|
Страница 1 от 1
|
|
Нечисти сили и една камара грешки свързани с АТ
Автор |
Съобщение |
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Постове: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
|
Здравейте, Преди месец и половина се сдобих с Аутбек 2007, 2,5 АТ. Преди покупката минахме с продавача за диагностика през Митака, но не останах доволен от това което ми беше представено като данни за колата от прегледа и съответно минахме и през Любо в Люлин. При Любо беше прегледана обстоино, гледана за живи данни в движение на ДВГ и автомата. Съответно взех колата с леките забележки по ходова част и спирачна система. Няколко дни след покупката таблото светна като коледна елха. Мигащ круиз, светещ чек и мигаща AT Oil temp. Бях наблизо до Субаруленд и съответно я разчетоха P0700 - Transmission Control System Malfunction P0741 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off Демек някакъв проблем с клапана на заключването на директна на АТ. Като поведение автомата е без забележка в работата си- включва адски мазно, няма удари, кик-а си работи и т.н. Всички масла и консумативи са сменени. На няколко пъти след това пак се освяткаше с тези две грешки, взех си elm327 bluetoth и съответно започнах да следя какви грешки изкарваше. В един момент започна да изкарва и други: Р0600, Serial Communication Link Malfunction error P0700 - Transmission Control System Malfunction Предполагам първия изскочи заради блуутут адаптора, а втория си е пак за автомата. На два пъти изкара: p1718 - AT CAN communication circuit заедно с Р0700 и Р0741 Но днес беше върха на сладоледа- наложи ми се да тръгна по-рязко и се освети таблото и автомата не искаше да включи повече от първа скорост. Грешките отново бяха: 1718 - AT CAN communication circuit P0700 - Transmission Control System Malfunction Р0731 - Gear 1 incorect Ratio Само тази грешка на ABS: C0140 CAN COMMUNICATION MALFUNCTION стои постоянно и не мога да го изтрия с Torque или freessm. Доста прочетох по форумите и всички съветват да се проверят електрическите връзки между кутията и Ecu-то. Всяка една букса съм я вадил и слагал наново заради влага от мивката преди продажбата, проверих за протрити или скъсани жила в сноповете, акумулатора си е в порядъка на 12,3~12,4 волта. Само по Torque ми играе много зареждането на акумулатора- от 13,4 до 14,1 доколкото може да се вярва на приложението колко са му коректни данните. Та всички изброени дотук грешки ме навеждат на мисълта, че имам проблем с комуникацията по Кан шината(респективно проблем с окабеляване). Ако греша някъде ме поправете. Дайте някакви идеи как да изолирам проблема с тези грешки в скоростите и комуникациите. Вече се изчерпах откъм идеи. Благодаря предварително на отзовалите се колеги.
|
|
|
Чет Апр 21, 2016 10:22 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Пет Апр 22, 2016 5:35 am |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Постове: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Колега, малко офтопик но се надявам да ти е полезен. Когато проблема изкочи толкова скоро след продажбата според мен най вероятно предишния собственик знае за него, борил се е и вариантите са два: или е прекалено скъпо за оправяне или е призрачен проблем, който не може да се хване. Аз в бъдеще, ако нещо не мога да го оправя до 3-тото ходене на майстор ще го решавам с продажба. Накратко моята история: Купих си опел. След около 6-7 месеца спря да работи на бензин. Майсторите казаха изгоряла помпа заради газта. Смених помпата с марков Бош- над 200лв. След 6-7 месеца пак същото. Този път смених помпата с менте за 100лв, което вие неприятно. След няколко месеца пак не работи. Смених релета, пълна проверка на ел инсталацията, ходих 6-7 пъти на диагностика(всеки път като се появи проблема). При едната диагностика излезнаха проблем с датчици на валове- смених ги и тях за 400лв. И проблема си остава. Колата на газ си работи. Като излезе проблема си палех на газ, но съсипах 2-3 акумулатора. Бях се заинатил да го оправя но след 9 години борба, над 1400лв дадени на вятъра(то цялата кола струваше 1500-2500лв), и безброй похабени нерви, накрая се отказах и взех outback. Идеята на целия ми пост е, че човек трябва да знае кога да се откаже, а не да е инат като мен. Потроших маса пари и нерви ненужно. Заради шумната помпа в колата е леко некомфортно, всеки път когато трябва да отида с колата за нещо важно се притеснявам дали ще запали... Стискам палци твоя проблем да не е призрачен, да се локализира бързо и да се оправи качествено. Аз за такъв проблем бих се посъветвал с някой опитен майстор (двама поне преди да хрърля парите за ремонта). Късмет, и ако сметнеш че поста ми не е по темата пиши на модераторите да го махнат.
За да не оставя колегите с грешно впечатление, ще вметна че според мен е редно когато продаваното нещо има проблем, да се каже на купувача. Аз лично предпочитам да претърпя финансови загуби, вместо да играя на криеница с измамен и изнервен купувач. Но тарикати всякакви.
|
|
|
Пет Апр 22, 2016 6:54 am |
|
|
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Постове: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
|
Така,малко ъпдейт на проблема. След премахването на блуутут четеца да не е постоянни закачен за колата и престанаха да ми се появяват грешките с комуникацията. А по отношение на проблема със скоростите след разместване на буксата на скоростите към двигателя и тези на кутията които мога да достигна с ръка отгоре през двигателния отсек, засега се е укротил. Близо 10 дена не е светил чека освен за катализатора (вече съм с газ и предполагам е затова). Надявам се да съм бил полезен на някого с тази информация засега.
|
|
|
Пет Май 20, 2016 12:07 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Отиди да ти качат 2-та сонда на втулка и тази грешка ще се скрие;)
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Пет Май 20, 2016 2:52 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Parcholini и 42 госта |
|