Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Фев 23, 2020 5:39 am



Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Таблет в колата - камера през WIFI, музика, OBD, GPS 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

от доста време проучвах различни варианти как да направя компютърът в колата по-умен.

В началото се чудех на тези китайските ДИН2 устройства, но се оказа, че то не може да влезе на мястото на оригиналният компютър - колата е Аутбек 2005.

В крайна сметка разбрах, че има китайски wifi камери, които се свързват с Андроид устройство, чрез wifi сигнал и едно простичко приложение, което решава проблема с камерата за задно виждане.

Мисля, че се получава добре, и заедно с огледалата + парктроника - дава една по-обемна представа - аз честно казано не я ползвам много, но си държах да я имам.

Таблетът освен за изображението от камерата ще го ползвам и за музика, Торк Про, гугъл мапс, а като се паркираш в хотела и за браузване:)

Доста по-удобен е от средностатитически телефон. По-голям, по-удобен - няма база за сравнение.

Сега ще кажа с какви проблеми се сблъсках и как ги разреших:

Мислех, че ще мога да ползвам приложението Tablet Talk, за да говоря през таблета, когато шофирам.
За съжаление се оказа, че не може, защото за да ползвам всички екстри на таблета, трябва да е вързан WIFI(камера), Bluetooth (Torque Pro, OBD II).
А едно от изкванията, за да да се позлва въпросното приложение е, че или едното само работи или другото.

В крайна сметка реших да не го ползвам и направих следната схема.

- ползвам аукс кабел, за да си пусна музиката от таблета (поради някаква причина, не мога да вържа двете блуту устройства - музика и елм 27 към таблета - на телефона нямам проблем).
- на WIFI стои камерата за задно виждане
- на BlueTooth - Elm 27
- понеже таблетът има слот за сим карта, ще взема една, за да пусна интернет и да ползвам спокойо гугъл мапс и др. подобни навигации -
мислех в началото през телефона да направя хотспот и да го шерна към таблета, но то трябва да е през блутута или уифито, и предвид горепсоментите вече вързани устройства към тях, мисля, че ще се спра на карта с интернет.
- телефонът ми е вързан към блутута на музиката и ако говоря, чувам звука през колоните, а до мен има микрофон - работи доста добре.

Като цяло - това е хавата, като скоро ще пусна и видео - направх едно клипче на системата.

Приемам предложения за оптимизация.

п.с. в момента съм в Априлци, нетът е бавен и не знам кга ще успея да кача клипчето:)

Съб Авг 06, 2016 12:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето го и видеото:

https://www.youtube.com/watch?v=lMZdeUMYxTs

Съб Авг 06, 2016 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm
Мнения: 336
Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега, доволен ли си от гугъл мапс като навигация, щото аз я отказах като пешеходец, след като ми скрои няколко яки номера, ползвам я да видя само в кой квартал съм...
А за работата поздравления! И на мен ми се ще да имам задна камера, то ми трябват 5 камери де, ама...

Пон Авг 08, 2016 2:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 12:38 am
Мнения: 134
Местоположение: София
Автомобил: GC8, BPE
Рейтинг: 41
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Аз имам друго питане, с какво осъществяваш предаването на музика към таблета?

_________________
SuBarU

Пон Авг 08, 2016 4:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@antonarset - случвало се е в 3% от случаите гугъл мапс да не ме напъти много точно, но както предполагаш от 3% - изключително рядко - днес например навигирах до една улица в изгрев, която беше супер затънтена, а навигацията ме заведе без никво замисляне - по-удобна от нея не съм ползвал.

@panchev.ivan - не си спомням как точно се казва, но е от bgcaraudio - и е руско - с две години гаранция, които тъкмо изтекоха. Както съм споменал работи и чрез блутут, като когато е свързано чрез блутут, работи и управлението от волана. Самото устройство се връзва на чейнджъра, т.е. в колата натискаш бутон чейнджър и се връзва устройството. Самият блутут има и микрофон и можеш да позлваш аудио системата и микрофона за провеждане на разговори. На мен допълнително ми сложиха и един аукс и съм много щастлив, че го направиха, защото както споменах, на телефон Lenovo Vibe Shot - нямам проблем да го вържа и към музиката и към ЕЛМ 27 устройството, но с таблета не успях - явно щото е някъв евтинджок и затова сега за музиката си позлвам аукса, което пак си е супер. Това, което ми вързаха кар аудио + работата, беше 330 лева, като пиа каза, че ставало за доста модели на СУбару - защото аз първо исках Громаудио, което било по-специфично или нещо такова ми обясни.

Иначе уикенда си инсталирах този апп: https://play.google.com/store/apps/deta ... rdashdroid

Доста е добре, защото като шоткъти си сложих програмите, които ме интересуват в колата - торк, музика, гугъл плей, камерата за задно виждане и както виждате от снимките са на хубави големи бутони, удобни за кола. Освен това има настройка, като натиснеш бутона на HOME на таблета, не те връща на главния скрийн на таблета, а на главният скрийн на аппа - т.е. - караш си - натискаш на дашдроида плейъра за музика - избираш си дург албум, и след това с хоум бутона се връщаш в хоум скрийна на дашдроида, а не на таблета, което е супер удобно, защото не трябва да прескачаш от апп в апп - всичо е на едно място. Платен е, но е около 5-6 лева, а предполагам в блекмарт може и за без пари да се дръпне.

п.с. @panchev.ivan - trioma се казва тази руската джубия, дето е като громаудиото.

Пон Авг 08, 2016 5:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm
Мнения: 191
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мислел ли си да изкормиш сегашната навигация и на нейно място да вградиш таблет с размери като екрана и? Nexus 7, мисля. Да не ти се мота още едно устройство.

Замислям се за нещо подобно скоро ама на Legacy без навигация и без копчета на волана. Много държа на mp3 през USB, навигация няма да е зле, OBD също, а и намирам че е просто абсурдно някакъв си декодер на масов формат да струва колкото смартфон с мощ на нормален компютър.

Bluetooth категорично не - може да съм параноик ама като се знам и аз с какъв интерес бих се заиграл със съседната кола на кръстовище.... не, нищо безжично. Леко с тия неща, особено като включиш OBD става теоретично възможно да ти "тунинговат" колата, включително алармата и нов ключ докато си чакаш на червено без да те пипат. Безжичното бива ама ти да си го пускаш при нужда за малко, не дръж нищо отворено постоянно. С OBD изобщо... много, много внимателно и да няма (поне през повечето време) някаква безжична елетроника физическа връзка със системите на колата. Верно, криптирано е, но неразбиваема ключалка няма. А автопроизводителите от тия години особено не са точно най-големите специалисти по електронна сигурност. Особено като ги bridge-ваш с устройства, които просто не са съществували докато е писан софта на колата.

Вто Авг 09, 2016 10:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виждал съм Nexus 7 в кола, но мен по-скоро ме притеснява, че ако го вградя и си личи, че е вградено ще ми разбият някъде стъклото, за да го вземат.

Отделно, някой ден при продажба, си е добре да го има този допотопният вграден комп.

Иначе избрах този вариант, заради евтиният таблет, който е с 16гб вградена памет и 2 гб рам, което за 130 лева към момента е доста добре.

За триомата с блутута съм съгласен, че е доста пари, но преди две години не се бях замислял за много други опции и това бяха нещата, които се предлагаха на пазара. По принцип исках съвсем прост аукс да сложа, но явно не беше много лесно, доколкото знам и в момента хората се затрудняват да го направят.

За блутута не съм се замислял, но предполагам можеш да си конфигурираш парола за него, вярно, 4 цифри, но ми се струва че ако някой иска да ми променя кодове/краде колата, която не е скъпа все пак, ще му е по-леснод а ме извади от нея и да ме набие вместо да влага хай тек познания и техника за не особено атрактивен автомобил. А и не съм убеден, че през ELM 327 може да се направи кой знае какво - той май реалнопрез него можеш да следиш показания и да изтриеш грешки.

Иначе предполагам, за подобен сличай можеш да си вземеш ЕЛМ уред с кабел, и ако вържеш един нексус да постигнеш същите неща чрез кабела вместо през блутут.

Вто Авг 09, 2016 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm
Мнения: 191
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
И да сложиш аукс, това не означава автоматично че ще има какво да прочете и интерпретира постъпващите данни (колкото и масов формат да е mp3). Остава ти все пак възможност да използваш външен декодер/плеър който да подаде смлян и интерперетиран звук все едно към слушалки - портативен плеър или телефон. Става (ако имаш акукс) ама според мен не си е работа ако искаш да смениш парчето в движение да почваш да ровиш за нещо с размер на кибритена кутийка в подлакътника, пък да му се звериш в екранчето.

Нексуса... има и клипове с това как точно става работата ама дефакто трябва да разпарчедосаш малко и таблета и навигацията. Плюса е че изглежда по-малък шанса да изпадне, а ако нещо се обърка, поне можеш да вземеш сигурно друга навигация от морга без трайни щети на нещо друго. За крадец... ми то така или иначе се вижда че има екранче някакво там, изключено се очаква да изглежда по същия начин.
4 цифи са 9999 комбинации, това със прост генератор на поредни числа се извърта (и пробва).

Не разчитай особено на това че понеже общоизвестен масов софт като Torgue примерно не прави нещо, то то принципно е невъзможно. Чип тунинга също е софтуерна промяна на едни променливи в компютърчетата на колата. И да, можеш и сам да си им променяш стойностите с малко усилия и на собствена отговорност, стига да си мислиш че знаеш какво правиш. Доста гаражни ентусиасти го правят, някои и в движение. При Субару (не знам някой в България да е пробвал, ама така знам от форуми) примерно прословутото гадно придърпване при настъпване на двойката всъщност е фабричен софтуерен бъг, оправен по-късно и ако отидеш в сервиза и се тръшкаш че ти е огромен проблем, може и просто да ти flash-нат ECU-то с последна версия на софта и придърпването изчезва. Искаш още 20 коня - няма проблем, променяш по колко гориво да впръсква инжекциона и т.н. Какво мислиш става ако си загубиш ключа? Поръчва се нов и се обяснява на колата че този нов код е нейния. Само дето и при двата случая в сервиза ще очакват да се молиш едва ли не, ще ти вземат торба пари и ще се държат все едно ти избретяват космическа совалка, докато особено с правилния софтуер (т.е. сервизния дето си е вграден със съответния криптаж, дето знае кое какво е и няма нужда да се нацелва или разбива нещо) е работа колкото да си промениш тапета и алармата на телефона (ОК, за някои пак ужасно сложно и скъпо умение).
Без него... ами системите на колата помежду си си мятат постоянно съобщения, връзвайки се в OBD-то все едно си застанал на кръстовище и следиш трафика. Натискаш копчето за вдигане на стъкло - ново събещение. Ахааа. Ако го копираш същото и подадеш към ситемата отвън, стъклото пак ще се вдигне. Ето ти комфорт пакет :) Съответно фарове, аларми и т.н. Изобщо няма нужда да знаеш кое какво е. Харесваш си няколко коли на Горубляне, портативен Bluetooth интерфес (има за 2-5 долара при китайците) от джоба и софт на телефона, записваш съобщенията за 5 минути на кола и можеш да се забавляваш де paste-неш през блтут на кръстовище "свали прозорци, заключи, мигай с фаровете като аварийки и пусни непрекъснато всички останали свретлини, форсирай двигателя, изключи от скорост, ръчна, музиката до дупка, блокаж и аларма" на 20-30 модела пък да видиш дали няма да изкараш случайно акъла на някой ползващ handfree през аудиоситемата :D
 2

Вто Авг 09, 2016 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm
Мнения: 191
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това с рейтинга горе не го разбрах, наистина...
Само се сетих за вица с американския, руския и българския форум.

Някак си жалко в случая при положение че в момента около 2/3 от новите автомобили в продажба в Европа са със софтуер и/или електроника са писани в България, като и доста от популярните софтечета за диагностика и чип тунинг. А страната като се замислиш не е много голяма...

Сря Авг 10, 2016 10:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам, не съм ги слагал аз:)

Иначе да - много неща са възможни - те сървърите на пентагона хакваха, а какво остава за една кола - въпросът е дали искаш да си параноик или да се възпозлваш от определени удобства.
Защото ако продължим по тази линия, дай въобще да не се возим на кола, защото има голям шанс да те блъснат и убият - според мен, пияните, дрогираните и без книжки са доста повече от потнециално дебнещите да те хакнат през блутута и обд-то...дай да спрем и да ядем, защото може да се натровим, да не ходим на море, защото слънцето е вредно, да не караме ски, щото можем да се потрошим...тръгнем ли по тази плоскост, трябва да спрем да живеем - затова аз съм споделил за един прост и сравнително ефективен метод, как можем да направим инфотейхнмънта на колата малко по-гъвакв и удобен за ползване на сравнително евтина цена.

Чет Авг 11, 2016 9:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm
Мнения: 191
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Или да не се свалят прозорците на колата щото може да ги забравим отворени :giggle: В тази връзка ако някои ми обърне внимание че паркирам и заключвам с отворени прозорци, бих му се зарадвал.

Не разбира се. Просто трябва да се внимава с безжичните неща, защото те осигуряват достъп в определен радиус който в случая се простира извън колата. Проблема изчезва ако просто се ползват кабели и копчета, пък OBD-то се свързва само при нужда (достатъчно малки ги правят да не ти пълни жабката). По начина по който много хора си свалят панелите на стереото, камери и т.н. като напускат колата защото се опасяват че някой може да разбие стъклото заради една камерка.

Чет Авг 11, 2016 10:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 386
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По отношение на секюрити на bluetooth и WI-fi. Няма да имаш проблеми. Чип тунинг през ОБД за субару... няма да стане.
Основните проблемите са:
1: Свързване. не може да оставиш Wi-Fi камера постоянно свързана. Консумира достатъчно за да ти свали акумулатора за 3-4 дни.
Отделно на това през първите 30 секунди камерата няма да може да се свърже. А точно тогава ще ти трябва .. когато маневрираш преди да потеглиш.
2. Захранване. (Таблет без сменен кернел не може да се зарежда и едновременно да е в OTG режим. Т.е не може да ползваш USB външно устройство и едновременно да се зарежда )
3. Нестабилност на повечето bluetooth устройства по отношение на свързаност. В зависимост кое устройство се е включило първо.. понякога не иска да се свърже.
(Освен ако не искаш всеки път като влезеш в колата да цъкаш по екрана)
4. Литиево полимерните батерии на таблета не обичат 60+ градуса през лятото в колата. Няма да гръмне но ще си изяде капацитета. Трабва да се замислиш за някакво охлаждане. Или за външна батерия.
(но общо взето това е от малките проблеми)
5. Доста трудна задача ще е и свързване на бутоните на волана с таблета. Трябва ти софтуер , който не съществува още.

Истинско решение ... няма но може да го докараш до нещо смислено.

Аз 2 години си правих система с Windows докато проработи както трябва. Но задачата е сериозна.. какъвто и начин да измислиш.
Пожелавам ти успех.. и пиши до къде си я докарал.

Пон Авг 29, 2016 9:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 940
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT, LSD
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
1: Свързване. не може да оставиш Wi-Fi камера постоянно свързана. Консумира достатъчно за да ти свали акумулатора за 3-4 дни.
Отделно на това през първите 30 секунди камерата няма да може да се свърже. А точно тогава ще ти трябва .. когато маневрираш преди да потеглиш.
2. Захранване. (Таблет без сменен кернел не може да се зарежда и едновременно да е в OTG режим. Т.е не може да ползваш USB външно устройство и едновременно да се зарежда )
4. Литиево полимерните батерии на таблета не обичат 60+ градуса през лятото в колата. Няма да гръмне но ще си изяде капацитета. Трабва да се замислиш за някакво охлаждане. Или за външна батерия.

1. Тук се решава много лесно, паркираш така, че да потегляш винаги на пред. Също така може малко да спестиш от времето за свързване, ако го вържеш към алармата и с отключването се подаде захранване към камерата и към таблета, за да се събуди и върже.
2. Има таблети с отделна букса за захранване и могат фабрично без нищо да сменяш, едновременно да се зареждат и да са в режим OTG.
4. Лятото насочвам духалките към таблета и е достатъчно студен. Зимата не го обдухвам.

Пон Авг 29, 2016 10:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 386
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не разбрах явно каква е целта на задачата.

Как насочваш духалките ако таблета е вграден ?
Ако ще си сваляш таблета с теб... къде е предизвикателството в тая задача ? Просто стойка за таблет и висящи кабели и си готов. Може и с 6 инчов телефон и стойка след като ще си го носиш с теб.
(Иначе предполагам че ще го откраднат )
Наистина ми интересува какъв таблет освен китайски noname има външно захранване ? (Някакъв линк примерно, не твърдя че зная цялото световно производство)
И този таблет примерно има ли място за сим карта.. защото иначе камерата работи докато си вързан с нея.. но нямаш друга мрежа и интернет изобщо.
Съответно губиш неща като интернет радио в колата (което си е готино, и звука е далеч напред от FM )

Всъщност всико зависи какво се опитваш да постигнеш.
Ако целта е да имаше ОЕМ изглед на таблото и всичко да е вградено, автоматизирано и да работи стабилно продължавам да твърдя , че задачата хич не е проста.
Иначе всичко е постижимо. :)

Пон Авг 29, 2016 3:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Таблетът, който ползвам е този, дано не е реклама: http://www.emag.bg/tablet-miia-bjal-dve ... D67D22BBM/

Има слот за сим карта, но засега не я ползвам.

1. Свързването с WIFI е много бързо - при мен устройството се захранва от задните светлини - т.е. - не ми точи акумулатора, докато колата е паркирана.

Цитат:
2. Захранване. (Таблет без сменен кернел не може да се зарежда и едновременно да е в OTG режим. Т.е не може да ползваш USB външно устройство и едновременно да се зарежда )


Това честно казано, не знам какво е като цяло и какво е предимството - аз зареждам таблета с микоюсб, свързан директно с един трансформатор, който е свързан към заплаката на колата. Таблетът не е вграден, защото не искам да развалям оригиналната конзола.

По отношение на стабилността на блутут устройствата съм съгласен, но досега, колокото пъти съм превключвал към ТоркПро съм виждал, че е свързано устройството.

По отнощение на загряването не съм мислил, но ще пробвам това с духалките.

Както съм писал по-горе, ползвам дашдроид, и с него си превърташ доста удобно песните - т.е. не ми е проблем свързаоността на копчетата на волана.

Скоро ще направя едно видео, за да покажа за какво става дума и как ползвам нещата, които на мен ми трябват в колата.

п.с. тези дни пътувах до Гърция, като позлвах гугъл мапс в офлайн режим и работеше перфкетно. Но ако почувствам крещяща нужда от интернет, ще си сложа дата през сим картата.

Вто Сеп 06, 2016 9:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 753
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 520
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:

Цитат:
2. Захранване. (Таблет без сменен кернел не може да се зарежда и едновременно да е в OTG режим. Т.е не може да ползваш USB външно устройство и едновременно да се зарежда )


Това честно казано, не знам какво е като цяло и какво е предимството - аз зареждам таблета с микоюсб, свързан директно с един трансформатор, който е свързан към заплаката на колата.

Това с отделната букса изобще не ми е хрумвало и май наличието на устройства с такава ще ме амбицира и аз да направя една бърза реформа на таблото.
Отделеното захранване в моя случай ще позволи освен появата на всичките "стандартни екстри", които обикновено се добавят с монтиране на таблет и ползване на OTG функцията за нещо, което да показва доста повече ECU параметри в сравнение с примерно Torque, при това с доста по-прилично опресняване.
Какво визирам - един VAG-COM кабел, с подходящ преходник се връзва към таблета и с подходящото програмче (за андроид BtSsm, а за уиндоус направо Romraider) и вече имаш постоянен поглед върху неща, които с Torque не мож' ги видя (FBKC, FLKC, IAM, AFR и т.н.). Ако добавиш и възможност за автоматично пускане и логване вече имаш постоянна "история" на случващото се с ДВГ и голяма част от въпросителните, които обикновено забелязваш докато караш и които в последствие изискват време и т.н., за да си ги изясниш вече ще бъдат готови данни, които ще изискват само преглед и осмисляне.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Сеп 06, 2016 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето го и клипчето за Дашдроид апа, както и колко бързо се включва при запалване на маторя уифи и камерата:

https://www.youtube.com/watch?v=izCOaQeMM-c

Вто Сеп 06, 2016 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 28, 2012 6:27 pm
Мнения: 76
Местоположение: София
Автомобил: Outback 2.5 AT 2003
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей, можеш ли да споделиш и ако е удобно да снимаш монтажа на камерата - интересно ми е кое е подходящото място.
Ще съм благодарен ако споделиш и каква е камерата.
мерси!

Сря Сеп 07, 2016 10:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 461
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Камерата е ето тази: http://www.ebay.co.uk/itm/311416618358? ... EBIDX%3AIT

Дойде от Китай за около 30 дни. Монитрана е от лявата страна на задния номер, на първото видео, по-горе в темата се вижда къде - там дори имаше и няква капачка мисля или нещо подобно, и не се наложи да се разпробива за кабели. Мога да я снимам както е монтирана, но не мога да раглобя корите да покажа окаблеяването, че после няма да мога да я сглобя:) Монтажът беше в авал за 40 лева мисля. Както съм писал, пъривят път беше захранена с ток, като включиш на задна (захраенена имам предвид WIFI устройството), но така е много бавно, защото като включиш на задна, тепърва се вдига сигнала, доакто се свърже с телефона ти...ще си паркирал 10 пъти, затова я вързахме към задните светлини, за да си има сигнал нон стоп и работи доволно бързо. Понякога като караш назад опресняването е леко на цикли но забавянето е с някви милисекунди.

Реално аз разбрах за този вид камери от това видео, където пичът позлва вграден таблет/телефон: https://www.youtube.com/watch?v=31IiixbbJek

Чет Сеп 08, 2016 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 02, 2010 10:40 am
Мнения: 202
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0X, SG9
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ползвам такава камера от половин година. Монтира се елементарно.
http://www.ebay.com/itm/S840-WIRELESS-C ... SwRLZUDwuT

Чет Сеп 08, 2016 5:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 42 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор