Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:58 am



Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Моето първо Subaru 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, от доста време се каня да пиша тема за моето Субару, но все не остава време.
От години имах мерак за Outback, гледах какви ли не но все не харесвах, минах през още 2-3 марки, докато този януари вече се реших окончателно. Бях се засилил за B13 ,но след консултации относно обслужаването и уж по-скъпите цени на части реших да е B12. Нямаше голям избор на пазара а и не исках кола от вън на “реални км”.
Имаше няколко във форума, едната я гледа приятел и се оказа с доста ръжда. Другата беше тази viewtopic.php?f=36&t=26066

На снимките изглеждаше перфектно , говорих няколко пъти с продавача и останах с добри впечатления , стигнахме до момента на оглед, разбрахме се за ден и час в София, свързах се с колегата Alxx , понаваме се задочно от друг форум. Закарахме колата при него в петък 18.01 9ч сутринта. Направихме огледа, бях наясно с нещата които ми каза и какво следва ( кормилна рейка теч, имаше следи от антифриз по десния блок , Сашо ми каза,че в даден момент ще се наложи ремонт на мотора ,неизбежно е.) Други видими проблеми нямаше с колата.
Стиснахме си ръцете по живо по здраво и с H6 към Пловдив . Още на следващия ден натоврих фамилията и газ към балкана все пак трябваше да я пробваме на сняг :-) не ,че имаше много но все пак. Изкарахме супер уикенда и в понеделник в КАТ Пловдив за регистрация. Всичко ок , вторник при Павлин в сервиза за обслужване мотор , смяна масло филтри и оглед от него .
Всичко супер докато не дойде момента на паленето …. Разтракаха се веригите …. Павлин каза само , гаси и отвън да чака ред за ремонт на мотора … На мен ми се стъжни. Питах само колко и кога. За цената бях горе долу наясно но ме притесняваше времето което ми каза….2-3 месеца не мога по-рано имам още преди теб. Викам ок нямам избор, ще чакам. Прибрах се в къщи посърнал а малкия като му казах ,че няма да се вози на субаруто и се разплака, останах без думи…
И така до 16.03 събота … Колата беше готова , отидох да я взема направихме едно кръгче с Павлин обясни ми някои неща даде ми насоки наброих едни 3650 лв и с усмивка и доволен си тръгнах. В ремонта освен мотора се наложи смяна на предни дискове и спирачки плюс задни накладки, преден ляв шенкел ( втора употреба, някой идиот беше направил нова дупка с резба на единия отвор и беше оставил супер тънка стена… Павлин вика така няма да те пусна на пътя… ). Обслужени бяха двата диференциала и автомата.
Напълних резервоара до горе и газ. Първата седмица на бензин ме посъветва.
Дойде ред да слагам и газ в колата, заредих я и започна едно неравномерно да работи и веднага на газаджията. ГИ е Zavoliи ме посъветваха при определен сервиз в Пловдив да отида, този който е на ПУ. Отидох , закачиха я на компа и казаха има разменени инжектори , ще струва 80лв и 1 час. Ок вие сте. Всичко беше наред за около седмица и започна сутрин да пали трудно, налагаше се да въртя по 4-5 пъти. Отидох веднага при Павлин обясних ситуацията и получих отговор веднага - Спри газта от бутилката и утре сутринта като запалиш без проблем ми се обади :-). Така и стана но беше неделя и не исках да го притеснявам , запали от раз. В понеделник му се обадих и ми каза- Отиваш на газаджията и му казваш ,че ти оълни интейка с газ ( каквото и да означава това не знам ) . Закарах я веднага и я оставих, след час ми се обадиха и казаха има неработещ инжектор ,но ако го сменим само него не даваме гаранция за другите защото може да започнат един по един. Предлагаме всички да сменим и даваме гаранция 12хил км или една година. Нямаме в момента налични на Zavoli 80лв/бр, предлагаме Baracuda - цялата смяна ще струва 320лв и ще бъде готова за деня.
Супер съгласих се и следобед си взех колата готова с написан протокол и гаранция. Беше четвъртък, още на следващия ден колата угасна в кръстовище и само късмета ме спаси да не ме натресат …. През уикенда този номер се повтори още 3-4 пъти и в понеделник бях при газаджиите …. Оказа се ,че са оставили старите настройки на колата и сместа е по бедна. Настроиха я за минута и си тръгнах. По съвет на Павлин още като я взимах след ремонта , всяка сутрин проверявам маслото ( не е мръднало до момента 2700км) и антифриза. Преди няколко седмици ми направи впечатление ,че е намаляло нивото и отново бях в сервиза, Павката само бръкна от дясно на мотора и вика - аЙде пак на газаджия …. трипътници за смяна. Закарах я и поисках цялостна проверка и каквото е необходимо да се смени. Обадиха ми се след час освен трипътниците бяха сменили и маркучите. От тогава само карам.Монтирах и една андроид мултимедия. Миналата седмица я закарах за преглед отново в сервиза , че ще пътувам в чужбина с нея след седмица да я прегледат за всеки случай - всичко засега е ок.
С изключение на кормилната рейка която все още стои не ремонтирана, само сменихме маншона. За Пловдив ми казаха за човек на име Радо , но доста течащи рейки има и след ремонт там и засега не знам къде да я закарам. Може и в София стига да знам ,че ще я направят, ако някой има предложение къде ?!

Не съжалявам за една стотинка която съм дал по колата , защото кефа от карането на този звяр е неописуем. А и малкия не иска да се качва на друга кола ,само пита кога ще се возим :D Да се надявам в бъдеще да се оборудвам с някои от следващите модификации на Outback
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Пон Май 20, 2019 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля , че си поредния мазохист който е купил обслужвана кола от Форума, ако беше проверил колата при Павлин преди покупката , щеше да спестиш или отложиш доста разходи . Повечето ремонти на глави при Субару са от газ и кьопави майсторИ . Ходи често при Павлин за прегледи и обслужване и ще се кефиш доста на Н6 . Иначе си направил правилния избор Б12 е по здраво от Б13 . особено при газ , чети Форума за охлаждане на Н6.

Пон Май 20, 2019 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Ами не съм очаквал, че кола от форума, подържана и обслужвана ще е в такова състояние. А и няма как всяка кола в България да се прегледа при Павлин, все пак и той не е многоръкия Шива, човек е ... Не обвинявам по никакъв начин продавача, всеки си носи кръста. Съветваха ме да предявя иск да връщам колата и т.н. Която и каквато и да бях взел , все някога щеше да се стигне до ремонт на мотора, сега се случи на куп всичко ,но в интерес на истината бях подготвен и не ме "заболя' толкова :D разликата в цената за В13 отиде за ремонта.

Вто Май 21, 2019 6:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 01, 2019 1:52 am
Мнения: 8
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru B9 Tribeca
Телефон: 0886497277
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, Дано занапред да нямате проблеми с колата и да ви служи вярно! Аз по подобен начин се набутах с ауди което ми бе препоръчано от брат ми (направено обслужено всички екстри и т.н карах 30 000км 1ви ремонт 2ри ремонт 2пъти седя на пътя за пътна помощ, - Ужас :) и си казах само бензин хонда или субару) Преди 2месеца купих Субару Трибека H6 3.0двигателя и както при вас детето само пита кога ще е возя, а возията кефа да караш голяма здрава и с такава мощност под капака наистина е... кеф и най вече-сигурност. От 1та глава е избило "леко" следя масло антифриз засега не пипа, след смяна на маслото 5000км не е мръднало. Подготвен съм за ремонта, но дано да не е скоро (на никой не му е приятно) Купих е без газово, карам на бензин, като или е от крака или усещам че като заредя 95обикновен харчи с 1-2литра повече в сравнение с Shell V-power 95 знам ли :) Все повече намирам не добри отзиви за газ и май само на бензин ще е карам, не че някой ден няма да се прави но май да не викам дявола! иначе разход смесен 12/100 смятам че е приемливо! 185 000км е в момента засега, единствено 2пъти изпищя за запушени катализатори, махнах ги и не съжалявам защото почти пред разпад бяха, много задръстени!
С много безаварийни км. да си ги караме!
1во Субару ми е, дали че се метнах на голямата времето ще покаже. Търсих и аз Outback и както и вие така и аз не исках отвън да е че нито познавам някой, нито какво да и гледам. На тази хубавото и беше че има изрядна история само в серзиз Субару, запознах се майсторите, казаха че е добра и така. Дано, че не ми се сменя пак кола. Все още свиквам с по честите посещения на бензиностанцията само :)

Вто Май 21, 2019 9:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дано ти служи дълго и безпроблемно , доста вървят тези б12 Н6 онзи ден се заиграхме с едно такова и почти успя да ме дръпне с горския :good:

Вто Май 21, 2019 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm
Мнения: 491
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито и сега само каране :)

Б12-ката ми ме слуша доста и съм много доволен, но я продавам. Б13-ката ми обаче мина по същият път като при теб... след няма и 1500км почна да бълбука в разширителя и от там насетне е ясно.


П.П. Само да споделя като сравнявам двата H-a, този с 245-те коня и 5-те скорости в пъти повече ми допада от 209 4ск.... и знам че уж старата е по корава, но пък 13-ката ми пълни душата :)

:beer: :beer: :cool:

_________________
Subaru XV Premium 2.0 `18
Subaru Outback H6 3.0 `05
Subaru Outback H6 3.0 `03
Subaru Outback 2.5 `98 USA
Subaru Legacy 2.2i GX `95
Toyota Corolla D4D `06
Skoda Octavia AXR `07
LR Discovery 300Tdi `96

Сря Май 22, 2019 10:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз имам В12 Н6 и от както я карам все съм си мислел, че е уникална и бърза, но съвсем скоро си взех В13 Н6 със SIdrive скоростна кутия....
Е, хора, разликата е огромна :cool:
Върви повече, а икономията, която достига В13 със SIdrive в градски условия съвсем малко надвишава в левово изражение икономията на Газ на В12-ката ми.
Тоест 13,5 на сто с Б13-ката в интелигентен режим = 29-30 лева на 100 градско

Не възнамерявам да окепазявам този прекрасен двигател с поставяне на Газ, така ще си карам. Сметките показват, че газова ще се изплати едва след 3 години, когато вече двигателя ще бъде с намален ресурс иживот.

И когато се налага включвам S# режим и изпреварвам. Тръгвам зад тира с 100 км/ч и след него вече 160-170.

P.S. не толерирам карането с голяма скорост. :beer:

Сря Май 22, 2019 11:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Благодаря ,колеги , да се надявам ,че след няколко години ще се метна на по-новия звяр с SiDrive, но първо да покарам този и да посъбера бюджет :D

Сря Май 22, 2019 11:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ай честото!
Замисли се за охлаждането както ти каза петко,.
Почти всички н6 на 250х.км им се прави ремонт, такаче ако нее правен въпрос на късмет е точно кога есе оака.
Аз заради спукан радиатор правих мотор и после видяхме пукнатия радиатор. Сумата е същата над 3500, после си слижих и хубав радиатор. Не съжелявам за ремонта защото рано или късно еше дасе случи.
И само бензин, никаква газ смесен рзход 12/100 като включиш ядове, пари, и загубено време за ремонт на ги претцених че неси струва.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Май 22, 2019 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Правен е вече ремонт и радиатора е сменен, колега. Нали точно това съм описал в първия пост.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Сря Май 22, 2019 3:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bu12tras написа:
Ами не съм очаквал, че кола от форума, подържана и обслужвана ще е в такова състояние. А и няма как всяка кола в България да се прегледа при Павлин, все пак и той не е многоръкия Шива, човек е ... Не обвинявам по никакъв начин продавача, всеки си носи кръста. Съветваха ме да предявя иск да връщам колата и т.н. Която и каквато и да бях взел , все някога щеше да се стигне до ремонт на мотора, сега се случи на куп всичко ,но в интерес на истината бях подготвен и не ме "заболя' толкова :D разликата в цената за В13 отиде за ремонта.

Колега , цитарайки името на Павлин имах предвид ,, Бял сервиз ,, :beer: ,. Пак ти повтарям , обърни внимание на охлаждането . Младен се опита да ти подскаже , но ти не вникна в съвета . Н6 е топъл мотор и охлаждането със стандартен дори и нов радиатор е компромис . Щом вече си правиш колата при Павлин виж тяхната служебна Н6 , външен радиатор за АТ и голям алуминиев от Импреза Турбо с доработка на щуцерите е модела . Ще мине време и ще дойдеш на мойта , проверено е . :beer:
 7

Сря Май 22, 2019 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 14, 2013 9:45 pm
Мнения: 15
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback-2.5 AT'04
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Момчета, направо се изумявам какви кошмари преживявате с тези коли. Незапознат човек може да си помисли че Субару е най-големия боклук на Земята. За 5 години на моята съм сменил само една биалетка и една ламбда сонда. Наистина, навремето покупката ми от Германия излезе с около 50%по-скъпо отколкото вървяха на нашия пазар по него време, но Б. Стоичков се оказа прав че това с времето се избива многократно. Колкото до концепцията,че видиш ли щом колата е от форума, значи е супер, то тя е доста наивна, защото естествено тук концентрацията на маниаци мислещи,че карат вседходи е доста голяма. Нека не се лъжем нашите коли са си чисто шосейни автомобили с леко повишена проходимост, и не са направени да бъдат изнасилвани по чукарите.
Така че като за финал - не се стискайте да дадете някой лев отгоре за да вземете кола поддържана в истински сервиз и от нормален предходен собственик(не целя да обидя никого).

Пет Май 24, 2019 8:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това охлажда добре Н6. Маслоохладителя немога да го снимам чее много наврян зад бронята.

Относно ремонта. Някои във Фейсбук беше писал че основен ремонт бил 1500-3000лв и ми се присмя като му казох че 1500 не стигат за гарнитури.
Около 1800лв платих на Мимо13 за кашонче със почти всичко за ремонта само на главите!
Така че несе учудвай. Има хора които не сменят наред всичко, а само някои неща щото е по евтино.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm
 9

Съб Май 25, 2019 7:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
bu12tras написа:
Ами не съм очаквал, че кола от форума, подържана и обслужвана ще е в такова състояние. А и няма как всяка кола в България да се прегледа при Павлин, все пак и той не е многоръкия Шива, човек е ... Не обвинявам по никакъв начин продавача, всеки си носи кръста. Съветваха ме да предявя иск да връщам колата и т.н. Която и каквато и да бях взел , все някога щеше да се стигне до ремонт на мотора, сега се случи на куп всичко ,но в интерес на истината бях подготвен и не ме "заболя' толкова :D разликата в цената за В13 отиде за ремонта.

Колега , цитарайки името на Павлин имах предвид ,, Бял сервиз ,, :beer: ,. Пак ти повтарям , обърни внимание на охлаждането . Младен се опита да ти подскаже , но ти не вникна в съвета . Н6 е топъл мотор и охлаждането със стандартен дори и нов радиатор е компромис . Щом вече си правиш колата при Павлин виж тяхната служебна Н6 , външен радиатор за АТ и голям алуминиев от Импреза Турбо с доработка на щуцерите е модела . Ще мине време и ще дойдеш на мойта , проверено е . :beer:

Това значи ли че всеки който си купи Н6 В12,като си прави първоначалното обслужване,трябва да си сменя и радиатора с по голям? Аз например карам на бензин и никога не ми е прегрявала колата.Между другото и аз като я взех мойта след около седмица каране се оказа,че е за смяна на гарнитури на глави,въпреки ,че при покупката я закарах при един корифей от "белите сервизи "в София да я прегледа.Каза ми,че всичко е ок.След дълго четене във форума, реших да си направя ремонта при Павлин от Пловдив и не съжалявам.От както я направи преди 3г.нямам никакви проблеми.
 7

Съб Май 25, 2019 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Емо74 написа:
Това значи ли че всеки който си купи Н6 В12,като си прави първоначалното обслужване,трябва да си сменя и радиатора с по голям? Аз например карам на бензин и никога не ми е прегрявала


Моята също я карам само на бензин и никога нее имала газ.
Ако аз сега си купя Н6 без значеное коя година, ПЪРВО бих сменил радиатора!
Особенно б12 вече е толкова стар, че се цепят пластмасите.

А знаеш ли кога мърда стрелката на таблото?
Нека по запознатите да кажат но като я обезвъздушавах до 110градуса стрелката си стои точно посредата и милиметър не мърда.

С този радиатор все още много рядко чувам перки и то за много кратко.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Май 26, 2019 5:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз не виждам смисъл,ако колата не загрява и не губи антифриз да се сменя радиатора. А пък ако се наложи смяна,защо непременно трябва да се слага по-голям радиатор и да се преправя.

Нед Май 26, 2019 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Емо74 написа:
Аз не виждам смисъл,ако колата не загрява и не губи антифриз да се сменя радиатора. А пък ако се наложи смяна,защо непременно трябва да се слага по-голям радиатор и да се преправя.

Всеки сам за себеси вижда някакв смисъл или безумие.
Сменил съм няколко Субарута и това е моето мнение.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Май 26, 2019 6:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am
Мнения: 58
Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Емо74 написа:
Аз не виждам смисъл,ако колата не загрява и не губи антифриз да се сменя радиатора. А пък ако се наложи смяна,защо непременно трябва да се слага по-голям радиатор и да се преправя.

Защото някои са по-умни от японските инженери ROFL ROFL ROFL
Аз смених радиатор само защото изводите към маркучите бяха начупени, а не защото е вдигала температура или щото съм искал да бодна по-голям.
 13

Нед Май 26, 2019 6:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Емо74 написа:
Аз не виждам смисъл,ако колата не загрява и не губи антифриз да се сменя радиатора. А пък ако се наложи смяна,защо непременно трябва да се слага по-голям радиатор и да се преправя.

Един път да ти се наложи да теглиш каравана при високи външни температури и ще разбереш разликата .Моята Н6 доста я понатисках и със нормалното охлаждане не смогваше . Колкото до японските инженери само ще отбележа , че ако този мотор не грееше то японците нямаше да залепят предупреждение на шофъорската врата .,,Внимание , следете температурата на АТ маслото .. , а да не забравяме то къде се охлажда фабрично . Тук във Форума има много дълга тема за загряване на Н6 , всеки сам си избира как да си подържа колата , никой не го караме насила да си слага АТ охладител и алуминиев радиатор , просто с Младен ви споделихме готова информация .

Нед Май 26, 2019 6:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am
Мнения: 58
Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
При нормална експлоатация на автомобила и ако той е наред, никога няма да ти се наложи замяна на радиатор. Моя бек съм го гонил по магистрали с включен климатик и и пълна с багаж и живи организми и стрелката не мръдна. На едно планинско изкаччване със същия товар и климатик, стрелката се вдигна до средата на деленията. Голяма драма! А ако мислите да теглите каравани или да издевателствате над автомобила, не само на субаруто ами и на много други марки ще се наложи нов радиатор.

Нед Май 26, 2019 7:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 47 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: sepuko и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор