое мнение - автоматик до 2003 - не, след това е компромис. Някой хора са супер доволни от него, аз просто се изприщвам като трябва да карам кола с автоматични. Седни покарай едното и другото и ще разбереш. Щом си карал автоматик, може и да ти е по-удобно, според мен ти си единствения, който си решава.
Автоматика е безпроблемен, колкото до съединителите на атмосферките - няма проблем, моя стил на каране е ужасен за съединителя и при мен изкарва спокойно почти 100 000 км. Ако не се окопаваш редовно в пясък, кал и сняг - ще живее
|
|
|
Пон Фев 20, 2012 4:45 pm |
|
|
quietriot
|
След заигравката и смяната с демпферният маховик на ръчната , вече само автомат, а и си е кеф голям поне за София, 2,5 не е кола за ръчкане.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Фев 20, 2012 4:58 pm |
|
|