Здравейте имам шум на помпа хидравлика
Автор |
Съобщение |
srg
|
Най-вероятно не са объркали, защото ти си с B12, а колегата с B13
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Чет Дек 31, 2015 8:32 pm |
|
|
patko
|
srg написа: Най-вероятно не са объркали, защото ти си с B12, а колегата с B13 Точно така. Извинявайте за подвеждането. Честита Нова Година. Здраве и късмет.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Съб Яну 02, 2016 6:17 am |
|
|
sasho355
Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm Мнения: 38 Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Честита Нова Година и от мене колеги! Здраве и късмет, и безаварийно каране през 2016 г.! При мен проблема с виенето на хидравликата се появи след смяна на ангренажа преди четири дена, но от сервиза твърдяха, че не са пипали нищо по хидравликата, охлабиха ремъка, но виенето си остана. Огледа за омаслявания, но нямаше после погледна хидр.масло в казанчето, а то се беше газирало. Каза, че не трябва да е така, но сигурно щяло да се оправи и виенето да изчезне като се успокои колата. Да ама моята принцеса на другия ден пак беше разстроена и виеше ли виеше, само че беше 31.12 и въобще не съм и търсил сервиз. Възможно ли е да е от самото масло (защото аз не съм го сменял, а не вярвам и предишния собственик да го е сменял )?
|
|
|
Нед Яну 03, 2016 7:15 am |
|
|
BAlexandrov
|
Не е от маслото колкото и да не си го сменял. Най-вероятно дърпа въздух от някоя скоба или уплътнение - разгледай темата назад.
|
|
|
Нед Яну 03, 2016 8:18 am |
|
|
Rado Yanev
Регистриран на: Сря Мар 08, 2017 4:21 pm Мнения: 5
Автомобил: Субару Аутбек Н6
Телефон: 0878955099
Рейтинг: 44
|
Здравейте, Мисля че в тази тема има най-подробна информация за "лечението" на шума в хидравликата. Ето и моя споделен опит от последните дни. Субару Аутбек 2002г. Н6 209 к.с. Шум в помпата сутрин, когато е студено и специфичното бълбукане в казанчето на хидравличната течност / това под пластмасовия въздухозаборник, който доставя студен въздух до филтъра/. За лечението първо трябва да си купите два шплента за стягане на маркучи с най-малък допустим диаметър 2 см. /тръбата от помпата до казанчето е по-дебела/. Намирате още един крик, освен вашия собствен. Намирате тресчотка с камъчета, защото отвертки не важат / ключове може /. Развивате първо три болта на въздухозаборника отпред на рамата на радиатора и го изваждате. Отвъртате 4 винта на капака на двг. и го махате. Открива се алуминиевата глава на маркуча, хваната за хидравличната помпа с един винт. Развивате и хващате каквото е останало от пръстенчето. В моя случай беше прекъснато но останало цяло и можеше да се мери диаметър. Отивате с пръстенчето в някой магазин за ВиК или железария и си намирате такъв диаметър О пръстенче. В моя случай вътрешния диаметър на кръговете съвпадаше, но уплътнението което купих за 10 ст. е малко по-дебело като тяло. На връщане към колата си купувавате 1 л. течност за хидравлични кутии и кормилни устройства.Аз взех някаква шелска май "Спиракс" или нещо подобно. Влизате в аптека и купувате система за вливания - маркуч и най-голямата спринцовка. За да смените безпроблемно пръстена първо разхлабете с клещи заводските стяги на маркуча и ги пуснете по него надолу / маркуча е хванат и долу в казанчето и горе в помпата с такива стяги, които са разхлабили вече и пускат въздух. Като ги освободите на тяхно място поставяте шплентовете с винтове, но не стягате, а първо докато е хлабава алуминиевата глава напасвате внимателно пръстенчето в помпата, защото ако маркуча е стегнат здраво за алуминиевата глава понеже е твърд пречи да се постигне точно поставяне на главата към тялото на помпата и може да захапете пръстена накриво. След като поставите новия пръстен и стегнете главата към помпата стягате и шплентовете горе при помпата и долу при казанчето. Стягате здраво.Спринцовката и част от маркуча на медицинската система изсмукват цялото казанче и добавяте новата хидравлична течност до горе / до капачката /. Идват криковете. Дигате предницата и почвате НА УГАСЕН ДВИГАТЕЛ да въртите в ляво и дясно пълни обороти. Под вдигнатия капак можете да надникнете и да видите как бълбука в казанчето въздуха който излиза. След 10 упражнения, палите двигателя и още10 пълни оборота на запалено. Трябва да видите че като запали всмуква течността и нивото и пада. Ако сте се справили течността в казанчето трябва да се движи но не и да ври. Ако ври значи още сте в изходна точка. Това е от мен. На снимките вурху колектора е прекъснато старо оригинално пръстенче и до него е новия, който е видимо по-дебел но както се оказа не пречи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
44
|
|
Съб Окт 12, 2019 6:00 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|