Автор |
Съобщение |
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
Здравейте отново , имам някои въпроси които ме мъчат и реших да попитам - понеже нямам Vdc off - на моята модификация може ли да изкарам външно от бушона и най вече да го ползвам по дълго време с цел да не ми ограничава мощността и контролира стабилността - без последици ? -колко време и на каква скорост мога да ползвам hold-a -power-а освен да удължава момента на превключване какво друго прави -Kik down-а защо не сработва винаги , а си решава сам кога и колко да ускорява - на колко оборота превключва автомата - при мен на леко подаване на газ е на 2,2 при средно на 3+ и кик на 5+ - различно , предполагам е нормално, но да попитам - някой идея какво толкова дрънка във вратите и пука в багажника -откачам вече но не ми е останало време за сега да ги разфасовам - идеи? -vdc лампата загасва по различно време всеки път - веднъж за секунда понякога за 10-15 -при студен мотор ! -колко голям проблем е ако включа R от D при ненапълно спрял автомобил ? -как по дяволите да си махна теглича при счупен ключ в ключалката - махам механизма с ключалката и не става и не става - има ли начин да се изкара Aux от фабричната музика -някой да знае от къде да намеря патерица 17 ка Извинявам се предварително за част от глупавите въпроси и благодаря на отзовалите се
|
|
|
Вто Юни 04, 2013 11:17 pm |
|
|
plaskom
|
Браво Бе, само толкова въпроси ли имаш . До тук отговорите са за около един стек бира. Има много за писане, по-добре пиши ми на лични ако искаш да се видим и да ти отговоря на повечето от въпросите. ПП. Не пия много бира, само си приказвам
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 6:25 am |
|
|
deadman
|
Като гледам отговорите на всички въпроси ще отнемат около един работен ден, така че бирата едва ли ще е малко. А то и да се замезва ще се наложи...
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 7:38 am |
|
|
sonda
Напуснал форума
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:01 pm Мнения: 126 Рейтинг: -23
|
Копче за vdc-то ти е необходимо, ако смяташ да ходиш често по места с дълбока кал...иначе смисъл не виждам! При "галене" на газ-та превключва по-висока скорост на около 1600 об., а при натискане - на по-високи. Кик-а трябва да сработва винаги, когато си натиснал до ламарината! HOLD- бутона е за зимен режим. Тракането без оглед и разглобяване едва ли ще бъде локализирано.Бутона power предизвиква превключване на по-горна предавка в обороти близо до червената зона...друго не прави. Погледни тук едни преведени теми от руски, където доста добре е обяснена работата и същността на автомата! Недопустимо е да превключваш от R на D и обратното без да е спрял автомобила, а и защо е необходимо? При мен лампата VDC-OFF гасне последна 2-3 сек. след запалване.
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 7:46 am |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
за бирата няма проблем колега , къде я пиеш обиковенно - Vdc off съм решил твърдо да сложа - за когато ми потрябва ( може и често да е ) въпроса е има ли проблем ако се кара на vdc off по дълго , в смисъл докато презкоча калта примерно или да се похлъзгам и повъртя умишлено в кал , пясък, сняг - така с постоянно включено vdc е неразумно , ограничава ми мощността , само щрака и ме връща където не искам ...... за Power - разбрах Hold-a примерно ако се наложи тръгвам по наклон с него и го изключвам или мога да си карам 10 км с включен по баир със сняг примерно с 40 -60 + км - т.е само система за потегляне по наклон ли е или си е допълнителен блокаж ? - за вратите ясно - ще я разкоствам този уикенд - полудявам да дрънка и тропа нещо - от R на D - не е умишлено , просто се подпрях по навик - с ниска скорост в завой - навика е да връщам 5 та 3 та - не мисля да го повтарям - кик-а при пълно натискане в повечето случаи лепи за седалката , но понякога просто ускорява... бавно - не ми се иска да го направи баш когато ми трябва някой идеи за последните 3
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:09 am |
|
|
sonda
Напуснал форума
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:01 pm Мнения: 126 Рейтинг: -23
|
Кик-а връща най-ниската възможна предавка , съобразено с моментната скорост, така че не може да "ускорява бавно" ! HOLD- а предизвиква потегляне на втора скорост и по-плавно превключване на предавките...никакви "блокировки" не съществуват тук!
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:15 am |
|
|
deadman
|
fanaticeti написа: -Kik down-а защо не сработва винаги , а си решава сам кога и колко да ускорява превклюичването на скорости на АТ се определя от доста параметри. Грубо казано обаче подаването на газ се осъществява с потенциометър (не е точно, но така ще разбереш по-лесно), на който колкото по-бързо измениш стойността на изхода и колкото за по-кратко време компютъра на колата прави по-голямо превключване. Най-общо казано ко рязко подаване на газ дори с 5 мм ход на педала ще превключи на долна предавка. Ако дадеш рязко до ламарината ще превключи на най-ниската възможна предавка. fanaticeti написа: -power-а освен да удължава момента на превключване какво друго прави при активиран бутон power кутията става по-динамична - превключва на при по-малко изменение на напрежението и времето от потенциометъра fanaticeti написа: - на колко оборота превключва автомата - при мен на леко подаване на газ е на 2,2 при средно на 3+ и кик на 5+ - различно , предполагам е нормално, но да попитам превключването зависи колко бързо и колко надолу е натиснат педала fanaticeti написа: -колко голям проблем е ако включа R от D при ненапълно спрял автомобил? най-добре не го практикувай, а изчаквай да спреш напълно fanaticeti написа: -как по дяволите да си махна теглича при счупен ключ в ключалката - махам механизма с ключалката и не става и не става тук колегата plaskom няма да се размине с бирата fanaticeti написа: - има ли начин да се изкара Aux от фабричната музика зависи от модела аудио виж тук: http://ae64.com/ (благодарности за линка на колегата Пламен - приемчик в Субару Варна ) fanaticeti написа: -някой да знае от къде да намеря патерица 17 ка май всички си търсят fanaticeti написа: -колко време и на каква скорост мога да ползвам hold-a при активиран този бутон автомобила винаги потегля на 2-ра скорост. Това се прави за да не боксува автомобила на сняг и лед. На 2-ра скорост въртящия момент е по-малък - използвай го зимата ако има сняг и лед
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:15 am |
|
|
plaskom
|
Ей, "лоши" хора бре! Отговорихте на всички въпроси. От вас човек една бира не може да изкара А бирата обикновенно я пием в петък тук : viewtopic.php?f=2&t=6688
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:29 am |
|
|
deadman
|
plaskom написа: Ей, "лоши" хора бре! Отговорихте на всички въпроси. От вас човек една бира не може да изкара А бирата обикновенно я пием в петък тук : viewtopic.php?f=2&t=6688 Тъй като отмених бирата ако имате път към Варна ще се реванширам с кашонче Грьолш
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:32 am |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
благодаря за отговорите т.е карам си с включен Hold -по лед и сняг , което е често при мен с оглед аватара ми - и няма проблем
най вече ме вълнува изключването на vdc то и проблем ли е да си карам с vdc off
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:34 am |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
plaskom написа: Ей, "лоши" хора бре! Отговорихте на всички въпроси. От вас човек една бира не може да изкара А бирата обикновенно я пием в петък тук : viewtopic.php?f=2&t=6688 има още за отговаряне бирата я имаш , ама с това по обед в петък , вие не работите ли ако е за едно хапване аз докато се домъкна от Надежда до там .....
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:40 am |
|
|
plaskom
|
Е то петък, нали е "ден на майстора" - кой работи след обед Не е необходимо да караш постоянно с включен hold при сняг и лед, той помага най-вече при тръгване за да не превъртят гумите и да се окопаеш или ако колата е на наклон (особено страничен) да не тръгне настрани от приплъзването.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 8:50 am |
|
|
sonda
Напуснал форума
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:01 pm Мнения: 126 Рейтинг: -23
|
fanaticeti написа: най вече ме вълнува изключването на vdc то и проблем ли е да си карам с vdc off
Оф леле..аман от тоя мерак за VDC-то..точно на ЛЕД ще се радваш,че го имаш, а няма да се чудиш как да го изключиш
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 9:13 am |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
sonda написа: fanaticeti написа: най вече ме вълнува изключването на vdc то и проблем ли е да си карам с vdc off
Оф леле..аман от тоя мерак за VDC-то..точно на ЛЕД ще се радваш,че го имаш, а няма да се чудиш как да го изключиш За леда съгласен , ама все пак не е зле да имам off ако ми потрябва а не да слизам и слагам бушони в някое мокро поле имам мнение на колега, че не е хубаво да се изключва , и че изключвало предния мост чрез съединител или нещо подобно в този ред на мисли има ли линк да почета как точно работи и най вече има ли проблем да карам с vdc off дълго време и на високи обороти
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 9:23 am |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
Здравейте отново , ще се радвам ако споделите мнение по още няколко въпроса с оглед на компетентните Ви мнения по горе : Взех Elm - изпраха радиаторите , сменихме антифриза(червен ) + една добавка която още не мога да и хвана спатиите, но работела над 100 да не "кипва" .... Elm-а отсича достигнахте работна температура 81 градуса - от там постоянно държи ( градско 88-93 ) offroad - същото до 95 маx и сваля бързо до 90 , обаче - магистрала със 120 на баир ( от Ботевград към София изпищя на 98 ( настроил съм го на 95 ) - при добро обдухване и нормална скорост не е нормално предполагам ? Всъщност на колко трябва да държи температурата ? От там го изкоментирахме с Пламен ( Любо service ) и стигнахме до катализатор или да сложа cooler на автомата - обичам да се заигравам ама я имам от 600 км до момента и все нещо изкача ..... Да не споменавам и проблема с махането на катализаторите което се оказва по голям яд от колкото очаквах разхода също е под въпрос 22-24 Газ градско -нормално каране с много редки кикове ако се наложи Извънградско с малко баир и малко поля с кал 18 чисто извън градско с автопилот на 140 - 14/100 Май освен до братчеда и до Варна ще се доставя бира
|
|
|
Пон Юни 10, 2013 9:54 pm |
|
|
sonda
Напуснал форума
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:01 pm Мнения: 126 Рейтинг: -23
|
fanaticeti написа: Да не споменавам и проблема с махането на катализаторите което се оказва по голям яд от колкото очаквах
Е тази процедура пък с какво те затрудни!
|
|
|
Пон Юни 10, 2013 10:03 pm |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
Еми - доста - 3 катализатора 3 сонди и най вече всички казват, че ще се светна като коледна елха след махането им варианти предложени до сега - с втулка на 3 сонда на 3 тия кат. - никой не дава гаранция, че няма да си трия грешките през 15 мин - с със софтуерно игнориране на 3 та сонда - до момента никой не е потвърдил, че ще стане - мини катализатори и устройства лъжещи сондата ,че е всичко е Ок - предложени но пак трябва да съм тестово зайче - ако стане
|
|
|
Пон Юни 10, 2013 10:12 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Как успя да направил 22-23 литра газ ? какъв е тоя инжекцион или караш само над 4000 обората да се чува звука?
Иначе за музиката трябва да кажеш модел и да четеш според него . А и се разглобява панела за да стигнеш до отзад.
Патерицата 17ка се намира с дебнене и питане и само не давай пари на бай-петко от горна баня при него нещата са двойни.
ако някой намери патерица от спек Б ( което е с оригинални 18 , разменям моята от нормално легаси )
|
|
|
Пон Юни 10, 2013 11:48 pm |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
22-24 градско ми дава със спокойно до средно каране ( рядко над 3000 оборота ) Почвам да се плаша какво ще е зимата Инжекциона е Фобос 1
|
|
|
Вто Юни 11, 2013 8:02 am |
|
|
deadman
|
fanaticeti написа: Взех Elm - изпраха радиаторите , сменихме антифриза(червен ) + една добавка която още не мога да и хвана спатиите, но работела над 100 да не "кипва" .... Повишаването на точката на кипене не е решение тъй като примерно етилен-гликол (повечето от антифризите) смесен 50/50 с вода повишава точката на кипене с 4 градуса при 1,1 бар налягане в системата. Това обаче е за сметка на топлопренасянето - повече антифриз - по-лошо топлопренасяне (топлопреноса на водата е 0,6 W/m, а на 50/50 смес на вода с антифриз е 0,41 W/m). Трябва да не се позволява охлаждащата течност да достига до кипене. Това се постига с по-голям коефициент на топлопренасяне. За това водата се смесва на Water Wetter и при смес 50/50 температурата на охлаждащата течност остава под точката на кипене при еднакви обеми. fanaticeti написа: ...да сложа cooler на автомата много правилно решение Виж тази тема - ще ти е полезна: viewtopic.php?f=4&t=14225
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Вто Юни 11, 2013 8:15 am |
|
|