Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Яну 19, 2019 5:00 pm



Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
 Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Яну 05, 2019 8:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги,

Виждам, че има много изписано по темата, както тук, така и в чуждите сайтове, но бих искал да помоля за актуални мнения за Outback V5 Diesel 2.0 (150кс) CVT и най-вече проблемния DPF.

Какви са Ви впечатленията от официалния дилър и сервиз на Субару в София?

Предварително благодаря.

Поздрави,

Вто Яну 08, 2019 2:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2332
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 228
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта ](*,)

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Вто Яну 08, 2019 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 05, 2019 8:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта ](*,)


Благодаря за отговора. Карам предимно градско. На година правя под 10 000 км. Зареждам предимно в Shell или OMV.

Сря Яну 09, 2019 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 355
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 183
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Georgivt написа:
Greg4o написа:
Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта ](*,)


Благодаря за отговора. Карам предимно градско. На година правя под 10 000 км. Зареждам предимно в Shell или OMV.


Човече - за какво ти е дизел тогава? Какво спесятване можеш да постигнеш при такъв цикъл на експлоатация?
Не говоря само за Suabru, а за какъвто и да е по-съвременен дизел с DPF. Недей да гледаш само разхода на гориво на 100 км., защото при такъв цикъл на експлоатация той няма да ти е реален. Дизелът загрява много по-бавно, т.е. в по-голяма част(процентово) ще го караш на студен мотор; регенрациите на DPF ще са ти през 150-200 км., а не през 700-800 км.; всичко това ще води до по-честа смяна на масло, повече разходи за добавки; почти сигурно ще "переш" филтъра поне веднъж годишно( около 300 лв. за процедурата ); ще трябва въртиш излишни километри извънградско да го продухваш, и още куп такива досадни неща, струващи пари, породени от цикъла ти на шофиране. Да не говорим за текущата простотия на Лукойл, дето държат изкуствено нафтата с 10% по-скъпа от бензина, а като караш само премиум нафта - разликата надхвърля 20% в момента.
Накрая дизелът ще ти излезе по-скъп дори и от турбо бензин с разход 15/100 градско.
Дизелът е за пътуване. При под 20 000 км. годишно и под 30% извънградска експлоатация по мое мнение просто не си заслужава от каквато и гледна точка да го погледнеш.
Пак повтарям - не става дума за Subaru, а по принцип въобще не си за дизел. Ако изрежеш DPF-а не се знае след 1-2 години дали въобще ще можеш да минаваш ГТП, а и пак това не решава всичките казуси по експлоатация на дизел при такъв цикъл.
 49

Сря Яну 09, 2019 1:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 05, 2019 8:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, Благодаря за изчерпателната информация.

Чет Яну 10, 2019 9:10 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: aleksandar29 и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор