Автор |
Съобщение |
rosen ivanov
Регистриран на: Пет Апр 24, 2009 6:27 am Мнения: 131 Местоположение: софия
Автомобил: LEGACY 2.5 99 AT, OUTBACK H6 08
Рейтинг: 19
|
Здравейте, опитах да намеря такава тема ама на. Предстои ми първо минаване на преглед (освен КАТ-там гледаха само номерата по купето) и ми се ще да съм спокоен че спирачките са добре. Някой може ли да каже как се минава през валовете за преглед на спирачки със субару автоматик (2,5 AT GX 1999). Чувал съм че или валовете трябва да са специални (за коли 4X4) или да се повдигат предни и задни колела. Вярно ли е или аз съм идиот?
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 7:29 am |
|
|
piperoni
Регистриран на: Вто Сеп 01, 2009 8:06 am Мнения: 68 Местоположение: СОФИЯ
Автомобил: Legacy Outback 98 2.5 4WD
Рейтинг: 5
|
Колега не се кръщаваи идиот защото е вярно че трябва да се дигне или предницата или задницата . Ама после я пускта върху още едни валове. Аз ходих на техн. преглед в казичане в МСК базата и там ония пичове ме питаха само дали мога да изклиуча 4WD то и аз им казах че не мога .И те ме минаха по втория начин защото не им се дигаше колата ми . Тоест не им се занимаваше .
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 8:45 am |
|
|
pesho_si
Регистриран на: Вто Окт 30, 2007 8:16 pm Мнения: 140 Местоположение: София
Skype: petar_s_iliev
Автомобил: Legacy 2.0 GL '97
Телефон: 0896839007
Рейтинг: 44
|
И аз така се чудих преди 2 месеца къде да ходя на преглед. Прегледах пак книжката на автомобила и разбрах, че за предния мост няма проблеми да се качи за кратко на валовете. Задния обаче трябва да се мери само когато предния е вдигнат. Отидох на близкия пункт за прегледи (на Европа преди околовръстното), там се оказа, че си имат читава машина. На задния мост мери първо едното колело, после другото. Едната от двойките валове е свободна и задния диференциал си върши работата. Дори задния да е "лимитед слип" няма проблеми за краткото време на спирачния тест.
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 10:17 am |
|
|
rosen ivanov
Регистриран на: Пет Апр 24, 2009 6:27 am Мнения: 131 Местоположение: софия
Автомобил: LEGACY 2.5 99 AT, OUTBACK H6 08
Рейтинг: 19
|
Благодаря:smt023 Може ли името или адреса на сервиза
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 10:22 am |
|
|
pesho_si
Регистриран на: Вто Окт 30, 2007 8:16 pm Мнения: 140 Местоположение: София
Skype: petar_s_iliev
Автомобил: Legacy 2.0 GL '97
Телефон: 0896839007
Рейтинг: 44
|
Срещу Бриколаж в Люлин. На бул. Европа веднага след Т-образния светофар преди караулката. Успех.
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 10:30 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Божо, намерил съм имейл на Subaru Germany в който е написано пределно ясно - всички модели ЗА ЕВРОПА с 4EAT и VDC, 1999 година и отвъд (1999>>) ИМАТ планетарен централен диференциал (VTD) и няма FWD опция. В момента на пазара има само един автомобил с централен, който може да върви на само един мост (изцяло) и това Super-Select на PAJERO PS. Поне аз не знам друг
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 5:04 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Чет Фев 11, 2010 5:14 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Да, pdf е добър, чел съм го от subaru outback dot org Само, че това не е първообраза на VTD, пускат го още през 91 в EG33 SVX
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 5:19 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Колеги нещо не ми е ясно!!! Мойто LEGACY мина на обикновен преглед (без да вдигат колелата в въздуха), тава вредно ли е за колата, да ходя ли да ги аз ли е трябвало да им кажа да ги вдигат??? Но има нещо, защото няколко пъти пробваха и не можеха да засекат нещо, и там единият чукундур казваше на другия нещо от рода на тая е 4x4!!!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 7:30 pm |
|
|
ABB_BG
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 9:58 pm Мнения: 112 Рейтинг: 0
|
momcho2000 написа: Колеги нещо не ми е ясно!!! Мойто LEGACY мина на обикновен преглед (без да вдигат колелата в въздуха), тава вредно ли е за колата, да ходя ли да ги аз ли е трябвало да им кажа да ги вдигат??? Но има нещо, защото няколко пъти пробваха и не можеха да засекат нещо, и там единият чукундур казваше на другия нещо от рода на тая е 4x4!!! Същото претърпях при първоначалния преглед. Дядката ме пита " абе момък защо държиш спирачката" а аз си гледам като теле...... и после разбрах как се правело. От тогавам ми се струва , Че имам един кофти звук, като изфорсирам и точно на полу съединител, като зацепва. Звукът е доста стряскащ ама си карам така, и форсирам на хубаво засепил съединител. Следя с интерес къде в Пловдив се минава тех. преглед.
_________________ Subaru Legacy 2.5 (MT) GX Sedan 2000
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 8:54 pm |
|
|
danko23
Регистриран на: Съб Сеп 20, 2008 6:57 pm Мнения: 253 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 0
|
В книжката мисля пишеше, че за АТ се слага предпазител в гнездото FWD и тогава минава през валовете, а за МТ на колата се вдига единият мост но това е само по памет, ако бъркам някой да ме поправи.
_________________ Legacy 2.5 AT Sedan Limited - 2000
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 9:30 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Е и кво се оказва колеги, че тиа тъпунгери на тоя преглед може да ми строшат убавата колица??? Ти си от Пловдив и може и да намериш място за прегледи на 4x4, но аз тука в Видин изключено!!! Добре де, баси тъпата работа, за кво не са обяснили на тия дъртаци как се прави преглед на такава кола!!! Моля някой да каже как точно се изваршва прегледа на "SUBARU", та следваштият път да съм подготвен.
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 9:46 pm |
|
|
bad_dog
|
ABB_BG написа: momcho2000 написа: Колеги нещо не ми е ясно!!! Мойто LEGACY мина на обикновен преглед (без да вдигат колелата в въздуха), тава вредно ли е за колата, да ходя ли да ги аз ли е трябвало да им кажа да ги вдигат??? Но има нещо, защото няколко пъти пробваха и не можеха да засекат нещо, и там единият чукундур казваше на другия нещо от рода на тая е 4x4!!! Същото претърпях при първоначалния преглед. Дядката ме пита " абе момък защо държиш спирачката" а аз си гледам като теле...... и после разбрах как се правело. От тогавам ми се струва , Че имам един кофти звук, като изфорсирам и точно на полу съединител, като зацепва. Звукът е доста стряскащ ама си карам така, и форсирам на хубаво засепил съединител. Следя с интерес къде в Пловдив се минава тех. преглед. Колега, възможно е идиотите да са ти съсипали виското на централния диф., ако си с ръчни скорости. Този ефект като от натиснати спирачки значи, че момента му се такова таковата.
_________________ Beam me up, Scotty
|
|
|
Чет Фев 11, 2010 9:52 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Impreza94 написа: всички модели ЗА ЕВРОПА с 4EAT и VDC, 1999 година и отвъд (1999>>) ИМАТ планетарен централен диференциал (VTD) и няма FWD опция. Колега от форума ми прати сега VIN, по който излиза, че няма VDC, но има централен диференциал ПП За друг гледах сега '99 AT има си VDC и пак елементите за VTD. Интересно ще ми е някой да ми прати рама на 99+ Legacy/Outback AT, който няма VTD, за да мога със сигурност да видя, че програмата /Subaru Fast/ е вярна. Има вероятност да не може да направи разлика по рамата кой има и кой не VTD.
|
|
|
Пет Фев 12, 2010 10:37 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
И така също може, има такива. Има модели без VDC със VTD — но няма варианти със VDC и да е без VTD (централен). Всичко си е точно, няма грешка в програмата.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пет Фев 12, 2010 3:23 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Еми честито на колегата
|
|
|
Пет Фев 12, 2010 4:05 pm |
|
|
Dobs
Регистриран на: Чет Окт 04, 2007 2:21 pm Мнения: 171 Местоположение: Бургас Рейтинг: 102
|
Аз съм колегата И мен цял ден ме гложди този въпрос. Преди малко слязох долу и сложих един бушон в гнездото FWD/VDC off (мисля че това пишеше) и на таблото ми светна само в червено FWD. Т.е. сигурно е вече, че нямам VDC. Относно VTD сега ми отворихте работа да чета що за чудо е това и какво реално печеля от наличието му До сега си мислех, че съм с многодисков съединител...
_________________ Subaru Outback 2.5 '00 AT
|
|
|
Пет Фев 12, 2010 5:16 pm |
|
|
BAlexandrov
|
VDC нямаш със сигурност. VTD-то - погледни схемичките по-горе дето бях пуснал - пак има съединител, но и диференциал. Би трябвало сега с бушона пак да въртят задните - тествай да видим.
|
|
|
Пет Фев 12, 2010 5:27 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Хидравличния съединител служи за блокировка, защото дифа е отворен по принцип. Цитат: There might in some markets be cars with VTD without VDC to have cheaper models. Цитат: VTD-models might in some markets and some cheap variants be without VDC. It does not say that VTD-models do always have VDC.
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пет Фев 12, 2010 6:09 pm |
|
|
ABB_BG
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 9:58 pm Мнения: 112 Рейтинг: 0
|
Цитат: Колега, възможно е идиотите да са ти съсипали виското на централния диф., ако си с ръчни скорости. Този ефект като от натиснати спирачки значи, че момента му се такова таковата. не вдявам колега, колата си върви , върти си и 4 джанти ...... и да ида в сервиз какво да кажа "проверете ми виското на централния диф" ?
_________________ Subaru Legacy 2.5 (MT) GX Sedan 2000
|
|
|
Пет Фев 12, 2010 9:08 pm |
|
|