Темата е заключена, не можете да променяте постове. стр <  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  >
 Alex Is The Oil Guy 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 25, 2011 11:13 am
Постове: 63
Местоположение: София
Автомобил: Forester
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
subarist написа:
Всички хвалят PAO и естери... а последните крекинги не отстъпват чак толкова на PAO. А така ли е?

група III през годините е била постоянно подобрявана, а за Group III+ бази на Shell (XHVI), ExxonMobil (ExxSyn), BP HC6, както и на Chevron, материали има не малко. Сравнително общо, но полезно инфо за XHVI/ExxSyn:

XHVI (as well as ExxonMobil's ExxSyn) are pure wax isomerates. The feedstock used to make them is not the VGO from the distiller, it is either (1) slack wax, or (2) waxy raffinate. "Slack wax" is basically just what the name implies: it's pure parrafinic wax, about the consistency of Vasoline. It is the byproduct of solvent dewaxing the VGO in the production of Group I and some Group II base oils. "Waxy raffinate" is also a wax byproduct of the refining process used to produce diesel and fuel oil. Waxy raffinate can also be produced synthetically, which is what Shell is doing now using their new GTL (gas to liquid) technology.

To produce XHVI, either of these wax feedstocks are isomerized into a pure, fully saturated paraffinic base oil with a VI of more than 140 and a pour point that is about 10-15 degrees lower than regular Group III. This is the primary benefit of XHVI (or other wax isomerate) over regular Group III: it has a higher VI and lower pour point, as well as being a more chemically pure base oil. When it comes to Group IIIs, XHVI or ExxSyn come the closest to matching the performance levels of PAO.

Конкретно XHVI, ако не съм се подвел, се използва в Shell Rotella T Synthetic, Shell Rotella T6 и Shell Helix Ultra. В bobistheoilguy и други форуми също може да се прочете за Group III+, както и да се видят различни UOA на масла ползващи III+. Полезна статия за Group III/IV с доста съпоставки по различни параметри:

http://www.machinerylubrication.com/Rea ... oil-trends

Чет Окт 30, 2014 4:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 01, 2013 3:39 pm
Постове: 103
Местоположение: София
Телефон: 0898268926
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Здравейте!
След грижливо изчитане на голяма част от мненията в темата бих искал да помоля Алекс и който друг би могъл да помогне за финален съвет.

Това:
AMSOIL 5W-40 Европейската Car Формула Mid-SAPS

или това:
AMSOIL 5W-30 Signature Series Full Synthetic Motor Oil

Става дума за два подобни автомобила. Eдиния е Outback H6 2002, другия Outback H6 2005.
И двата са газифицирани с нормален газов инжекцион , без течна фаза.
И двата правят по около 10 хил км на година. В града (София) се карат само уикендите. Основно по междуградски пътища и магистрала. И двамата не сме "състезатели". Колите се карат с нормална скорост, без много "газене". И двете са около 150 хил. км.

А за маслата - и двете са мид-сапс, като HTHS индекса на "европейското" е 3.8, на "сигнатура" е 3.2. Всъщност нито знам какъв е този параметър, нито дори дали трябва да има особена тежест при избора. Просто по-назад се коментира , че този индекс е добре да е в рамките на 4.0-4.4.

По цена също не можем да се ориентираме с кое да си напълним моторите, тъй като са много близки. Юрпиън кара е само една идея по-евтин.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Окт 30, 2014 6:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Аз бих направил така - бих сложил Signature 5-30, и бих наблюдавал как се представя, защото колите не са първа младост. Ще му дам около 10,000-15,000 км., ще го сменя и тогава ще решавам. Ако позачезва известно количество, ще мина на EURO 5-40. И двете са прекрасни масла, така, че което и да избереш, няма да сбъркаш.

Пет Окт 31, 2014 1:54 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Постове: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Signature 5-30 e mid saps, верно ли е , и става за газ и метан така ли?
или трябва лоу сапс?

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Пет Окт 31, 2014 10:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 01, 2013 3:39 pm
Постове: 103
Местоположение: София
Телефон: 0898268926
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Мерси за отговора, Алекс :bow:
Най-вероятно и ние така ще направим :) Благодаря, че подсети всъщност да си вземем повече масло. Че ако вземе да "изчезва" да има какво да доливаме :)

А нещо за предварително почистване на двигателя дали е нужно да се сложи? Гледам, че продавате един куп продукти на Арчойл. Може би нещо тяхно, което да свърши работа, без да е "от най-скъпите".
Питам тъй като в друга тема колега разправя как излива нещо в мотора, покарва се с това чудо още 1 резервоар гориво. И после се сменя маслото. При което не излиза нормално масло, а някаква мътна чернилка.
Интересувам се, защото нямам идея как точно са я потдържали колата преди да я взема. Като е била в Италия, като че ли е било ОК (защото по принцип е мн добре запазена). Напролет един доктор(българин) я купува за сина си. Кара я на пълна проверка и смяна на абсолютно всички течности и филтри в "реномиран" сервиз в Хаджи Димитър. А там я пълнят с... Кастрол Магнетик ...........

@mitoko
доколкото разбрах от четене в тази тема за газ си трябва точно mid-saps

Пет Окт 31, 2014 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Да, mid-saps са и двете.

Аз по принцип съм ужасно резервиран към коли от Италия, защото там масло просто не се сменя, или ако се сменя, то е сравнително рядко, и от възможно най-евтиното. Не се сещам да съм видял италианка без да е с ужасни маслени депозити по мотора. Разбира се, със сигурност има и изключения.

Относно чуденето ти дали да флъшваш мотора - направо си е задължително при такъв казус. Само бъди сигурен какво е състоянието на мотора преди това, защото не са малко случаите в които коли от Италия са бъкани с добавки само и само да не тропа нещо по мотора и като флъшнеш системата лъсва всичко и... отиват на ремонт после (за което флъша няма никаква вина).

Не бих ти препоръчал да караш кола с поставен енджин флъш в маслото, камо ли цял резервоар, но чувам, че го правят (с което аз никога не бих се съгласил). От изключителна важност е веднъж поставен флъша, мотора да не изстива, защото след това стават белИ. При "нормален" мотор, всичко би се стекло в картера и би се бетонирало там, но при Субару това се случва по компонентите, които са постоянно в масло, разбирай почти навсякъде, където не трябва.

Загряваш мотора до раб. темп -> сипваш флъша -> рабОти на място колкото прецениш - до час-два даже (с хубав детергентен флъш, не базиран на разтворители) -> гасиш и веднага източвате хубаво маслото. Това е.
G'Luck

P.S. Ако искаш да си говорим за конкретни продукти@Арч, заповядай в другата тема. На тази не й е такава идеята.

Пет Окт 31, 2014 10:46 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Постове: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Каква всъчщност е идеята на тази тема?
От около стр.30 се препоръчват едни и същи масла, които се продават в България от ... човека, който ги препоръчва/рекламира. Няма лошо - американските масла са много хубави и сигурно си струват парите, но защо се опитват да се вкарат в заблуждение потребителите/гостите на форума с постове като:
=Alex= написа:
Просто за информация (отново) - Субару няма препоръка за АСЕА масла. Моля ви, запишете си го някъде, че вече през страница го повтаряме това. Ако някой има съмнения - да пише на FHI, за да се убеди.
nikosaul написа:
Здравейте,
относно препоръките на автомобилните производители искам да поясня че FHI Japan наистина не дава препоръка за масла според ACEA, а дава препоръка основно според JASO и API. Това е така поради естеството на производителя, а не толкова поради особенност на двигателя или маслото.

Аз без да се допитвам до FHI Japan, те (FHI Japan) сами влязаха в (ин)директна връзка с мен чрез Subau Impreza Bertiebsanleitung. И даже съвсем любезно ми предоставиха информация на какви критерии трябва да отговаря маслото (стр. 11-19), което да се налива в двигателя на моя автомобил.
А критериите са следните:
- API SM или SL с описание Energy Conserving. Ако не мога да открия масло с такава спецификация може да се използва и SJ.
- ACEA A1,A2,A3
- ILSAC GF-3, GF-4
- препоръчан вискозитет 0W-20

Има достатъчно европейски (и корейски) производители на масла, които изпълняват гореописаните изисвания. Те са достъпни и на българския пазар, като цената им е до 35€/5л.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Пет Окт 31, 2014 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Не ти разбирам идеята на поста, а тона - още по-малко. Немският дилър, който ти е правил книжката, може да ти впише всичко в нея, както е направил услужливо и с АСЕА маслата. Вярваш, или не - Фхи не се вълнува от асеа (освен за дизелите), както и много други японски производители.

Ако Субару Моторс БГ ти преиздаде тази книжка на Български, вътре може и Приста да ти препоръча.

Тук дискутираме много и най-различни масла, в случай, че ти е убегнало.

Темата освен това няма задължителен (за прочитане, следене и участие) характер.

Пожелавам ти успех с шофирането с API SM & SL. Нямаше да се досетим без този пост, че има много европейски, че и корейски масла, които отговарят на тях. Има даже още по-евтини, мога да те насоча, ако ти трябват - Български, Руски, че и Полски, и Сръбски и Албански има даже... и пак са API SL/M.

Абсолютно всичките масла са еднакви, щом пише API SL + RC, живей с тази мисъл.

Поздрави

Пет Окт 31, 2014 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Постове: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Не зная какво ми е в тона, че ти се е сторил странен. А идеята е от ясна, по-ясна и (според мен) добре формулирана и подплатена със снимков материал.

Съвсем умишлено съм поставил снимки на предната и задната корици на книжката. От снимката на задната корица се вижда, че тя не е издадена от немски дилър, а е Printed in Japan. Книжките на полски, чешки и унгарски са със същата информация, само че там е написан препоръчан вискозитет 5W-30. Какво пише в българските, не мога да коментирам, защото не съм виждал такава.

Останалата част от твоя пост е твърде язвителна, за да я коментирам. Не желая да влизам в каквито и да е конфронтации.

С пожелания за успех в бизнеса и приятен ден.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
 4

Пет Окт 31, 2014 1:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Постове: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Цитат:
Каква всъчщност е идеята на тази тема?
От около стр.30 се препоръчват едни и същи масла, които се продават в България от ... човека, който ги препоръчва/рекламира. Няма лошо - американските масла са много хубави и сигурно си струват парите, но защо се опитват да се вкарат в заблуждение потребителите/гостите на форума с постове като:


:-~
КОлега май ти си този който е заблуден.
Идеята на темата е да разберем кои са най-добрите масла за субару.
никой не те кара насила да купуваш тези масла от този човек.
препоръчват се защото са най-добрите :good: амс ойл още 1973 година са направили това масло
аз се убедих за себе си като чух с ушите си как работи двигателя след смяната на 15в40 масло хаволин полусинтетика на над 2 години в колата , на студено двигателя тракаше , хлопаше лопаше и такива подобни , след смяната двигателя не трака хлопа и лопа или се заблуждавам като си мисля че двигателя трябва да се кара с грес и трябва да тропа ?
маслото е 5в30 амс ойл, и не съм го купувал от колагата Алекс, и даже беше застояла наличност по складовете със стария етикет и опаквка
това не го пише в книжката
отделно днес с очите си видях как налягането на маслото е 6 бара !!! (не на моята кола а на друго субару)
споделям моя опит с цел да съм полезен

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Пет Окт 31, 2014 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 12, 2010 6:08 pm
Постове: 1159
Местоположение: София
Автомобил: с EWG
Рейтинг: 379
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Книжката на моето Фори 2010 е на български и е абсолютно същата. Доста общи са нещата, затова препоръчвам и аз, както няколко пъти преди в тази тема, да се ползва "Bob is the oil guy". Има Used Oil анализи на всички масла, човек може да види точната информация как дадено масло се отразява на определена кола в описано състояние и км, барабар с коментари и точните въпроси/отговори. Ето линка, ползвайте Search:

http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... -_Gasoline

_________________
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bigdinch.mobile

Пет Окт 31, 2014 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Постове: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
CE107 написа:
Какво пише в българските, не мога да коментирам, защото не съм виждал такава.
Има разлика, разбира се. За да сме коректни, поствам снимките на БГ книжката.Разликите са, че нашата е "Отпечатана в България". Но, по интересното е тук:
- ACEA A1,A3,A5
Всеки сам да решава какво масло да слага в колата си. Важното е всички да сме доволни. :good:
Прикачени файлове:
IMG_1437.jpg
Прикачени файлове:
IMG_1438.jpg
Прикачени файлове:
IMG_1439.jpg
Прикачени файлове:
IMG_1440.jpg
Прикачени файлове:
IMG_1442.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Последна промяна tony на Пет Окт 31, 2014 6:43 pm, променена общо 3 пъти


Пет Окт 31, 2014 6:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 15, 2011 7:20 pm
Постове: 237
Местоположение: Sofia
Автомобил: WRX Wagon
Рейтинг: 195
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Като заговорихте за наляганията на маслото ще споделя моите по спомени.
Датчикът за налягане е инсталиран на мястото на оригиналния датчик за налягане под алтернатора, който е веднага след помпата.
Студен старт 20гр. на празен ход: 6.5 бара
празен ход 55гр : 5.5-5.6 бара
празен ход 80гр : 2.8-3 бара. Когато е в обороти около 6.хх бара.
празен ход 90гр : 1.9-2 бара. Когато е в обороти около 6.хх бара.
празен ход 102гр: 1.5-1.6 бара. Когато е в обороти около 6.хх бара.
празен ход 110 гр. 1.1-1.2 бара. Когато е в обороти 5.хх бара.

Пет Окт 31, 2014 6:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Постове: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
tony написа:
CE107 написа:
Какво пише в българските, не мога да коментирам, защото не съм виждал такава.
Има разлика, разбира се. За да сме коректни, поствам снимките на БГ книжката.Разликите са, че нашата е "Отпечатана в България". Но, по интересното е тук:
- ACEA A1,A3,A5
Всеки сам да решава какво масло да слага в колата си. Важното е всички да сме доволни. :good:

Според мен тази разлика е съвсем в рамките на нормалното, все пак твоята книжка е за Форестър.

За всеки влак си има пътници, за всяко масло - клиенти.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Пет Окт 31, 2014 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Постове: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
CE107 написа:
За всеки влак си има пътници, за всяко масло - клиенти.
Точно за това я има тази тема и е една от най-четените. Аз поне не съм видял някой да е написал: "Купете това масло, защото е по-добро от ...". Хубавото тук е че се коментират и други масла освен бюджетните. Лично за мен едно от най-важното нещо, е да знам какво слагам в колата си, а не защото е направила 10-15к км. и по книга трябва да го сменям. Друг е въпроса за финансовото измерение. Но, написаното в края на твоя коментар е абсолютно вярно. Поздрави! :good:

Пет Окт 31, 2014 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
CE107 написа:
Според мен тази разлика е съвсем в рамките на нормалното, все пак твоята книжка е за Форестър.
А според мен ужасно бъркаш, че е "в рамките на нормалното", защото неговия Форестър е дизелов, докато АСЕА "Ах" се отнася за бензинови мотори. Never mind, ти ги чуваш нещата, спор няма.

Сега да обясня вече удобно, от компютър... че през телефона не е особено приятно за писане.

Преди всичко тези "книжки" трябва да ги забранят, или да оставят само секциите "Как да си настроим радиото, климатика и на какво налягане да си помпаме гумите". И до там.

За всички, дето се прехласват по "Printed тук-и-там" явно има нужда да се поясни процеса, за да няма объркване. FHI праща текстовете (на Японски/Английски) на същите тези книжки до представителствата си (тези, с които работи пряко) и изисква те да върнат превод на съответния език. След това FHI консолидирa, и праща за печат. Така работят всички по-сериозни производители. Всеки, който поне малко се е занимавал с едрова дистрибуция е редно да го знае. Останалите "дилъри", които са "мнайста" дупка на кавала, и обикновено работят като "под-дилъри/дистрибутори", (купувайки от някой по-голям дилър/представителство) - се оправят сами, както намерят за добре с тези книжки. Отговорност на съответното представителство е тази книжка да отговаря на всички действащи законови изисквания в съответната държава, за което производителя ги държи отговорни. Нали никой не си мисли сериозно, че в масовото число хората, работещи в нашите "авто-дилъри" правят разлика между АСЕА А1 и А3, и знаят какво е ILSAC GF-4? Фактът, че дори се препоръчват бензиновите АCEA за дизелови машини си е направо повод да ги осъдиш. Именно заради тези законови директиви в EU, производителите на автомобили са задължени да посочват и АСЕА еквивалент (или най-близък такъв), а производителите на масла - да посочват освен АPI поничката, и ACEA аналога, ако искат да продават на Европейските пазари. Иначе има сериозни глоби. НЯМА да видите бутилка масло, изрядна за EU пазара, на която да няма посочен едновременно API & ACEA. Ако няма двата стандарта един до/под друг, значи този продукт не е предназначен за EU.

FHI нито тества, нито сертифицира, нито се съобразява с ACEA, нито ги препоръчва, и така е било откак свят светува. Това, с което те се съобразяват е API (American Petroleum Institute), ILSAC & най-вече JASO, която е по-строга и от първите две взети заедно.

Ако все още има нещо неясно, или на някой осезаемата липса на интерес@FHI към Европейските "норми" в маслата не му се нрави, може да си свали и да провери същата книжка, но не за EU страна. Автомобилът е Forester SG9. В цялата книжка фразата АСЕА няма 1 (едно) срещане, защо ли?! http://dox.bg/files/dw?a=7c778dccf9

Виждам, че експертите по маслата в нашия форум станаха много (даже, шок - и програмистите станаха експерти в химията и без проблеми между кодинга на поредния DB, разчитат успешно някой и друг UOA, знаейки колко точно трябва да е правилната норма на калций в РАО масло на 5,000 мили, карано в Импреза WRX). Явно обществото тук вече няма нужда някой да дава сдъвкано инфо наготово. Щом има и BITOG, значи всичко е ясно. Благодаря за поста, Павка. ;)

Къде чак стигна тази тема, преди да започне да се насира... а в другите форуми все още маслените теми са в стил "Препоръчайте ми масло за AFN -> Аз карам с Мотул 5-40, много съм доволен -> А аз съм хепи от Кастрол Магнатек, сИпи си него", така се избира масло... ние тук даже за отделни компоненти и съставки ще си говорим - Българинът си знае всичко и вероятно е крайно време тези теми и дискусии да се изнесат на друго, специализирано място...


Последна промяна =Alex= на Пет Окт 31, 2014 9:44 pm, променена общо 2 пъти


Пет Окт 31, 2014 9:18 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Постове: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
=Alex= написа:
CE107 написа:
Според мен тази разлика е съвсем в рамките на нормалното, все пак твоята книжка е за Форестър.
А според мен ужасно бъркаш, че е "в рамките на нормалното", защото неговия Форестър е дизелов, докато АСЕА "Ах" е за бензинови мотори. Never mind, ти ги чуваш нещата, спор няма.

Продължавате с язвителните си постове.
Ако трябва да отвърна с вашия тон: чукча писател, чукча не читател. Върнете се отново към снимката и четете внимателно "За моделите с бензинов двигател" - написано на български език. Явно не сте запознати, че за един модел автомобил се издава точно една книжка, която обхваща не само бензинови, но и дизелови варианти.
Апропо, вие нещата с книжката ги чувате много добре, две мнения няма.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Пет Окт 31, 2014 9:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am
Постове: 269
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Alex, темата е добра, постовите ти са обилно напоени с информация звучаща компетентно, убедително и на високо техническо ниво....това е много впечатляващо за обикновеният потребител! Но, моето неангажиращо мнение е, че темата не е в правилният раздел!


Последна промяна BLUE 1 на Пет Окт 31, 2014 9:52 pm, променена общо 1 път


Пет Окт 31, 2014 9:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Постове: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
@СЕ107 - Да, абсолютно сте прав - така пишело (за моделите с бензинов двигател). Моля да приемете искрените ми извинения, но дори не се загледах в снимките, освен форума имам и много други неща за вършене.
Това за язвителния тон предлагам да не го коментираме, особено когато се налага да отделяме часове, за да се обясняваме за неща, които би следвало да са ясни или поне лесно разбираеми. Дано не спорите така и с лекарите, адвокатите и финансистите си.
Хубава вечер.

Пет Окт 31, 2014 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5780
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
=Alex= написа:
Виждам, че експертите по маслата в нашия форум станаха много (даже, шок - и програмистите станаха експерти в химията и без проблеми между кодинга на поредния DB, разчитат успешно някой и друг UOA...

Пафката е толкова програмист, колкото ти си продавач на сергия. Нека не изземваме правото на хората да се самообразоват :toldyou:

Пет Окт 31, 2014 11:05 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Темата е заключена, не можете да променяте постове.  стр <  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор