Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Окт 21, 2019 9:41 am



Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
 Проблем палене студен двигател 3.0 H6 B12 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така здравейте първо, второ колата при студен двигател (т.е първото палене за деня) и е бедна сместа и съответно няма палене, ако пръсна леко спрей да обогатя сместа принудително колата пали без проблем, но не държи след това оборотите около 1500 об.мин. Температурния сензор си показва почти точно с отклонение 2 3 градуса от външната температура което е окей (според мен), прегледал съм изцяло горивната система, бензиновата помпа 3.0бара при подаване на контакт, регулатор сменен, дюзите са ходили на ултра звук. Стъпковото моторче го почистих миналата седмица, клапаните съм си ги регулирал аз преди 30 000км, ай кажете ми къде да гледам вече :D че колкото по студено става положението става по зле а колата ми трябва работя на 20км от нас :D Колата има газ, запали ли един път никакъв проблем цял ден. По газаджий ходих изпарителя не връща газ през вакууми и т.н.. от газта не е... Просто искам идея как да направя горивната смес по богата при първото палене без да режа кабели и да слагам съпротивление по температурния сензор. Благодаря ви предварително. :beer: :beer: :beer: Нямам грешки никакви на компютъра, само преди 20 000км ми беше изписало за едната ламбда сонда но от тогава не си е помислило за нея. Гърчи си без проблем.

Сря Окт 09, 2019 8:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 7:55 pm
Мнения: 2066
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 752
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Налягане на гориво? Мерено ли е с и без регулатор?

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Сря Окт 09, 2019 8:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да както написах и в описанието дори карах месец с закачен манометър за системата, само ми праив впечатление че като изгася колата налягането спада но подаде ли се контакт веднага си вдига баровете, което други колеги със Субару ми казаха че си е нормално, при БМВ-тата не е така там системата си стой постоянно под налягане, но според мен падането на горивото не е причината за бедната смес примерно..

Сря Окт 09, 2019 8:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 12:12 pm
Мнения: 194
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 187
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След като откачиш клемата на акумулатора, колата оправя ли се за кратко поне?

Сря Окт 09, 2019 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Пробвал съм, нищо не се променя.

Сря Окт 09, 2019 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 4:16 pm
Мнения: 2255
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 674
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Премери си вакумите , пробвай когато я гасиш за последно да я поставиш принудително на бензин , сутринта палиш и ако няма проблем търсиш по газта . Когато мотора е студен и първия старт е труден се гледат клапани . сегменти и свещи . В Пловдив може да отидеш при Павлин 0888135423 .

Чет Окт 10, 2019 8:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Премери си вакумите , пробвай когато я гасиш за последно да я поставиш принудително на бензин , сутринта палиш и ако няма проблем търсиш по газта . Когато мотора е студен и първия старт е труден се гледат клапани . сегменти и свещи . В Пловдив може да отидеш при Павлин 0888135423 .


Благодаря за съветите, за регулирането на клапаните как съм писал го направих преди 30 000км, за вакуум не съм гледал още после ще ги замеря само да попитам има ли значение студен или топул мотор, сегментите като си правих реглажа съм ги сменил и тях с NPR не оригинални но за 15 000км 5в30 масло бара около 500мл което е нищо :) свещите и те са на 30 000км и като се замисля са си за смяна, иначе съмнението ми за газта е следното сега 2 3 дни съм спрял направо газта от кранчето отзад защото ефекта като я спра от копчето не е същия незнам защо, сутрин сместа е по богата и мисълта ми е следната явно газта работи на по бедна смес и бърка бензиновия компютър та решението е следното сега ще търся схема на бензиновия компютър да правя байпас на захранването, ак ои това непомогне ще си играя с температурния сензор :) За сега е това когато имам развитие ще пиша какво съм направил и дали е мало ефект.
П.С - за Павлин поне засега винаги ми е помагал когато съм имал нужда, но колите ги правя аз, това ми е работата :) Поздрави и :beer: :beer:
И ПАК БЛАГОДАРЯ... :good:

Пет Окт 11, 2019 7:17 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 2:22 pm
Мнения: 1900
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 362
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, понеже изпаднах в мат като писа и не се включих. Виж дали Калин (zk.) няма да може да ти даде идеи, ако му се занимава и погледа живи данни.
Това прилича точно на нещо такова - ECU свързано, ама байпас = няма смисъл да правиш. Достатъчно е сложно като цяло и без допълнителна плетка в/у ECU-to. По-добре е някой, който може и разбира да ти пипне или ЕКУ или ако трябва да ходиш да ти оправят първо газта... ако дългосрочните тримовете са големи, като нищо ще е от това. Като се замисля, може на газ да ти е пуснато прекалено богато, компа на колата /бензина/ да слага много големи - тримове и на студено да не пали... не знам дали дългосрочните тримове играят в опън луп... абе трябва някой, който е наясно с логиката на ЕКУ-то да види.
Правилно си се насочил - покарай само на бензин (ама повече от седмица) и виж дали ще почне да пали. Ако да - за ПД не знам, в край на сметка София и Тони не са чак толкова далеч...
Ако имаш под ръка широколентова ламбда е хубаво да се гледа как са смесите на газ + тримовете в същото време...
Може би най-лесно ще е - сваляш акумулатора за 1 нощ, на сутринта със завито кранче на бутилката палиш и караш няколко дни на бензин.
Така ще си покаже най-бързо.

:beer:
пиши при развитие, ще ми е любопитно...

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Окт 11, 2019 9:38 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Вакуум е премерен 0,7бара дефакто според мен перфектен.

Пет Окт 11, 2019 10:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така вече всичко е ясно настройките са, покарах на бензин 3 4 дни, сутрин температурния сензор отчита малко повече градуси примерно ако е 8 навън антифриза е 14 15 градуса но въпреки това паля, (VDC гасне веднага), оборотите 1500 и не мърдат, нито играят, нито нищо, покарам ли на газ 2 3 дни почват проблемите :D, просто газовия компютър бърка смесите на бензиновия обеден съм, някой ако има предложения да казва.. Пак ще пиша да вида дали ще измисля нещо без да бъзикам компютри или датчици.

Пон Окт 14, 2019 7:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 6:54 am
Мнения: 158
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Провери газовите инжектори, да не изпускат,щото в покой рейката остава под налягане. Ако сутринта преди палене извадиш маркуча от рейката и няма налягане явно някоя дюза ти пълни колектора,че и картера с газ,и от там ти да ти бърка всичко.

Пон Окт 14, 2019 8:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Нямам такъв проблем, дори гледах да не би да връща от вакуума на изпарителя, но и там няма проблем, както писах намерих проблема сега ще търся и решението.... :beer:

Пон Окт 14, 2019 8:55 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 2:22 pm
Мнения: 1900
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 362
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами аз друг освен Тони не се сещам да препоръчам, лошото е, че е в София. В Пловдив - виж Павката да препоръча някой кадърен?
Иначе - вързваш към газовото, възваш и фриссм и гледаш смесите да са ОК и да не компенсира в + тримовете, но това е лаишко изказване и реално играта е доста повече при нсатройката...
Може да погледнеш с какви инжектори си и дали имат рестриктори. Ако имат и са прекалено малки, може и да мине номера с разпробиване...
Ако нямат рестриктори или са на правилен размер, не виждам как ще измислиш нещо, освен пренастройка на лошо настроен газов комп.
Хубаво е, че е от това, а не някакъв друг призрак.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Окт 14, 2019 10:03 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 11:18 am
Мнения: 39
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Зя Пловдив бих ти препоръчал Лазаров и Атанасов до новата сграда на ПУ


Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro

Пон Окт 14, 2019 5:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
bu12tras написа:
Зя Пловдив бих ти препоръчал Лазаров и Атанасов до новата сграда на ПУ


Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro


Газовата те я слагаха, колата ходи 4 пъти при тях.. първия път казаха че се съмнявали че мембраната на изпарителя да връщала през вакуума и я смениха по гаранция, втория път че инжекторите да изпускали газ в колектора, после че по бензиновата ми система имало проблем и спрях да ходя... че има ли смисъл ... още е в гаранция дори газовата, казвам им къде е проблема но по точно на високия мисля , че Наско се казва въобще му е през ....

Вто Окт 15, 2019 6:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
[quote="valqk"]Ами аз друг освен Тони не се сещам да препоръчам, лошото е, че е в София. В Пловдив - виж Павката да препоръча някой кадърен?
Иначе - вързваш към газовото, възваш и фриссм и гледаш смесите да са ОК и да не компенсира в + тримовете, но това е лаишко изказване и реално играта е доста повече при нсатройката...
Може да погледнеш с какви инжектори си и дали имат рестриктори. Ако имат и са прекалено малки, може и да мине номера с разпробиване...
Ако нямат рестриктори или са на правилен размер, не виждам как ще измислиш нещо, освен пренастройка на лошо настроен газов комп.
Хубаво е, че е от това, а не някакъв друг призрак.

Поръчал съм си софт, ще вида и до софия да ида тея дни и ще видиме кво става.

Вто Окт 15, 2019 6:53 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 11:18 am
Мнения: 39
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Другия газаджия който бих ти препоръчал в Пловдив е Стоян в двора на механотехникума.


Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro

Вто Окт 15, 2019 7:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 7:45 pm
Мнения: 56
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
bu12tras написа:
Другия газаджия който бих ти препоръчал в Пловдив е Стоян в двора на механотехникума.


Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro


За него незнам ще потърся някаква връзка с него да го пробваме и да видим дали има моя софт все пак. Благодаря :beer:

Вто Окт 15, 2019 7:26 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 18 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: The Wolf, Пшемислав и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор