Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Авг 20, 2018 4:13 pm



Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
 Подмяна на крушки за къси светлини Outback IV (B14) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 29
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!
Някой влизал ли е в "борбата" за подмяна на крушки за късите светлини? Не знам кой японски гений е измислил това да става толкова трудно и неудобно!
По принцип проблемът, който имам е, че късите въобще, ама въобще не осветяват. Когато ги включа вечер много често не мога да разбера дали наистина работят! Дори фаровете за мъгла осветяват по-надалеч! Затова започнах да отстранявам една по една възможните причини по ред на трудност:
1. Първо полирах фаровете от външната страна. Ефектът е незабележим (имам предвид относно осветяването).
2. Сега е наред да пробвам с други ксенонови крушки (а ако се наложи и баласти). Това обаче се оказва изключително трудно! Защо са направили толкова неудобна една иначе толкова проста, обикновена и често възникваща операция?
3. Мисля за трета, последна стъпка да оставя свалянето на фара, отварянето му и полиране вътрешната му страна, както и на рефлектора на лупата. Това не ми се иска много, защото знам, че отвори ли се веднъж фар, повторното му залепване вече не е както трябва и навлизането на влага, а от там образуването на конденз, е неизбежно.
Някой има ли подобен проблем с неосветяване от късите светлини? Държа да кажа, че дългите правят нощта направо ден!
Също така искам да попитам някой, който си е купил чисто нов автомобила, дали винаги късите са фабрично ксенони и дали е възможно, въпреки, че има лупа, крушките да са били халогенни? В ръководството пише, че крушките за късите са Н7, но това отговаря на стандарта за халогенни крушки. Ксенонови би следвало да са D1S, D2S и т.н.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Съб Дек 30, 2017 8:28 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1306
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не губи време в полирания и търкания. Твоят модел се слави с бързо прогарящи рефлектори на късите. Колега във форума си беше описал мъките и по спомен си беше пращал фаровете в друг град(май Стрелча) за рециклиране.
П.С. Има и лупи с халогени, ксенонът по принцип е опция, стандарт е само при скъпите нива и мотори.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Съб Дек 30, 2017 1:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 29
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за отговора!
Явно серийно излизат със скапани фарове... Субару вече не е равно на качество..., жалко! :(
Иначе, в тази тема се загатва за рефлекторите.
Ще ги видя момчетата какво ще ми предложат.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Нед Дек 31, 2017 12:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 119
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Legacy B14 2.0D
Рейтинг: 69
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, минавал съм по този път. За съжаление фаровете се разглобяват. Рефлекторите изгарят. Ако може да те успокои, горят и на много "премиум" марки. Пращаш ги в Еверт лак- Стрелча. Правят ги нови, но става бавно. Питай предварително, колко време ще им отнеме, щото реално оставаш без кола. Коректни са, работят и с куриери. 2 години вече нямам никакви проблеми. Гледай да ползваш ксенон крушки задължително с UV- стъкло. Също не е лошо да си направиш дневни светлини, а ксенона да се ползва само по предназначение. Аз съм с LED на халогените на 50% с модул за управление и се виждат доста по- добре през деня. Светват при стартиране на двигателя и гаснат при гасене или пускане на габарити/ къси.
Иначе смяна на крушки става със сваляне на предни джанти и подкалници. Пак е по- лесно от сваляне на броня и фарове :D Вземи си и щипки да си имаш за подкалниците.

Вто Яну 02, 2018 10:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 431
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз да се включа относно отварянето - преди 2 години имах леко подиране с бронята, но след оправянето в доверен сервиз, фарът почна да пуска вода. понже имах и други забележки я закарах при тенекиджия, който разбира от Субита и когато ми оправиха бронята (не беше добре наместена), човекът залепи и фара, но година по-късно (той не беше все пак спец по фарове) почна да пропуска леко. В един момент имаше нон стоп влага вътре и адски много ме дразнеше.

След като занесох фаровете за ремонт при човекът от ВАГ групата (нови лупи и ксенон) фаровете са чук - карал съм и колата е стояла в много як дъжд и няма индикации, че пропускат каквато и да е влага.

Така че, моят съвет е, след като направиш тази процедура в Стрелча, фаровете да ги залепят хора, които се занимават професионално с това.

Съб Яну 06, 2018 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 28, 2016 2:18 pm
Мнения: 3
Skype: gavril.gavrilov
Автомобил: Предстои
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Понеже минавах по пътя със слабите фарове - проблема не е в крушката. Рефлекторите прегарят - популярен проблем е. Аз съм с рециклирани фарове от един полски магазин през ebay, понеже не можех да чакам и стъпиха на същата цена каквато ми обявиха за сваляне, възстановяване на покритието в Стрелча, полиране и монтаж - около 1000лв всичко на всичко.

Реално няма нужда да се сваля джанта или да се разглобява цялата броня. Може да се навие пълен ляв (ако се сменя лявата) или респективно - десен волан. Вадят се щипките и се "забелва" назад подкалника и се бърка с ръка до лакътя вътре. Трудно, рисковано и неприятно е, особено ако си с големи лапи като мен. Аз напипах правилното място и дори я отвъртях. Спрях и чак тогава реших да прочета и погледна.
Има едно две клипчета в Youtube, които показват операцията. Има риск да си прецакаш крушката. Човека от Ксенон.бг го направи пред мен на улицата по а и валеше дъжд, така че очевидно си има чалъм.
 -15

Вто Яну 09, 2018 5:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 119
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Legacy B14 2.0D
Рейтинг: 69
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Gavrilov написа:
Понеже минавах по пътя със слабите фарове - проблема не е в крушката. Рефлекторите прегарят - популярен проблем е. Аз съм с рециклирани фарове от един полски магазин през ebay, понеже не можех да чакам и стъпиха на същата цена каквато ми обявиха за сваляне, възстановяване на покритието в Стрелча, полиране и монтаж - около 1000лв всичко на всичко.


Платих 44лв за покритието в Еверт лак и около 50 лв за разглобяване и сглобяване на фаровете. Това е цена за двата. Какви са тия 1000 лв? Те нови сигурно са около тази цена.

За демонтажа свалях джанти и махах корите изцяло, защото съм тертиплия и искам да си работя спокойно и на широко, до колкото е възможно.

Сря Яну 10, 2018 10:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 13, 2016 6:00 pm
Мнения: 4
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Телефон: 0897955655
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, и аз имах подобен проблем с фаровете, но го реших като първо изпълних точка две от плана на Колегата :) Не знам дали имам проблем с рефлекторите на фаровете или просто съм свикнал с ксенон от предният ми автомобил. Моите фарове също имат нужда от външно полиране, но не смятам че това се отразява на светенето им. По скоро прецаква визията на автомобила.
Поръчах си ксенон от xenon.bg
Модела е този: http://xenon.bg/product/752/raytech-h7- ... ntsia.html .
(На предната си кола имах такъв и бях много доволен, няколко години без проблем, но при едно влизане на колата в сервиз единият баласт изгоря. Реших да го подменя с китайски от 20 лв. и разликата в светенето на двата фара беше драстична. Все едно китайчето не свети. Затова реших да заложа отново на този вариант :) )
Ксенона ми го монтира един електричар от Варна. Частично откачи бронята и извади фаровете за да може спокойно да нареди системата. Цялата операция беше около час и малко.
След монтажа задължително реглаж на фаровете.
Мога да кажа че прогледнах :)
Колата има монтиран модул за дневни светлини, който пали плавно дългите на 30%. Според мен това е задължително ако колата е с ксенон. Така ще се удължи живота на всичко свързано с фаровете, ел. инсталация, габарити, осветление на табло, рефлектори, ксенон и т.н.н.
А и така е много удобно, ключа за фаровете стои на авто и колата си ги пуска когато трябва :)
Поздрави :)

Чет Яну 11, 2018 10:03 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Мар 28, 2014 10:57 pm
Мнения: 99
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.0,2007
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Халогените са големи карай на халогени и това е...
От 2 години съм минал през поне 80 полицейски поста - 10 съм спиран и никой не ми е направил проблем.
Така ще си съхраниш рефлекторите на фаровете.
Ще поръчвам лед от китайски сайт чрез приятел без радиатори за 18 $ брой 4000 лумена, дават еквивалент 140 вата. Като дойдат ще дам отзиви и снимки.

Пон Яну 15, 2018 11:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2304
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 228
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ggkolev написа:
Халогените са големи карай на халогени и това е...
От 2 години съм минал през поне 80 полицейски поста - 10 съм спиран и никой не ми е направил проблем.
Така ще си съхраниш рефлекторите на фаровете.
Ще поръчвам лед от китайски сайт чрез приятел без радиатори за 18 $ брой 4000 лумена, дават еквивалент 140 вата. Като дойдат ще дам отзиви и снимки.

Само дето и халогените са пластмасови и прегарят също.
Но с ДРЛ модул на халогените става чудно и свети само дневната светлина .С Л.Е.Д. става.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Вто Яну 16, 2018 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 822
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Пробвай с нови крушки. Аз имах същия проблем и полирането не даде почти никакъв резултат. Сложих Philips и разликата е от небето до земята, разбирай че няма никакъв проблем. Ксеноновата крушка приключва живота си за 3-4 години, особено ако е някое менте може и по - бързо. И си монтираш DRL както каза Greg40 и си свиркаш ;)

Вто Яну 23, 2018 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 119
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Legacy B14 2.0D
Рейтинг: 69
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с ДЛР модул с ЛЕД крушки на халогените. Пуснал съм ги на 50% , за да издържат повече. Иначе почват да мигат за около година. Светят прилично и през деня се виждат повече от ксенона. Карам така 2 години вече.

Сря Яну 24, 2018 2:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 822
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
аз си взех китайските DRL който светят около халогена. Подменя се цялата пластмасова гривна. Не са евтини но са много удобни . https://ru.aliexpress.com/item/12-6000- ... autifyAB=5

Сря Яну 24, 2018 2:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 29
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В крайна сметка свалих фаровете и ги дадох за цялостно почистване и полиране на рефлекторите зад лупата.
Нямах кола за около 2 седмици (доста се забавиха с фаровете) и ми беше много неудобно... Нямаше да ме е яд толкова, ако крайният резултат ме удовлетворяваше! Паралелно, докато ми правеха фаровете, си купих светодиодни крушки с чипове на Филипс ( https://www.emag.bg/svetodiodni-krushki ... D0360HBBM/ ). Може би направих грешка, че не купих оригиналните крушки на Филипс, но не ми се даваха 300 и нагоре лева. Не прецених обаче, че моята кола е с фабричен ксенон и гнездото за крушката е D2S, а не H7. Заблудих се и от това, че навсякъде в ръководствата за този модел пише, че е H7! Да, ма не е! Явно при дизеловите версии си е с D2S, а ръководства за тях - никъде! Както и да е - поорязях пластмасовите пръстенчета на крушката за да пастне на цокъла, но въпреки това, ми се струва, че не са идеално прилепнали, а от там идва и недобра осветеност на пътя отпред. Реално светят надалеч, но светлината не е плътна, а "разредена".
Не ми е останало време да пробвам със ксеноните как свети, защото процедурата е дългичка. Няма как да се направи това без махане на предната броня и свалянето на целия фар. Баластите са монтиране в специално отделение от долната страна на фара, което е достижимо само при свален фар.
Абе общо взето голяма играчка падна и така като гледам, още ще си поиграя, защото резултатът никак не ми харесва - да, сега свети значително по-добре от преди, НО е крайно незадоволително, още повече, като спра до някой стар автомобил, неговите прегорели, пожълтели и замъглени фарове светят по-добре от моите!

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Вто Юли 10, 2018 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 14 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Alxx, thundera, vakko и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор