След 5 години вярна служба реших да се разделя с работният кон с цел преминаване към по-нова година и повече вместимост за багаж. Та в детайли:
Цена 10999лв или НБО /най-близка оферта/
Импреза Аутбак – модел 2002г, произведено в Япония, модификация за САЩ, внос от САЩ, новият двигател 2.5 ( SOHC - 165 hp ), автомат 4 ЕАТ
Разликите с обикновенната Импреза са доста, като основните са:
1. Подсилена ходова част - по-дебела предна стабилизираща щанга, задна щанга, носачи и пружини.
2. По-висок клиренс - 1см спрямо стандартното комби
Във форума има писано доста - който се интересува да пита или да почете.
Конкретната кола е с пробег 155 000 мили / 250 000 км /, закупена е от мен на 42 000 мили при вноса и за разлика от други е на реални км, с ГИ Бардолини, греди на покрива, леген в багажника, качествена стерео система Пионер /6 тонколони, усилвател, каса/ , тонирани стъкла, регулируеми амортесьори Кони, предни биалетки Whiteline, има всички екстри без кожен салон - темпомат, климатик / не климатроник /, подлакътник, букса за 12волта в багажника.
Допълнително са монтирани щит на задния диф, преден щит - скара, сменени катализатори с резонатори от неръждавейка /Екстрийм Тунинг /, задното гърне е пак такова, заден парктроник.
Пропускам дреболии, ама не ми се пишат романи с описания.
Колата се кара всеки ден, подържана е предимно от Агента при Митака и напоследък от Любо. Подържам я безкомпромисно,/ както и другите Субара/, спазват се всички интервали за масла, ремъци и т.н.
Газовият инжекцион е отличен - разход се движи между 9 и 14 / Софийски градско / филтрите му се сменят на 10 000км, автоматика е безупречен.
Голямото обслужване е направено преди 35 000км - ремъци, водна помпа, масло на автоматика и дифовете, ролки, реглаж на клапаните също.
Кабелите са нови, свещите също - платинени NGK. Въздушен филтър K&N. От днес е с ново масло на двг-то
Импрезата е с нови зимни гуми 195/65/15, Фалкен - благодарско на Пламен / Pacone /
Колата е боядисвана изцяло преди 2 години, заради дребни драскотини, следи от магазинни колички и други софийски паркинг неволи.
Естествено има козметични забележки и следи от износване, но пък технически е изрядна и няма разходи за обслужване и т.н.
Възможен е бартер с доплащане от моя страна за следните модели на Субару:
1. Аутбак 3.0 след 2004г
2. Фори след 2004 - за предпочитане турбо,
3. Легаси след 2004 комби задължително.
За контакт - лс.
Прикачени файлове:
P2130111.JPG
Прикачени файлове:
P2130116.JPG
Прикачени файлове:
P2130112.JPG
Прикачени файлове:
P2130109.JPG
Прикачени файлове:
PC110081.JPG
Прикачени файлове:
PC110070.JPG
Прикачени файлове:
PC110069.JPG
Прикачени файлове:
PC110080.JPG
Прикачени файлове:
PC110078.JPG
Прикачени файлове:
PC110075.JPG