Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Авг 26, 2019 8:03 am



Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
 Монтиране на автопилот 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Във връзка с предишната ми тема за уморяемост на крака при дълго шофиране реших да монтирам автопилот .Купих пълен сет втора ръка от същия модел и монтирах всичко прилежно.
Инсталацията си я имаше от до.Просто монтирах управляващото устройство с жилото и вакума към колекторите....,лостчето на кормилото, и ключа на таблото.....
И не проработи......
Понеже нямам опит със Субаро да питам
-Ключа кога подготвя автопилота и свети индикацията му.Когато е запален автомобила или когато е на скорост .При Маздата ми е при запален автомобил само .........
Автомобила от който е свален автопилота е ръчка,моята е автомат........Възможно ли е от там да е проблема....
Има ли вариант компютъра на моя автомобил да няма опцията за управление .....

и четвърто
Има ли човек/сервиз който може да свърши работата бързо без да се налага оставяне на автомобила повече от ден.....

Чет Фев 07, 2019 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 7:55 pm
Мнения: 1956
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 649
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тенчо Владев, а.к.а. 1040 Subaru workshop има SSM. Ако изобщо има опция да се кодира функцията, там ще е. И един колега vizor се спотайва наоколо :)

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Чет Фев 07, 2019 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 7:58 pm
Мнения: 1115
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 673
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че brake switch-a също беше различен при коли с cruise control. Едните бяха с 2 крачета, а другите с 4.
Хубаво е все пак да знаем каква е колата, коя година и тн. Мисля, че не се кодира никъде. Работи по вакуми като цяло цялото управление.

Екутата не се обучават там. Твърде straight forward е всичко. Ако дадеш малко повече информация - току виж някой ти е помогнал.
На мене на 6 зърна ми излиза форестър 98-ма атмосферка и си взел от турбо автомат?

П.С. на 6 зърна боб ми бягат малко прогнозите, но жена ми вчера готви и ми ги е затрила другите :( Обикновено на 8 съм точен.

Пет Фев 08, 2019 12:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
vizor написа:

П.С. на 6 зърна боб ми бягат малко прогнозите, но жена ми вчера готви и ми ги е затрила другите :( Обикновено на 8 съм точен.

:D
JF1SF5LR5YG068701

ще се опитам да се свържа с човека който ми продаде частите ,да даде рама на донора....

Пет Фев 08, 2019 8:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Докарах до това да светне лампичката за включен автопилот,проследих и измерих всички сигнали които отиват в модул управление.Всичко е наред с едно изключение/засега/.
От автоматичната скоростна кутия трябва да се подаде сигнал,че скороста е над 40км/ч,но жица до таблото няма.Жица със куплунг има от управляващия модул ,но няма какво да се свърже с нея......]
На този етап блокирах.....нито знам къде стои въпросния датчик,и дали изобщо го има...

Съб Фев 16, 2019 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 10:54 pm
Мнения: 5410
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Forester 2.0 AT '03
Рейтинг: 719
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тук чете ли? http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Fo ... Manual.pdf
От стр. 535 нататък. Има разлика за турбо или не и ръчни скорости.

Съб Фев 16, 2019 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Четох/чрез преводач/,ама не схванах.....
Има някакъв инхибитор,на скоростната кутия ,който се опитах да излъжа ,че го има в управляващия блок /кога е на скорост и кога не/,но нямам сигнал за скорост над 40км ,опитах и там с лъжи ,ама не става.Явно иска импулсен променлив сигнал с определена честота ,а не постоянна маса или плюс .....
Иначе от абс датчиците идва сигнал като завъртя колелата....

Съб Фев 16, 2019 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 2:22 pm
Мнения: 1836
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lozef, виж това - ремонт на 'Inhibitor switch': https://www.youtube.com/watch?v=mQsIT07SS14
според мен е просто въпрос да видиш схемата на ключ-конектор-круз модул и да вържеш круза да вижда винаги избрано D при MT.
Виж дали модула не чете и импулси от датчика за скорост от ск. кутия - тогава може да трябва да го вържеш, ако минава през инхибитор ключа.
Забелязъл съм, че някой като прави конверсия от АТ към МТ оставят Inhibitor switch-а вързан и го слагат на D, за да не се омотва ECU-то

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Фев 17, 2019 1:07 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Виж дали модула не чете и импулси от датчика за скорост от ск. кутия - тогава може да трябва да го вържеш, ако минава през инхибитор ключа.
Забелязъл съм, че някой като прави конверсия от АТ към МТ оставят Inhibitor switch-а вързан и го слагат на D, за да не се омотва ECU-то


Просто трябва да намеря достъпно място откъдето да извадя сигнал от датчика за скорост.......
Заниманията с автомобилна електроника хич не са ми приятни.......ама ще продължа....

Нед Фев 17, 2019 9:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 10:34 pm
Мнения: 1355
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 469
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега имаш ли ел.схемата ,че от една година имам комплект круиз и не мога да го монтирам без схема...ще го слагам на МТ.
п.с. при мен окабеляване няма или поне не видях,модула /управлението / къде се намира?


Последна промяна Valio на Нед Фев 17, 2019 12:17 pm, променена общо 1 път


Нед Фев 17, 2019 12:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 2:22 pm
Мнения: 1836
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Валка, ако нямаш инсталацията, по-добре си вземи някой афтърмаркет круз. На аутбека ми, имаше сложен някакъв от мерц или нещо подобно (пишеше VDO на него).

lozef - най-лесно - в сервизното намери къде са описани пиновете на компа. там 100% ще имаш сигнал от датчика за скорост.
https://www.youtube.com/watch?v=U6k7kW-hM7U - дано това ти помогне къде са, ако решиш да дърпаш жица от отпред.

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Фев 17, 2019 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 11:51 pm
Мнения: 291
Местоположение: София
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Лозев, крус модулът(пин 18) получава сигнал за скоростта при теб от ТСМ(пин С 17). При МТ този сигнал идва от спийд сензора. От инхибитор ключа (пин 12) пък получва сигнал на пин 9, който при МТ идва от ключето на съединителя. Други разлики няма. Успех!

_________________
FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
 15

Нед Фев 17, 2019 11:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
topzizitop написа:
Колега Лозев, крус модулът(пин 18) получава сигнал за скоростта при теб от ТСМ(пин С 17). При МТ този сигнал идва от спийд сензора.

От инхибитор ключа (пин 12) пък получва сигнал на пин 9, който при МТ идва от ключето на съединителя. Други разлики няма. Успех!


на 18 ти пин имам променлив сигнал когато завъртя колелата....там всичко е наред

не мога да схвана на 12 ти пин на управляващия модул какво трябва да има ,

на 9 ти ти пин също всичко е наред,инхибитора работи,а и да не работи там мога да го лъжа лесно...
по принцип има вероятност нещо и да е дефектно/визирам управляващия модул или актуатора/ ,

ще прегледам наново всичко ......

Пон Фев 18, 2019 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 11:51 pm
Мнения: 291
Местоположение: София
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато си на N или Р, на 12 пин на управляващия модул има маса. Същото става, когато в моделите с МТ натиснеш съединителя. Модулът в този случай спира да се меси на газта. Може на колегите да са досадни тия детайли, питай на ЛС.

_________________
FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG

Пон Фев 18, 2019 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 14 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Kasabov, pureway и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор