Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Май 27, 2020 12:47 am



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Проблем при палене 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am
Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.Нов съм в форума и предварително се извинявам ако вече има подобна тема или съм нарушил някое правило.
Става въпрос за легаси 2.0i 125hp 2003година.Колата е с газов инжекцион.Та сутрин като запаля , си пали от раз, обаче докато загрее до 30 градуса(тоест докато работи на бензин )нещата не са хич добре.Оборотите падат доста , почти до гаснене , но не гасне, после пък се дигат до 1400 - 1600 и пак спадат.През това време ако се опитам да тръгна на първа е почти невъзможно - колата започва все едно да се дави и да падат оборотите.Ако се опитам да подам газ , всъщност се получава обратния ефект и вместо да се дигнат оборотите те падат.След като загреее и мине на газ - проблеми нямам никакви.Кажете предположения.
Сменил съм свещите и гарнитурите на свещите.

Вто Окт 01, 2019 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2520
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Регулирай си хлабината на клапаните за разнообразие.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Окт 01, 2019 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 296
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6 2002
Рейтинг: 94
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моето предложение е да пробваш да заредиш бензин на друга бензиностанция и да покараш само на бензин, докато изгориш 30-тина литра, като можеш да сипеш в него и 1л. Спирт 95% например или някоя добавка за почистване на инжектори.

Сря Окт 02, 2019 8:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2520
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, спиртът и бензинът образуват естери и едни други неща. Не давай съвети водещи до рискове с неясен резултат.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Окт 02, 2019 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Мнения: 158
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да се погледне и газовата.Пикаещи дюзи давят мотора в началото.Минах през същите симптоми,и след смяна на дюзи се оправи.

Чет Окт 03, 2019 8:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am
Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ви много за отговорите.Ще започна едно по едно да пробвам нещата , които ми казахте.И ще пиша резултатите.

Чет Окт 03, 2019 8:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2520
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
"Гледането" за пикаещи дюзи е простичко. Изключи газта и мини на бензин за последния километър до вас. Пред вас отпусни маркуча между дюзите и изпарителя(филтъра например) да изпусне налягането и сутринта тествай. Аз, на твое място бих замерил вакуума на мотора сутрин, като най-рисков фактор. Ако е нисък - първият ми пост в темата ти за справка.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Окт 03, 2019 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: shadow и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор