|
Страница 1 от 1
|
|
Тест, Възстановяване и Тунинг на Виско Муфи и Съединители
Автор |
Съобщение |
dilinger
Регистриран на: Чет Окт 07, 2010 4:11 am Постове: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0
Рейтинг: 0
|
Някой може ли да даде отзиви за това: Тест, Възстановяване и Тунинг на Виско Муфи и Съединители http://viscous-coupling.blogspot.com/Цената е приемлива при цена 1000лв. нова и като се има предвид, че се прецаква гела който е между пластините, ако са успели да намерят оригинален или заместител, може и наистина възстановяването да се получава! Някой да е ползвал или чувал отзиви.............
|
|
|
Пет Авг 16, 2013 4:31 pm |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Постове: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Преди няколко дни един колега писа във форума, че е ползвал услугите на фирмата и е изминал около 5000 км, за сега без проблеми. viewtopic.php?f=4&t=14756
|
|
|
Пет Авг 16, 2013 10:06 pm |
|
|
nelim
Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm Постове: 122 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
|
Дам, сайта е http://bgmufi.com Тъй като нямах възможност за нова, свалихме тази в сервиза и я пратих по Еконт както се бях разбрал с човека. Това преди лятото (щото тогава проблема като е жега се проявява много по-бързо, иначе зимата успявах да карам градско без проблем и зацепваше само ако карам по-дълго извън града). Та, от както я оправих нямам проблеми, като минат няколко години ще дам повече инфо Иначе да, сменят само течността вътре, при мен каза че е прегоряла старата и затова спича... Интересното е че не намерих алтернатива на този сайт, колкото и да търсих тука из Пловдив пс. Когато аз я рециклирах обаче цената беше 250лв, на мен плащането по еконт ми беше 260, тъй като всичко с муфата беше точно като я сложих въобще не съм се циганил за 10-те лева, сега вече е 264, не знам дали за субару не взима малко повече.. отделно с транспорта за твоя сметка си излиза към 300лв.
_________________ Subaru Forester '00MY Facelift COLOR: RED MICA/WARM GRAY ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)
|
|
|
Съб Авг 17, 2013 3:01 pm |
|
|
dilinger
Регистриран на: Чет Окт 07, 2010 4:11 am Постове: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0
Рейтинг: 0
|
Говорих по телефона с момчето и ми обясни,че дава 6 месеца гаранция, а относно пробега каза, че при нормална експлоатация следва да издържи колкото оригиналната.Забравих да го питам дали подменя и уплътненията в началото и под задната капачка, но предполагам че си слага оригиналните .Даде ми адрес на еконт на който да се изпрати!
|
|
|
Нед Авг 18, 2013 2:06 pm |
|
|
DK performance
Регистриран на: Нед Фев 01, 2009 12:47 pm Постове: 391 Местоположение: София кв.Обеля ул.Илия Георгов
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru под 13 сек на 402м
Телефон: 0888146602
Рейтинг: 198
|
колеги при мен цената започва от 300лв с монтаж демонтаж,задължително се сменя и маслото в скоростната кутия .Наистина при правилна експлоатация кара мн до момента имам над 40 междуосови дифа на различни кутии които нямат проблеми ,гаранция се дава когато всичко е изправно по ходовата чат и не се надхвърлят километрите на пробег на маслото .Всички почти знаете как трябва да пазите дифовете ,при повреден диф мн е важно да знаете и да се проверят лагерите които са вътре за да нямате проблеми .Толкова от мен успех и дано не ви се налага да го ремонтирате
_________________ 0878146602/0888146602 power tuning repair and maintenance of Subaru powered by Dkperformance
|
|
|
Нед Авг 18, 2013 3:00 pm |
|
|
corsa16v
Регистриран на: Вто Фев 21, 2012 3:18 pm Постове: 44 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Impreza Wagon 1.6
Рейтинг: 0
|
|
Пет Авг 23, 2013 3:04 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
И при нас ги рециклираме,да не ви се налага де...цената за самия рециклаж е 270лв с 1 г. гаранция... Поздрави!
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Пет Авг 23, 2013 10:18 pm |
|
|
deadman
|
А какъв е начина за диагностика на виско муфа? Колегата dankov64 в темата си viewtopic.php?f=4&t=14904 казва, че при напълно завъртян волан в едната посока има затруднение при потегляне. Това не е ли характерно за 4х4? Все пак трябва да се завърти поне един диф повече. При мен като се навърти кравая докрай при загрял ДВГ има затруднение при потегляне и звук от сервото, но при леко изправяне на волана звука изчезва и колата потегля (с АТ съм).
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Вто Авг 27, 2013 12:28 pm |
|
|
nelim
Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm Постове: 122 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
|
deadman написа: А какъв е начина за диагностика на виско муфа? Колегата dankov64 в темата си viewtopic.php?f=4&t=14904 казва, че при напълно завъртян волан в едната посока има затруднение при потегляне. Това не е ли характерно за 4х4? Все пак трябва да се завърти поне един диф повече. При мен като се навърти кравая докрай при загрял ДВГ има затруднение при потегляне и звук от сервото, но при леко изправяне на волана звука изчезва и колата потегля (с АТ съм). Колега, когато има проблем с муфата, той не е само при потегляне, проявява се след достатъчно дълго каране, през което муфата да загрее и да зацепи (ако има проблем с нея). Тогава дори и при бавно движение, на остър десен,ляв или направо обратен завой проблема е очеваден, колата се мъчи, тресе и имаш чувството че ще се счупи нещо докато подскача В смисъл съвсем явно си е, няма как да не се усети
_________________ Subaru Forester '00MY Facelift COLOR: RED MICA/WARM GRAY ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)
|
12
|
|
Вто Авг 27, 2013 12:33 pm |
|
|
deadman
|
10х
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Вто Авг 27, 2013 12:39 pm |
|
|
evg3
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am Постове: 1217 Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
|
Ти като си автомат няма какво да се притесняваш за централния диф и касетата. Те са на ръчната кутия и там може да запече. Серво помпата свири на много коли. Няма значение от марката. На Субару и рейката пука при пълен завой. Най-често като паркираш назад и навиеш докрай волата. Някои го лекуват с нова/втора ръка рейка, други си карат така, трети рециклират.
_________________преди: Impreza 1.8 '94 F4WD Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD сега: Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)
|
|
|
Вто Авг 27, 2013 2:33 pm |
|
|
deadman
|
Свиренето от хидравликата не ме притеснява изобщо, а за пукане на рейката нямам.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Вто Авг 27, 2013 2:59 pm |
|
|
MechMus
Регистриран на: Пон Ное 21, 2011 11:21 pm Постове: 60 Местоположение: Baden-Württemberg
Skype: -
Автомобил: Forester S-turbo (SF '99)
Рейтинг: 6
|
много хубаво с това рециклиране, аз съм ЗА! Бях пускал някъде едни клипчета как се ремонтира виско-муфа на ФВ. Не е rocket-science като ремонт като въпроса е да се намери правилният силикон с правилния вискозитет итн (което вече си изисква know-how!) Та точно тук искам да попитам дали някой си е правил експерименти съответно с количество и различни флуиди с различни характеристики ... Целта е да се да се постигне предаване/блокиране с различен въртящ момент. Субару имат 3 типа (4kg./12kg./20kg.) виско-муфи без DCCD... дали не могат да се реализират подобни стойности? п.п.(1) в този ред на мисли исках да попитам дали във виско муфата на по-старите СТИ без DCCD (20кг.) има примерно повече ламели или разликата трябва да се търси в количеството или просто друг силикон, не съм виждал такъв и за това питам п.п.(2) знам че стандарно окачване с по-стегнат среден ЛСД ще недозавива зверски....
|
|
|
Вто Авг 27, 2013 3:23 pm |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Постове: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
MechMus написа: много хубаво с това рециклиране, аз съм ЗА! Бях пускал някъде едни клипчета как се ремонтира виско-муфа на ФВ. Не е rocket-science като ремонт като въпроса е да се намери правилният силикон с правилния вискозитет итн (което вече си изисква know-how!) Та точно тук искам да попитам дали някой си е правил експерименти съответно с количество и различни флуиди с различни характеристики ... Целта е да се да се постигне предаване/блокиране с различен въртящ момент. Субару имат 3 типа (4kg./12kg./20kg.) виско-муфи без DCCD... дали не могат да се реализират подобни стойности? п.п.(1) в този ред на мисли исках да попитам дали във виско муфата на по-старите СТИ без DCCD (20кг.) има примерно повече ламели или разликата трябва да се търси в количеството или просто друг силикон, не съм виждал такъв и за това питам п.п.(2) знам че стандарно окачване с по-стегнат среден ЛСД ще недозавива зверски.... Разбираемо е защо няма да получиш отговор, също като при хирурзите е само да не си пациент.Трупа се опит на гърба на др.и докато нямаш конкуренция е доста сладко, Правиш си някакви опити, експирименти а др, плаша за това . Ако с времето постигнеш някакви успехи печелят и двете страни, ако опитите не са изпитани във времето и са несполучливи губи само пацциента. Такъв е живота.
|
|
|
Пет Сеп 06, 2013 6:39 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: rynars и 47 госта |
|