Отговори на тема стр <  1, 2
 Питане за въздушно??? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5780
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нека някой с такова да ти пише. Според мен не би трябвало да пада за една нощ и да го чакаш после да се помпи... При ситроените е друго.

Нед Окт 03, 2010 9:27 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm
Постове: 1017
Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
НЕ трябва да пада изобщо, трябва да си стои. Дори и да е в HIGH положение - трябва месеци, ако щеш, да пази налягане в амортисьорите. Явно и при теб изпуска, но е нормално - за 10 години се скапват и трябва замяна.

_________________
BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.

Нед Окт 03, 2010 12:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 7:01 pm
Постове: 879
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT '01
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще разгледам работата на изправна система от лични наблюдения.
1. Автомобила е на хоризонтален, равен участък без пасажери в изключено положение.
Клиренса на Легаси с въздушно окачване и катализатор е зададен да бъде 14см. Когато водача се качи в превозното средство, под действието на тежестта му колата "кляка". При запалване датчици отчитат промяната в клиренса и задават команда на компресора да повиши налягането в системата с цел да компенсират разликата във височината. Първо започва "помпане" на задната част на автомобила. След достигане на нужната височина в задната част започва "вдигането" и на предницата. След достигане на зададените 14см компресора се изключва. Ако малко след това в колата се качи някоя мадама процедурата се повтаря. ;) Ако натиснем бутон "High" започва повдигането на колата в същия ред, първо задницата после и предницата до зададените 18см. Колата вече е "напомпана" до "High". Ако в това състояние развием скорост от 80 и повече км/ч системата автоматично ще приведе окачването в положение "Normal". Ако понижим скоростта до под 80 км/ч автоматично започва "повдигането" до положение "High". След преустановяване на движението, ако двамата с мацката слезем от колата, поради намаляване на силата на тежестта в/у въздушните възглавници, колата се "вдига". Ако този момент застанем до предния ляв калник (под който се намира компресора) след около 15 сек. ще чуем изпускане на въздух. Прави се с цел достигане до ония зададени 14 см. И така всеки път - нагоре, надолу. Качваш се - нагоре, слезеш - надолу.
Ако веднага след запалването на автомобила потеглим, системата няма време да навакса промяната в клиренса, защото компресора се изключва при регистриране на движение. Лично аз след запалването изчаквам почети всеки път около 2 мин. , за да се хоризонтира и загрее автомобила.
2. Автомобила е на хоризонтален участък, но с една или повече гуми в неравност (дупка, камък, бордюр и т.н.) без пасажери в изключено положение. След запалване системата не реагира, понеже не може да нивелира автомобила.
3. Автомобила е на наклонен участък, без пасажери в изключено положение. След запалване системата не реагира, понеже не може да нивелира автомобила.
Прикачени файлове:
air1.pdf


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Окт 03, 2010 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5780
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всичко е добре, само това, че системата не работи в движение не е вярно - работи активно при скорости под 80.

Нед Окт 03, 2010 4:42 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Постове: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря колеги, имам някакъв проблем явно, при мен на загасено гумите от страната на шофьора са ок има просвет между гумата и калника два три пръста , но о т другата страна гумата се крие в калника , като при ситроен, като запаля почва да се вдига, ако тръгна веднага се почва едно подскачане явно докато изравни и после доизравнява, Митака ще го гледа скоро, то се е видяло.
Клапан на компресора ли е амортиьор ли изпуска ще се разбере, нещата как трябва да са .

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Окт 04, 2010 4:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm
Постове: 1017
Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-честата повреда е изпускащ амортисьор, при мен са два предни.

_________________
BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.

Пон Окт 04, 2010 8:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Постове: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
мда , доста лаишки въпроси съм задавал тогава , ма няма родени научени :) ,
само да те допълня че и при неравност компресора също се помпа за да ниверлира колата, явно чеква периодично или ако магнита мръдне в ама и отчита че не е наверното ниво и изравнява.
Проверено на на коколовръстното и бъкстон , ако съм първа кола винаги помпа за 10-15 секунди , явно има неравност .

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Апр 23, 2013 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 9:25 pm
Постове: 68
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз пък да допълня, че компресора работи и само при завъртян ключ и светнало табло. Така че ако имате деца които обичат да натискат копчета, внимавайте да не ви падне акумулатора :)

Чет Юни 27, 2013 8:57 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор